19-09-2011, 08:39 AM
Palju on norm kütuse kulu linnas, kas 12-13 l sajale on norm. Maanteel suht õko aga linnas võtab kuskil 12-13 l sajale
w 124 2,5 d kütusekulu 91 aasta 69 kw
|
19-09-2011, 08:39 AM
Palju on norm kütuse kulu linnas, kas 12-13 l sajale on norm. Maanteel suht õko aga linnas võtab kuskil 12-13 l sajale
19-09-2011, 07:13 PM
no krt linnas max 9 kui raske jalaga oled. Seda siis kevad-suvi-sügis. Talvel saaks veel aru. Mul 3,0atm võtab linnas kuskil 10 kanti, kui just ummikutes ei tiksu kogu aeg.
19-09-2011, 09:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2011, 09:53 PM ja muutjaks oli leitsaku.)
mul manuaal. leket ka ei paista olevat, pidureid peal pole ?
Mida peaks hakkama jälgima? Et veale järele saada?
20-09-2011, 11:09 AM
W124 250 D
Antall sylindre 5 (rekke) Antall ventiler 10 Boring/slaglengde 87,0 / 84,0 mm Slagvolum 2497 cm3 Kompresjon 22,0 Effekt 94 HK ved 4600 o./min. med kat.: 90 HK ved 4600 o./min. Dreiemoment 158 Nm ved 2600-3100 o./min. Drivstofftank 70 liter Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2 Dekk 195/65 R 15 91 T; med sportsunderstell: 205/60 R 15 91 H Topphastighet manuelt gir: 175 km/t automatgir: 170 km/t Akselerasjon 0-100 km/t manuelt gir: 16,5 sekunder automatgir: 17,0 sekunder Forbruk per 10 km -ved 90 km/t 5-tr. manuelt: 0,54 liter 4-tr. automat: 0,59 liter -ved 120 km/t 5-tr. manuelt: 0,70 liter 4-tr. automat: 0,77 liter -ved bykjøring 5-tr. manuelt: 0,89 liter 4-tr. automat: 0,88 liter Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir Akselavstand 280,0 cm Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm Lengde 474,0 cm Bredde 174,0 cm Høyde 142,8 cm; Sportline: 141,1 cm Snudiameter 11,27 meter Totalvekt 1910 kg; fra 02/1992: 1960 kg; fra 10/1992: 1970 kg Egenvekt 1390 kg; fra 10/1992: 1400 kg iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy) Copyright © Michael Nielsen
20-09-2011, 07:45 PM
Alustuseks siis õhufilter
Siis pidurid Seejärel mõõdaks huvipärast silindrite surved ära Vahetaks kasti - ja difriõlid moodsate vastu. Mul teist marki põkal andis see pea 0,5l kokkuhoidu 100km kohta. Vedelam õli, väiksem takistus külmalt. Ühtlasi difri ülekandearvu kontroll. Siis vahetaks pihustiotsad uute vastu Ja siis roniks pumba kallale
21-09-2011, 12:35 PM
leidsin ikkagi ühe vooliku mis oli kergel repetanud, seda painutades lekkis ehk ka sellest kütuse kulu
30-11-2011, 07:28 PM
(21-09-2011, 12:35 PM)leitsaku Kirjutas: leidsin ikkagi ühe vooliku mis oli kergel repetanud, seda painutades lekkis ehk ka sellest kütuse kulu Kahjuks ikkagi 12,5 l sajale linnas. Aga ka ainult väiksed otsad nii 2km hommikul ja õhtul. Mootor ei jõua õietigi soojaks minna. Pidureid peal pole, praegu pole ka lekkeid enam avastanud, õhufilter uus? Kui tihti peaks vahetama pihusti otsi ja kui suure aja tagant regullitakse pumbal pritsenurka? Peab ühe 500 km reisi maantel tegema , tavaliselt läheb 6-6,5 sajale. Tavaliselt maanteel ei rüüpa aga siin teiste juttu vaadates ei anna rahu kuidas ikkagi mul 12 sajale linnas
30-11-2011, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2011, 12:50 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kui sa sõidad kahekildist otsa ja kurdad, et 12 sajale, siis ma imestan, et ta üldse nii vähesega toime tuleb.
Mine maanteel üks 500km-i ja siis vaatame edasi. Ja, sellise liikumisgraafiku puhul (2km korraga), tuleks umbes 2000km-i tagant mootoriõli vahetada, sest pmtslt on see auto lõhkumine.
30-11-2011, 11:04 PM
Veerand tundi jalutamist mõjub tervisele ka hästi
01-12-2011, 11:57 AM
Elektri auto oleks ideaalne
02-12-2011, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2011, 09:19 AM ja muutjaks oli leitsaku.)
sai maanteel proovitud
6,6 sajale kuskil 110 sõites
02-12-2011, 09:39 AM
njaa, 2 km diisel autoga
02-12-2011, 01:03 PM
Kahe kilomeetrise otsa korral ei saa üldse rääkidagi diisli vastupidavusest ega küttekulust. Küsimus, et kui tihedalt pihusti otsi vahetada võib saada vastuseks et iga kuu kuna pihustinõela ja korpuse vaheline omavaheline ist saavutatakse alles 80 C temperatuuri juures.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
02-12-2011, 01:20 PM
(02-12-2011, 01:03 PM)taadu Kirjutas: Kahe kilomeetrise otsa korral ei saa üldse rääkidagi diisli vastupidavusest ega küttekulust. Küsimus, et kui tihedalt pihusti otsi vahetada võib saada vastuseks et iga kuu kuna pihustinõela ja korpuse vaheline omavaheline ist saavutatakse alles 80 C temperatuuri juures. ega ta jah ei jõuagi 2 km sõidu juures töötemp saavutadagi. Samas termostaat toimib norm. Aga tahab kuskil 4 km sõitu et saavutada norm temp |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
E200 kütusekulu reaalne vs kompuuter | Kolla99 | 1 | 537 |
28-12-2021, 03:35 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w210 2001 aasta kõlarid | Alan87 | 1 | 1,976 |
03-11-2021, 08:23 PM Viimane postitus: MAV |
|
w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? | Merzz | 3 | 3,504 |
22-12-2018, 08:32 PM Viimane postitus: Laur |
|
c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. | 966mkr | 8 | 6,408 |
09-07-2018, 10:07 PM Viimane postitus: 966mkr |
|
124 mootori temp. kõrge | --Arx-- | 8 | 7,437 |
28-02-2018, 03:14 PM Viimane postitus: stihl |
|
124 TD tagasillaga probleem. | ramli | 6 | 5,203 |
18-09-2017, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
Küsimus MB 124 peaülekanne | Elton | 2 | 2,834 |
29-08-2017, 08:30 AM Viimane postitus: nils_ |
|
puldiga keskluku paigaldus mb 124 | ramli | 5 | 4,818 |
06-07-2017, 05:51 AM Viimane postitus: .Alar. |
|
W 124 250 D | Afgaan124 | 11 | 8,046 |
14-01-2017, 01:00 PM Viimane postitus: Afgaan124 |
|
W 124 ,320 bens jäi seisma | SENATOR | 16 | 10,329 |
26-12-2016, 10:47 AM Viimane postitus: .Alar. |