16-12-2007, 07:02 PM
Tervist !
Vajaksin veidi suunamist...
auto W202T 200K 98 manuaal
läbisõit 252 000 (aastas ca 35 000) minu käes olnud 3 aastat.
ca 30 000km tagasi tekkis vibratsioon sõidul üle 100km/h, täiesti tajutav vibratsioon kõigile autos istujatele kadus, kui auto peatasin, käik välja, pöörded maha - ja uuesti kohalt minema .
Järjekordne rutiinne õlivahetus Kadakas Imre juures - kahtluse põhjal ja väikse uurimise järel vahetati kardaani tugilaager - kõik muu tundus ok.
kuid Sümptomid ei kadunud.
Nüüd veidi aega tagasi juhtus käigukastiga selline asi, et tühikäigul tekkis tugev tiksumine, mis sõidul ei kadunud - esimesel võimalusel kodulähedasse töökotta kus tuvastati mingi kahe kasti laagri surm. Laagrid vahetati ja vahetati ka kasti õli. ( tähelepanek veel, et auto seisis nädala ja aku ots oli maas)
Kui auto kätte sain, oli sellega tehtud proovisõit ja kinnitati et on nagu uus (olin palunud veel vahetada käiguhoovastiku puksid ja mootoriõli ja asi oli tõesti tore - auto ju käes).
Siis aga ilmusid järgmised sümptomid mida kunagi varem pole olnud !
1. Teiselt ja kolmandalt käigult alla vahetades sidurit aeglaselt vabastades tekib "kõrin" - kunagi mingi autoga olen kogenud tuksis survelaagriga sama häält ( mainin veel , et selle autoga varem pole sellist asja olnud)
2. Vibratsioon on nüüd igapäevane asi !!!
Proovisin seismise ajal (käik väljas) natuke pöördeid tõsta - 1500 pöörde juures rahmeldab korralikult - aga ainult aeg ajalt. Linnas proovisin vähemalt 5 foori taga sama teha, neist 2 taga auto raputas nii mis õudne, 3 korral ei teinud midagi kahtlast.
Ja nüüd on sõitmise ajal sama vibratsioonitõbi mis tekkis aegajalt 30 000 km tagasi üsna sage külaline - eriti märkab seda järsemal kiirendamisel.
Vaikselt kiirust kogudes võib autoga sõita päris probleemivabalt, kuid gaasi andes 110km/h kiirendades on 2 korral 5st vibratsioon selline, et targem on auto jälle korra seisma jätta tee äärde ja uuesti vaikselt startida.
Peale kasti vahetust läksin samast töökojast läbi kus olin kasti laagrite vahetusel kogenud väga head klienditeenindust - seekord mul nii ei vedanud - töökoja üks omanikest istus autosse, alguses oli tal väga paha tuju - ja sain ka veits sõimata ( ilmselt jäi talle mulje, et ma vihjan nende kastiremondi kahtlasele kvaliteedile ). Tegime proovisõidu ja nagu ikka Murphy seadus - autol neid sümptomeid tugevalt ei esinenud - käiku alla vahetades lasi ta muidugi siduri laksti lahti ja sellist "kõrinat" ei saanudki kuulda, vibratsiooni ka ei tekkinud sest ta ei kiirendanud vaid kogus madalate pööretega vaikselt kiirust - solvus vist jälle veits kui ütlesin et ma ise sõidan ja näitan.... aga see selleks - emotsioonid - igastahes soovitas ta uus auto osta - esiveoline -ütles et need mersud üldse teevad igasuguseid hääli ja et ma peaksin harjuma ja soovitas jälle näitama tulla kui midagi viga on ...
Ma nüüd sõidan - jõulud tulemas - vaja Tallinn-Tartu-Kuressaare-Tallinn ots teha ja süda ei anna rahu...
Vajaksin veidi suunamist...
auto W202T 200K 98 manuaal
läbisõit 252 000 (aastas ca 35 000) minu käes olnud 3 aastat.
ca 30 000km tagasi tekkis vibratsioon sõidul üle 100km/h, täiesti tajutav vibratsioon kõigile autos istujatele kadus, kui auto peatasin, käik välja, pöörded maha - ja uuesti kohalt minema .
Järjekordne rutiinne õlivahetus Kadakas Imre juures - kahtluse põhjal ja väikse uurimise järel vahetati kardaani tugilaager - kõik muu tundus ok.
kuid Sümptomid ei kadunud.
Nüüd veidi aega tagasi juhtus käigukastiga selline asi, et tühikäigul tekkis tugev tiksumine, mis sõidul ei kadunud - esimesel võimalusel kodulähedasse töökotta kus tuvastati mingi kahe kasti laagri surm. Laagrid vahetati ja vahetati ka kasti õli. ( tähelepanek veel, et auto seisis nädala ja aku ots oli maas)
Kui auto kätte sain, oli sellega tehtud proovisõit ja kinnitati et on nagu uus (olin palunud veel vahetada käiguhoovastiku puksid ja mootoriõli ja asi oli tõesti tore - auto ju käes).
Siis aga ilmusid järgmised sümptomid mida kunagi varem pole olnud !
1. Teiselt ja kolmandalt käigult alla vahetades sidurit aeglaselt vabastades tekib "kõrin" - kunagi mingi autoga olen kogenud tuksis survelaagriga sama häält ( mainin veel , et selle autoga varem pole sellist asja olnud)
2. Vibratsioon on nüüd igapäevane asi !!!
Proovisin seismise ajal (käik väljas) natuke pöördeid tõsta - 1500 pöörde juures rahmeldab korralikult - aga ainult aeg ajalt. Linnas proovisin vähemalt 5 foori taga sama teha, neist 2 taga auto raputas nii mis õudne, 3 korral ei teinud midagi kahtlast.
Ja nüüd on sõitmise ajal sama vibratsioonitõbi mis tekkis aegajalt 30 000 km tagasi üsna sage külaline - eriti märkab seda järsemal kiirendamisel.
Vaikselt kiirust kogudes võib autoga sõita päris probleemivabalt, kuid gaasi andes 110km/h kiirendades on 2 korral 5st vibratsioon selline, et targem on auto jälle korra seisma jätta tee äärde ja uuesti vaikselt startida.
Peale kasti vahetust läksin samast töökojast läbi kus olin kasti laagrite vahetusel kogenud väga head klienditeenindust - seekord mul nii ei vedanud - töökoja üks omanikest istus autosse, alguses oli tal väga paha tuju - ja sain ka veits sõimata ( ilmselt jäi talle mulje, et ma vihjan nende kastiremondi kahtlasele kvaliteedile ). Tegime proovisõidu ja nagu ikka Murphy seadus - autol neid sümptomeid tugevalt ei esinenud - käiku alla vahetades lasi ta muidugi siduri laksti lahti ja sellist "kõrinat" ei saanudki kuulda, vibratsiooni ka ei tekkinud sest ta ei kiirendanud vaid kogus madalate pööretega vaikselt kiirust - solvus vist jälle veits kui ütlesin et ma ise sõidan ja näitan.... aga see selleks - emotsioonid - igastahes soovitas ta uus auto osta - esiveoline -ütles et need mersud üldse teevad igasuguseid hääli ja et ma peaksin harjuma ja soovitas jälle näitama tulla kui midagi viga on ...
Ma nüüd sõidan - jõulud tulemas - vaja Tallinn-Tartu-Kuressaare-Tallinn ots teha ja süda ei anna rahu...