Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Mootoriks 2,2 cdi 90 kw.kuna mootor avariireziimis siis sai käidud
diagnostis.ilmnes viga et egr ei tööta.ostsin romulast uue ja panin külge,aga ikka ei lähe üle 3000 pöörde.kas viga klapis või tahab nullimist??? klapil olid peal samad numbrid mis minu omal ja vaatasin kõik vaakumid üle ja pistik oli ka ok.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Egri klappi ennast saad kontrollida visuaalselt, kas on puhas ja ise imedes näed kas liigub korralikult. Võimalik, et hoopis vaakum klappi viga mis EGRi juhib. Ja romulast uus kõlab kuidagi naljakalt, sama uus kui see mis sul peal...
Üsna mõtetu on tuua lambist juppe peale kui, ei tea täpselt mis viga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
leidsin täna turbo lähistelt samasuguse jorni kui EGEri juhtklapp.
uurisin kõik vaakumid üle imedes ja puhudes.ja oh imet peale käivitamist turbo hakkas tööle,pöörded läksid üle 3000nde.seda lõbu oli ainult korraks,seni kui temp alla 80 oli kõik ok.
kui läks üle 80 oli jälle kõik nagu vanasti.jahtudes jälle toimis kõik.ehk hoopis mõni temp andur töölepingu lõpetanud omavoliliselt?????
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Või äkki on mõni pistik kehva ühendusega? Või äkki on aju peetis? Või äkki kiilub mõni klapp temperatuuri tõustes lihtviisiliselt kinni...
Mille üle auto ise kurtis diagnostikas? Veakoode püsti jäi?
Ilma arvutita seda tamagotsit ei remondi...
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Auto kurdab ainult arvutile egri.ja see viga tuleb kohe tagasi peale kustutamist.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jul 2011
Maine:
0
Mul on sama jama. Viisin esindusse diagnosti ja sealt öeldi et arvuti näitas et egr klapi viga aga lähemal uurimisel selgus et oli mingi juhe katki see parantati ära ja kõik toimis ideaalselt kuni selle ajani et sõitsin saksamaale ja 400 kilti ennem kohale jõudmist jälle sama jama pole viitsinud isegi uurida mis siis nüüd lahti on aga kui kapoti lahti tegin ja siina alla vaatasin korra siis selgus et turbo lõdvik on millegipärast jube märg ja imelik arvan et see võib ka katki olla ja sellest ka kindlasti omapoolne panus.Aga ma arvan jh et selliseid juppe tuleks ikka uusi osta mitte lammutusest otsida.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Noh EGRi klapp põhiline viga on kärssand õli ja tahma ummistus, puhastamine aitab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans