Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
see nupp on nn. "udueemaldaja" - ehk siis koos soojendusega lülitatakse sisse ka konditsioneer, mis niiskuse eemaldab. Elektrilise esiklaasisoojendusega tal küll miskit ühist pole.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Nuppudega on kliimaautomaat - regullib ise kõike, ka ventika kiirust, et oleks sobiv (valitud) temperatuur autos. Päris vahva on - kui teed kuuma (või külma) ilmaga ukse lahti, ning välisõhk tuleb muutma temperatuuri salongis, siis kohe kuuled ja tunned, kuidas ventikas hakkab kiiremini tööle ja kuuma/külma rohkem tulema.
Pliidinuppudega on ka kliimaseade, aga mitte nii automaatne - saad ise selleks ajuks olla seal, kes õhuvoolusid suunab ja ventikat krutib. Temperatuuri hoiab ise paigas (külmendamiseks peab kondi kah ise sisse lükkama, nupust).
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Ma jälle targem, tänud. :biggrin:
Turbo
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mis on ka ainus eelis nuppudega kliimal (st et ei pea pidevalt konti välja lülima).
nuppudeta kliima on selles suhtes parem, et mõlemat poolt saab eraldi reguleerida. mina vähemasti harjusin ära sellega.
...
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Andres65 Kirjutas:kalev Kirjutas:...Temperatuuri hoiab ise paigas (külmendamiseks peab kondi kah ise sisse lükkama, nupust).
Nupust (EC) saad kondi ainult välja lülitada - ECONOMY. By default on kont koguaeg järel.
vabandan, tahtsin oma postitust hajameelsusest siia jätkuks kirjutada... Pole mselle posti sisu muutnud ja panen ikka nii, kuis kord & kohus
Pliidinuppudega variandil nii? Lahe, pole lihtsalt olnud endal sellist pliidinuppude ja kondiga autot, ilma kondita küll...
Tsiteeri nupu asemel vajutasin muuda. Täitsa hajameelsusest. Vabandan veelkord!
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Minu esimene kuum päev läkski peamurdmiseks teemal - miks külma ei tule. EC ju sisse lülitatud ja punane tuluke põlemas aga ikka tuleb sooja. Leidsin siis lõpuks sõbra, kes saksakeelsest manuaalist vajaliku koha maakeelseks ümber tõlkis ja nüüd siis vaatab auto ise, kuidas ta selle 18 kraadi sinna salongi saab, kas soojendades või külmetades... :tongue: