01-09-2008, 07:45 PM
Autoks siis vana hea 124 2,5D 91a.
küsimus selline et kuskohast oleks võimalik saada siis selle igiliikuri ridapumba jooniseid ja skeeme pumba ehituse kohta. massin nimelt ei taha eriti hästi käima minna ja kui käivitub siis lonkab kõiki viite jalga korraga ja tahmab ka muidugi omajagu(must suits), samas pöördesse läeb ilusasti.
Tegemist siis ühelt foorumikasutajalt varuosadeks ostetud autoga, aga tekkis lihtsalt selline loll kinnisidee, et ma pean selle auto korralikult käima saama...
kuna üv ja kindlustus puudu siis ei ole eriti võimalik ka kusagile diagnosti teda viia et viga kindlaks teha, niiet jääb oma näputöö tegemine. ja kuna kooliajast on mõni aasta juba möödas siis ei mäleta tollestsamusest ridapumbast kaa mitte kui midagi...
Sümptomid siis:
tahab väga pikka käiamist et üldse käima läheks(kõik küünlad töötavad), kui käib siis lonkab ja seisma jättes ja koheselt uuesti käivitades tahab jälle pikka käiamist, vahest ei käivitu pärast üldse.
käivitamine siis 15 - 20 sek, vahel ka rohkem. ja käivitub silinderhaaval
Niiet oleks vast vaja uurida pumba siseelu, aga ei tahaks seda ilma joonisteta teha. ehk on kellegi jagada jooniseid sellise pumba kohta... oleksin äärmiselt tänulik.
ja kas oskab keegi veel öelda et kui pihustipesa (see kuhu pihusti kinnitub) ja plokikaane vahelt on pääs silindrisse, siis kas seda on võimalik veel parandada?
nimelt ülevooluvoolikud jooksid ja pihustiaugud olid kütet täis, ning nägin, et sealt vahelt ülevalt servast tuleb mulle kahel silindril.
tegemist siis justnimelt pihustipesa ja plokikaane vahel oleva mingisuguse mikromõraga. pihusti enda alt mulle ei tule. seal ka just soojusseibid vahetatud täna. kas need pesad on vahetatavad või käib seal ka mingisugused tihendid. ja kuidas need pesad kaanes on. kas keermega või pressitult.
igasuguse abi eest olen tänulik
küsimus selline et kuskohast oleks võimalik saada siis selle igiliikuri ridapumba jooniseid ja skeeme pumba ehituse kohta. massin nimelt ei taha eriti hästi käima minna ja kui käivitub siis lonkab kõiki viite jalga korraga ja tahmab ka muidugi omajagu(must suits), samas pöördesse läeb ilusasti.
Tegemist siis ühelt foorumikasutajalt varuosadeks ostetud autoga, aga tekkis lihtsalt selline loll kinnisidee, et ma pean selle auto korralikult käima saama...
kuna üv ja kindlustus puudu siis ei ole eriti võimalik ka kusagile diagnosti teda viia et viga kindlaks teha, niiet jääb oma näputöö tegemine. ja kuna kooliajast on mõni aasta juba möödas siis ei mäleta tollestsamusest ridapumbast kaa mitte kui midagi...
Sümptomid siis:
tahab väga pikka käiamist et üldse käima läheks(kõik küünlad töötavad), kui käib siis lonkab ja seisma jättes ja koheselt uuesti käivitades tahab jälle pikka käiamist, vahest ei käivitu pärast üldse.
käivitamine siis 15 - 20 sek, vahel ka rohkem. ja käivitub silinderhaaval
Niiet oleks vast vaja uurida pumba siseelu, aga ei tahaks seda ilma joonisteta teha. ehk on kellegi jagada jooniseid sellise pumba kohta... oleksin äärmiselt tänulik.
ja kas oskab keegi veel öelda et kui pihustipesa (see kuhu pihusti kinnitub) ja plokikaane vahelt on pääs silindrisse, siis kas seda on võimalik veel parandada?
nimelt ülevooluvoolikud jooksid ja pihustiaugud olid kütet täis, ning nägin, et sealt vahelt ülevalt servast tuleb mulle kahel silindril.
tegemist siis justnimelt pihustipesa ja plokikaane vahel oleva mingisuguse mikromõraga. pihusti enda alt mulle ei tule. seal ka just soojusseibid vahetatud täna. kas need pesad on vahetatavad või käib seal ka mingisugused tihendid. ja kuidas need pesad kaanes on. kas keermega või pressitult.
igasuguse abi eest olen tänulik