Postitused: 6
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Probleem järgmine,peale selle et mu auto mootoritemperatuur tõuseb vaevu üle 60 kraadi(tõenäoliselt termostaadiga probleem) ja autosse sooja saamisega ka väheste miinus kraadide juures raskusi,põleb mul kogu aeg kliimal EC ja maha võtta ei saa.Milles võiks probleem olla?
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
28-02-2008, 04:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2008, 03:34 PM ja muutjaks oli indrex.)
kliima rõhuandur näiteks võib midagi sellist tekitada.
minul näiteks hakkas ta põlema peale pooleaastast tühja kondiga sõitmist. ja kui radika ära vahetasin ja täitsin siis ikka ära ei kustunud. muidugi võib see ka olla lihtsalt vigade nullimise vajadus. igatahes järve silber aitas meelsasti 1800 eegu eest selle tule ära kustutada ja kondi tööle panna. see ei sisaldanud rõhuandurit (+ 1100 eeku)
Indrek
mul on tegemist W203 ga
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Tere,autoks w210 e220cdi,kondi viga selline:kui vajutada EC nuppu,siis tuluke ei hakka põlema.Kui keerata soojendus mootori kiiruse reostaati (ükskõik mis kiiruse peale),siis rakendub tööle esimene vent ja samaaegselt ka kondi pump!Vahetasin ära lülitite ploki,kus on seas ka EC lüliti,kuid ikkagi tuluke EC uuel lülitil ei hakanud põlema.Järgmine samm:esim.vasak.ratta ees on(logari taga)vist kondi juhtimise relee/moodul äkki on see isend otsad andnud?Aga äkki üldse on viga millegis muus,kui viitsite spetsid,siis palun juhatage mind,kui nn.pimeduses kobajat!