Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
18-02-2012, 06:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2012, 06:42 PM ja muutjaks oli leitsaku.)
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[quote='leitsaku' pid='173149' dateline='1329579588']
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[/quote
all oli enne 3,64 ülekandearvuga
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Valesti näitava spido ja odoka. kehvema/parema kiirenduse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[/quote
all oli enne 3,64 ülekandearvuga
[/quote]
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
02-03-2012, 01:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2012, 01:37 PM ja muutjaks oli leitsaku.)
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: (19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: (19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: (19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas
sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!
Postitused: 91
Teemad: 32
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
(21-03-2012, 10:16 PM)leitsaku Kirjutas: (02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: (19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: (19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas
sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!
sai siis romulast uus differ veelkord alla pandud ja ulgumine kadus...
|