Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Autoks on 230ce atm 89a.
Probleemid on sellised:
-Et uksed saab luku keerata ainult kundeuksest, aga lahti tulevad igaltpoolt.
-Pensupaagi luuk ei lähe lukku
-Tagurpidi käigu tuled ei põle(pirnid korras, kaitse ka vist)
-Keskkonsoolis osad pirnid läbi
-Süütelukk oleks vaja vahetada
-Vana signa äravõtta ja uus hea asemele
-Mootori diagnostikast ka ära ei ütleks
Ja selline ka küsimus ka, et kas atm kast peab armatuuris ka näitama mis sõiduresiimis on(P, R, N, D, jne)
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Seda ka, et võiks asuda tlnas või siis selle lähiümbruses.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
mul 300TD ja armatuuris ei näita. isegi kangi juures ei näita mul miskit. ei tea kas midagist säält puudu või mis?
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Kangi juures on tähed olemas ja sealt saan aru mis asendis on.
Hea oleks kui keegi soovitaks mõnda head mootori diagnostikut.
Probleem on selles, et fooritaga peatudes, kui käigukang on asendis D, kipub mootor väljasurema.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
25-01-2008, 10:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2008, 10:58 PM ja muutjaks oli jansa.)
no Hannes näiteks, 56565458.
ja armatuuris ei pea mingit prndsl-i näitama.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
võiks ette võtta su auto küll...
Diagnostika Bosch testriga(veakoodid,abs,lamda jne) 5138283
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
erik_g Kirjutas:võiks ette võtta su auto küll...
Ehk räägid täpsemalt, pakud teenust?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
28-01-2008, 10:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2008, 10:49 PM ja muutjaks oli erik_g.)
aparaat on olemas... niiet jah saab ikka. asun viimsis ja kliente on vaja ikka.
Diagnostika Bosch testriga(veakoodid,abs,lamda jne) 5138283
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
täna suurest igavusest ühendasin yhe kurbsilma sappa ja tulemus oli hea niiet kõik 38 pin diag. pesaga autod saavad oma vead teada...
Diagnostika Bosch testriga(veakoodid,abs,lamda jne) 5138283
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
mõtlesin seda, et ei näita mis asendis kang parasjagu on. ja ei tea kas üldse peaks näitama. ühel pilusilmal(mazda) mul kunagi näitas ses mõttes, et kangi küljes oli mingi punane plastikust riba, mis siis koos kangiga liikus ja siis sõidu ajal vastava käigu täht oli punane.
Postitused: 56
Teemad: 5
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
w124 automaadil ei ole mingit tulukest ei armaatuuris ega mujal mis näitab kangi asendit. Ja minu meelest pole seda ka vaja kuna kangi teekond astmeline ning selgepiiriline. Kui kangi teekond tuleks sirgelt ülevalt alla või asuks kang rooli juures , vot siis oleks asjal mõtet aga muidu küll mitte.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
selles, et 124 on väga hea auto, ma ei kahtlegi, aga kuni selle hetkeni, mil hakkavad tekkima kahtlased vead. enamasti tingitud sellest, et eelmised omanikud on teinud elektrilisi katsetusi ja pärast võta siis kinni mis seal tehtud on. boschi kts-iga pole selle auto juures midagi teha ja enamus el skeeme on juba aastaid tagasi WIS-ist maha võetud. silberi elektri ja diagnostikamehed kardavad neid autosid ja katsuvad hästi kirve diagnoosi panna, et taolise auto kiirelt majast välja saaks. mootori diagnostika peale pole yldse probleem mitu tundi kulutada.
alles tegin ühte Tartu arsti autot, millel Eestis hiljem paigaldatud konditsioneer ja uuena boschi alarm ja juhtmeid oli meeletult juurde veetud.
õhtuks pea valutas :S