12-12-2011, 11:45 PM
Tere kõigile!
Sai ca 1 kuu tagasi endale soetatud E220 CDI 125KW 2007a. elukas. Tundus hea valik!
Ostetud sai eraisikult, aga tundub, et ei olnud hea idee kuna probleemid hakkasid ca 1 nädala pärast.
Probleem järgmine: Esineb suuresti külma mootoriga - "madala käigu müra" kui sõita konstantse kiirusega, mistahes käiguga (just seal 1200 pöörde ümbruses) ja lisaks tekib konkreetne vali "vile" salongi kiirustel 50km/h ja 70km/h.Algas kõik vähehaaval ja on ajapikku ainult suurenenud. Kui nüüd aga mootor soojaks läheb st. veetemp. sinna 80 kanti jõuab siis vile kaob täielikult aga see nn. madala käigu müra jääb kergel määral alles. Kui auto vahepeal seisma jätta ja maha jahtub, jätkub sama jama jne jne.
Olen püüdnud siin foorumites otsida analoogset probleemi, olen ka teadjate meeste käest uurind-puurind. Praegu olen jõudnud nii kaugele, et mulle öeldakse, et läbi on nyyd kas hüdromuhv või hüdroplokk.
Ühes kohas sai arvuti järgi lükatud, kus lükati välja hüdro (ehk nii muhv kui ka plokk), ja nn. sümptomid kadusid. Nüüd on veel vaja välja selgitada kumb nendest on. Kuna aga auto sai alles värskelt soetatud siis niisama vahetama hakata umb-ropsu emba-kumba neist on lihtsalt 50:50 võimalusega riski peale minek ja raha mõttes seda valet poolt külastades ei saa absoluutselt lõbus olema. Kõige targem oleks (mida on mulle kõik seletanud), et tuleks sama tüüpi auto hüdroplokki proovida (mille lahti võtmine ja korraks alla panemine on kiire).
Kas keegi teab kedagi või juhuslikult on olemas antud masina hüdroplokki, et saaks probleemi tuvastada ja sealt edasi liikuda? (hetke seisuga kuskilt ma seda leida ei ole suutnud ja kellelgi pole ka niisama seda vedelemas; uhkematesse kohtadesse pole ka pöördunud, pole seda rahakest peale auto ostu ja enne jõule väga niisama jagada ka)
Lisaks, äkki kellelgi kogemus, kas antud teemat annab kuidagi lihtsamalt selgeks teha, kumb see nüüd "kaput" või väsinud on?
Kui jutt jäi pikk ja segane, siis vabandan, ei ole just autode kategoorias kõige teravam pliiats pinalis.
Suured tänud ette !
Sai ca 1 kuu tagasi endale soetatud E220 CDI 125KW 2007a. elukas. Tundus hea valik!
Ostetud sai eraisikult, aga tundub, et ei olnud hea idee kuna probleemid hakkasid ca 1 nädala pärast.
Probleem järgmine: Esineb suuresti külma mootoriga - "madala käigu müra" kui sõita konstantse kiirusega, mistahes käiguga (just seal 1200 pöörde ümbruses) ja lisaks tekib konkreetne vali "vile" salongi kiirustel 50km/h ja 70km/h.Algas kõik vähehaaval ja on ajapikku ainult suurenenud. Kui nüüd aga mootor soojaks läheb st. veetemp. sinna 80 kanti jõuab siis vile kaob täielikult aga see nn. madala käigu müra jääb kergel määral alles. Kui auto vahepeal seisma jätta ja maha jahtub, jätkub sama jama jne jne.
Olen püüdnud siin foorumites otsida analoogset probleemi, olen ka teadjate meeste käest uurind-puurind. Praegu olen jõudnud nii kaugele, et mulle öeldakse, et läbi on nyyd kas hüdromuhv või hüdroplokk.
Ühes kohas sai arvuti järgi lükatud, kus lükati välja hüdro (ehk nii muhv kui ka plokk), ja nn. sümptomid kadusid. Nüüd on veel vaja välja selgitada kumb nendest on. Kuna aga auto sai alles värskelt soetatud siis niisama vahetama hakata umb-ropsu emba-kumba neist on lihtsalt 50:50 võimalusega riski peale minek ja raha mõttes seda valet poolt külastades ei saa absoluutselt lõbus olema. Kõige targem oleks (mida on mulle kõik seletanud), et tuleks sama tüüpi auto hüdroplokki proovida (mille lahti võtmine ja korraks alla panemine on kiire).
Kas keegi teab kedagi või juhuslikult on olemas antud masina hüdroplokki, et saaks probleemi tuvastada ja sealt edasi liikuda? (hetke seisuga kuskilt ma seda leida ei ole suutnud ja kellelgi pole ka niisama seda vedelemas; uhkematesse kohtadesse pole ka pöördunud, pole seda rahakest peale auto ostu ja enne jõule väga niisama jagada ka)
Lisaks, äkki kellelgi kogemus, kas antud teemat annab kuidagi lihtsamalt selgeks teha, kumb see nüüd "kaput" või väsinud on?
Kui jutt jäi pikk ja segane, siis vabandan, ei ole just autode kategoorias kõige teravam pliiats pinalis.
Suured tänud ette !