Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
600S 93a.
#21
QULLIVER Kirjutas:Tänud mulle edastatud informatsiooni eest.
Nõndaks, juhtmepakk on uus tehtud, tempanduri pistikute lahtivõtmine on probla aga tegelikult on kõik teostatav. Aja poolest kulus umbes 8h ja juhtmesari mootori peale ongi uus.
Küsimus veel: nukkvõlli otstes on mingid, arvatavasti, mähised või andurid, mis otstarve ja kuidas töötab, kuidas testida, kas nendes võib olla põhjus kui survet pole poolel mootoril, vähemalt 4 silindril.

Nagu aru sain siis sa ei ostnud orig. juhtmestiku. Küssa siit siis, mis juhtmetega sa naad asendasid. Ehk kas ostsid kuskilt seda jm-na Shy
Vasta
#22
Mina teeks sellisest kaablist
Vasta
#23
tavalise tänapäeva juhtmega ei juhtu ka midagi. eraldi kõri või kaltsuteibi sisse tuleb niikuinii panna.
Vasta
#24
Kasutasin Webasto ahju küttepumba kaablit, kahesooneline, topelt isolatsiooniga, millest pealmine riidega. Kõik pihustid ja nukamähised, panin eraldi jooksma mootori pealt välja, mitte nagu originaalis, kus jagunemine toimub mootori peal. Üle jäänu on lihtne lugu - pistikust pistikusse.
Vasta
#25
Ok tänud, kui katuse alla saan siis pean oma juhtmestiku järgi vaatama, vb on minulgi seal ussipesa juba. oot aga mis diameetriga või mm2 juhtmeid kasutasid.
Vasta
#26
Traadi läbimõõt oli 0.75mm2
Vasta
#27
Kas kellegi on vanu juhtmestikke üle jäänud? Ei pea olema pistikutega. V12, V8 ?? Oleksin huvitatud mingi väikestviisi tasu eest.
Vasta
#28
Käisin silberis omale liistutüübleid ostmas ja uurisin ka juhtmete-pistikute kohta.
95a E320`le näiteks ei saa pistikuid eraldi osta. Võibolla mõnele teisele margile saab, ei oska öelda.
Üldse ainult VIN koodi järgi nagu tavaliselt saab sealt asju, seega jäin hätta. S-klassi VIN polnud kah kusagilt võtta. Isegi registrinumbri ega nimega ei saanud kätte VIN`i, kuigi auto on korduvalt seal käinud.

Asi pigem selles, et ma käisin `90a 190E mersuga :evil:
Kehva lugu, teinekord minnes pean sõbralt ML 55 AMG'd laenama.
Vasta
#29
hents99 Kirjutas:Asi pigem selles, et ma käisin `90a 190E mersuga :evil:
Kehva lugu, teinekord minnes pean sõbralt ML 55 AMG'd laenama.

Kusjuures nali naljaks, aga olen ise sama asja kogenu. Big Grin
2006a S500-ga minnes oli teenindus hoopis midagi muud kui tavaliselt.
Vabandan OT ees. See kõigest minu arvamus.

Mis puutub juhtmetesse, siis mul peaks olema kusagil vanad v8 m119 juhtmed (vist on alles) milleks muidu vaja sul?

Vasta
#30
Vaja oleks just neid juhtmeid, mis ära "väsivad", et neid hiljem ehk mõistliku hinnaga kellelegi pakkuda, kes ei taha silberis suurt summat kulutada, samas ise kah ei viitsi tegeleda vahetusega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w140 350td 93a. probleem mootoriga mallorM 6 5,468 15-12-2010, 01:50 AM
Viimane postitus: Laur
  W140 600 300kw 93a, mõningad detailid jäid järgi QULLIVER 12 8,512 17-12-2008, 05:17 PM
Viimane postitus: QULLIVER
  S 320 w140- 93a. käigukast tuksis tiit001 2 3,023 14-10-2008, 07:04 PM
Viimane postitus: tiit001
  93a ja üles drosseklapid? hents99 5 2,963 10-03-2008, 09:13 PM
Viimane postitus: hents99
  S420 93a.käivitus probleem siimruz 3 3,598 22-01-2006, 12:25 PM
Viimane postitus: siimruz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne