Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Probleem siis selline et külmalt käivitub ja käib väga ilusti, aga kui soojaks läheb siis hakkab tühikäigul puterdama ja sureb välja ning ei käivitu ennem kui on maha jahtunud. Olen vahetanud temperatuuri anduri, jagaja kaane, küünlad ja juhtmed, aga ei midagi. Lambdat minu arust tal ei ole.
Olen kasutanud otsingut ja leidnud samasuguseid probleeme, aga keegi ei ole täpsemalt lahendusest rääkinud. Kui kellegil on sama probleem olnud siis võiks kirjutada kuidas asi lahenes.
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(04-09-2011, 06:43 PM)ce300 Kirjutas: Olen vahetanud temperatuuri anduri,
Ikka aju anduri, mitte kella oma, ma loodan...
Sest tundub nagu toores oleks kogu aeg peal ja soojalt liiga rikas.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
05-09-2011, 11:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2011, 11:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas tahad ise teha (oskad diagnostida ja vigaseid osi vahetada) või tahad lihtsalt korda saada? Kui ise, siis hakkame ülekuulamisega peale.
Kas osade vahetamisel toimus ka mingi muudatus paremuse poole?
Mis nägu olid küünlad enne? Millised on need praegu? Kas soojalt mitte käivitudes on need ka märjad? Süüteküünal on vist ainus asi, mis ottomootoril põlemiskambris toimuvast aimu annab. Sestap on oluline, mis nägu see on.
Lambda peaks selle ikka olema - KE-Jet ju. Aga kuskohas, jään vastuse võlgu. Kas enne katti ei paista midagi?
Kas mootor soojalt käivitub, kui enne proovimist võtta maha KKP (KülmKäivitusPihusti) pistik?
Kas mootor käib külmalt ilusti (~1200 rpm) kuni soojenedes seiskub? Kuidas sureb: äkki või vähehaaval? Kas pöörded enne seiskumist stabiliseeruvad sooja tühikäigu (~750 rpm) juures?
Kas mootor soojalt pööretel käib normaalselt? Alati?
Kas igasugused vaakumilekked (kurk, voolikud) on välistet?
TK LÕK (ka "tühikäigumootor") toimetab viisakalt?
Aga kui tahad lihtsalt originaali korda saada, mine Speedsterisse Hannese jutule.
Kui tahad kivikirve asemele EFIt, mine Hentsi (või mõne teise bitinakitseja) jutule.
Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
(05-09-2011, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: Kas tahad ise teha (oskad diagnostida ja vigaseid osi vahetada) või tahad lihtsalt korda saada? Kui ise, siis hakkame ülekuulamisega peale.
Kas osade vahetamisel toimus ka mingi muudatus paremuse poole?
Mis nägu olid küünlad enne? Millised on need praegu? Kas soojalt mitte käivitudes on need ka märjad? Süüteküünal on vist ainus asi, mis ottomootoril põlemiskambris toimuvast aimu annab. Sestap on oluline, mis nägu see on.
Lambda peaks selle ikka olema - KE-Jet ju. Aga kuskohas, jään vastuse võlgu. Kas enne katti ei paista midagi?
Kas mootor soojalt käivitub, kui enne proovimist võtta maha KKP (KülmKäivitusPihusti) pistik?
Kas mootor käib külmalt ilusti (~1200 rpm) kuni soojenedes seiskub? Kuidas sureb: äkki või vähehaaval? Kas pöörded enne seiskumist stabiliseeruvad sooja tühikäigu (~750 rpm) juures?
Kas mootor soojalt pööretel käib normaalselt? Alati?
Kas igasugused vaakumilekked (kurk, voolikud) on välistet?
TK LÕK (ka "tühikäigumootor") toimetab viisakalt?
Aga kui tahad lihtsalt originaali korda saada, mine Speedsterisse Hannese jutule.
Kui tahad kivikirve asemele EFIt, mine Hentsi (või mõne teise bitinakitseja) jutule.
Ei muutunud midagi, täpselt sama peale osade vahetamist.
Küünlad olid enne ilusad, ainult 5 ja 6 silindri küünlad olid natuke tahmased. See arvatavasti sellest kui puterdama hakkab siis lääb tahmaseks.
Ei tea kas küünlad märjad on, aga bensu haisu lööb ülesse kui soojalt välja suureb ja siis üritan käivitada.
Eile ronisin auto alla, aga mina tal lambdat ei leidnud.
Soojalt ei käivitu üldse.
Sureb vähehaaval. Kui lasta tühikäigul käia siis umbes 50-60 kraadi juures hakkab lonkama vaikselt. Kui siis kasvõi natukenegi pöördeid juurde panna käib ilusti. Kui temperatuur jõuab 80-85 siis tühikäigul ei käi üldse puterdab ja sureb välja. Samas hoiad pöörded üle 1500 siis käib ilusti.
Üks probleem ongi see,et olen soomes ja ei pääse hetykel Hannese ega ka kellegi teise juurde. Püüaks nii palju kuin saab ise seda kala sealt kinni püüda, kuna olen käinud siin kahes töökojas kus midagi targemaks ei saanud. Üks neist ei küsind midagi mitte millegi eest, aga teine pani arvele jagaja kaane ja küünalde puhastus 2h tööd 140eur-i. Kuigi need olid juba vahetatud mul. Aga kui vist pihta ei saa asjale siis viimane võimalus vist on viia Vehosse.
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-09-2011, 07:09 PM)ce300 Kirjutas: ...
Üks probleem ongi see,et olen soomes ja ei pääse hetykel Hannese ega ka kellegi teise juurde. Püüaks nii palju kuin saab ise seda kala sealt kinni püüda, kuna olen käinud siin kahes töökojas kus midagi targemaks ei saanud. Üks neist ei küsind midagi mitte millegi eest, aga teine pani arvele jagaja kaane ja küünalde puhastus 2h tööd 140eur-i. Kuigi need olid juba vahetatud mul. Aga kui vist pihta ei saa asjale siis viimane võimalus vist on viia Vehosse.
Kus Sa Soomes oled - Veho on sealne Silber. Koos suhtumise ja KE-Jeti alaste teadmistega. Äkki ma oskan soovitada mõnda sealset asjatundjat...
Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
05-09-2011, 07:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2011, 04:48 PM ja muutjaks oli ce300.)
Vantaa- Helsingi.
Kõik soovitused teretulnud.
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Leidub sul mingeid soovitusi V6sa?
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Järgmine inimene sama probleemi otsas 260E-ga
Otsing annab jah teisi sama hädaga teemasid, konkreetset lahendust nendes ei peitu. Keegi ei viitsi ju kirjutada kuidas veast lahti sai.
Põhimõte on alati sama! Auto on 260E Külmalt käib, soojenedes hakkab puterdama, sureb välja ja mõnda aega ei lähe käima. Jahtub maha ja sama ring hakkab jälle pihta.
Lahendus võiks peituda stihli mõttekäigus küll (või mõnes muus anduris mis ajule jama ajab.)
Kui asja korda saad, siis anna kindlasti teada, mis viga põhjustas. Huvitab see 260E anomaalia ennastki.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Kas ma panen kõvasti mööda kui 122KW 260E on ilma kat-ita ning järelikult ka ilma lambda-ta? Ise sõidan E260-ga, millel on 118KW ning olemas 2X lambda ja kat-id.
Mind aitas selle veaga Speedsteri Hannes, kes tegi asja korda!! (Muidugi vahetas ka pritsepea, pihustid ja aju. Istutades sinna 300E omad, toimib ilusti, nüüdseks poolteist aastat möödas juba! )
Ja see jutt ka, et 260 asemel 300 osta mind ei morjenda, sest 260 astub samamoodi, kuid juhtumisi tarvitab vähem põlevat jooki - omad kogemused.
Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Kindlasti kirjutan kui lahenduse leian.
Hannese ega kellegi juurde ei pääse, kuna olen soomes.
260e ja 300e on ikka vahe sees küll. Mul Eestis on 300ce 138kw ja siin siis 260e 122kw. Kui ühe roolist teise hüppan siis on ikka vahe tuntav, muidugi ka bensu kulutuses.
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Viga leitud. Viga on kokkuvõttes selline, et kuigi vahetasin jagaja kaane ja kõik need muud asjad, pääseb kuskilt kaudu niiskus ikkagi jagajasse ja rootor ja kaanes olevad klemmid lihtsalt oksüdeerivad ja ei anna ühendust. Kuidas oleks võimalik takistada niiskuse tungimist jagajasse ja oksüdeerimist seal?
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Endal oli sama jama, mu meelest oli mingi spray mida sinna sisse sai lasta, peale seda enam seda jama pole olnud.
Turbo
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(11-09-2011, 10:30 PM)ce300 Kirjutas: rootor ja kaanes olevad klemmid lihtsalt oksüdeerivad ja ei anna ühendust. Kuidas oleks võimalik takistada niiskuse tungimist jagajasse ja oksüdeerimist seal?
Absoluutselt kõikidel jagajaga autodel oksudeeruvad need klemmid mingi aja jooksul ära. Sellepärast kaaned ja rootorid ka vabamüügis on.
Aga ühelgi juhul ei ole nii, et külmalt oksiid juhib voolu ja soojenedes mitte.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-09-2011, 08:11 AM)stihl Kirjutas: ...
Aga ühelgi juhul ei ole nii, et külmalt oksiid juhib voolu ja soojenedes mitte.
Vot sedapidi teadsin ka mina.
Aga võta näpust - minu Kiirlift tegi sama nalja: külmalt oli elu ilus, alates 60st kraadist mootoris hakkas puterdamine pihta ja kui välja surema juhtus (ja seda tegi ta kohe kindlasti kohe, kui pöörded tühikäiguni langesid) siis enam ei käivitunud.
Probleem kadus kohe, kui vahetasin jaoturikaane "uue" kasutatu vastu. Panin hiljem sama kaane prooviks tagasi - täpselt samad sümptomid.
Kuigi pean tunnistama, et see oli minu praktikas esimene kord, kui kõrgepinge sedapidi mind hätta jättis enamasti on ikka teistpidi - külmalt (niiskelt) ei taha käia, kuid soojalt (kuivades) käib kenasti.
Postitused: 115
Teemad: 16
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
(12-09-2011, 08:11 AM)stihl Kirjutas: (11-09-2011, 10:30 PM)ce300 Kirjutas: rootor ja kaanes olevad klemmid lihtsalt oksüdeerivad ja ei anna ühendust. Kuidas oleks võimalik takistada niiskuse tungimist jagajasse ja oksüdeerimist seal?
Absoluutselt kõikidel jagajaga autodel oksudeeruvad need klemmid mingi aja jooksul ära. Sellepärast kaaned ja rootorid ka vabamüügis on.
Aga ühelgi juhul ei ole nii, et külmalt oksiid juhib voolu ja soojenedes mitte.
Põhimõtteliselt oksiid ei juhi voolu ei külmalt ja ei ka soojalt, aga selline lahendus siin oli.
Mercedes Benz - maailma tarvitsee esikuvia
Postitused: 44
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(12-09-2011, 11:55 AM)ce300 Kirjutas: (12-09-2011, 08:11 AM)stihl Kirjutas: (11-09-2011, 10:30 PM)ce300 Kirjutas: rootor ja kaanes olevad klemmid lihtsalt oksüdeerivad ja ei anna ühendust. Kuidas oleks võimalik takistada niiskuse tungimist jagajasse ja oksüdeerimist seal?
Absoluutselt kõikidel jagajaga autodel oksudeeruvad need klemmid mingi aja jooksul ära. Sellepärast kaaned ja rootorid ka vabamüügis on.
Aga ühelgi juhul ei ole nii, et külmalt oksiid juhib voolu ja soojenedes mitte.
Põhimõtteliselt oksiid ei juhi voolu ei külmalt ja ei ka soojalt, aga selline lahendus siin oli.
Heh, kinnitan seda jagajakaane ja rootori teooriat. Täna käivitasin oma 230E, mis alates jaanipäevast puutumata õues seisnud oli. Käivitus raskelt, s.t tahtis käiamist enne, kui tööle jäi. Siis töötas perfektselt kuni ca 80 kraadini. Peale seda hakkas puterdama ja suri välja. Peale käiamist sai kuidagi käima, aga gaasipedaali puudutades suri kohe välja.
Kruvisin siis huvi pärast jagaja kaane maha ja seal see oligi - kontaktid puhta rohelised ja s...sed, sama ka rootor. Kogu kaas rõske.
Lükkasin peenikese liivapaberiga kontaktid ja rootori üle. Kuivatasin kaltsuga kogu kupatuse ära.
Nüüd tuksub nagu ema süda
|