Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2021
Maine:
0
02-06-2021, 01:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2021, 01:43 PM ja muutjaks oli Bullterrier.)
Tere
Äkki saan siin targematelt abi.
Mure siis selline,et mingi hetk rahulikul sõidul pöörded enam üle 3000 pöörde ei lähe. Süüde välja ,uuesti sisse siis toimib mõnda aega . Tundub,et just siis läheb avariireziimi kui nö rahulikult sõita,nii kaua kui nö vajutad siis toimib.
Veakoodid ka loetud(star)ga
P1354-032 see siis viitab ,et kett veninud? Nukkvõlli anduri vahetasin ära ja ei muutund midagi.
Egr on puhastatud.
Veel näitab koode
P1189 m55(inlet port shutoff motor)
Ja esimese silindri süüteküünallt.
Mootor käivitub ja käib ühtlaselt mingeid kõrval helisid ei ole kuulda.
Mootori tuli ei põle
Mõtlesingi,et uurin kas enne proovida veel mingeid asju või lastagi kohe kett vahetada?
Mb clk w209 2.7 cdi 120kw 2004.a
Parimat
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Süüteküünlaid vahetada ei saa, kuivõrd neid sellel mootoril ei ole. Hõõgküünla rike ei põhjusta juba töötava mootori avariisseminekut. Hõõgküünalde relee võib seda küll teha, aga siis peaks olema ka vastav veakood.
Keti venimine on võimalik. Aga veel võimalikum on, et EGR ja ÕKM koostöö ei suju ja mootori õhukulu ei klapi.
Leia keegi, kes tegelikult diagnostida oskab diiselmootorit ja lase sel üle vaadata. Ühte viga seal vaevalt on.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2021
Maine:
0
(02-06-2021, 06:00 PM)v6sa Kirjutas: Süüteküünlaid vahetada ei saa, kuivõrd neid sellel mootoril ei ole. Hõõgküünla rike ei põhjusta juba töötava mootori avariisseminekut. Hõõgküünalde relee võib seda küll teha, aga siis peaks olema ka vastav veakood.
Keti venimine on võimalik. Aga veel võimalikum on, et EGR ja ÕKM koostöö ei suju ja mootori õhukulu ei klapi.
Leia keegi, kes tegelikult diagnostida oskab diiselmootorit ja lase sel üle vaadata. Ühte viga seal vaevalt on.
Sry jah hõõgküünal ikka. Oskab keegi Tartus mõnda tegijat soovitada? DIA?
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Tartus on Dieselland Võru tänaval. Nemad on spetsialiseerunud diiselmootoriga autodele. Küsi neilt, kas nad saavad aidata.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2021
Maine:
0
(02-06-2021, 09:11 PM)kaupo51 Kirjutas: Tartus on Dieselland Võru tänaval. Nemad on spetsialiseerunud diiselmootoriga autodele. Küsi neilt, kas nad saavad aidata.
Okei,uurin neilt
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(02-06-2021, 09:32 PM)Bullterrier Kirjutas: (02-06-2021, 09:11 PM)kaupo51 Kirjutas: Tartus on Dieselland Võru tänaval. Nemad on spetsialiseerunud diiselmootoriga autodele. Küsi neilt, kas nad saavad aidata.
Okei,uurin neilt
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tead kas need segusiibrid on eemaldatud sisselaskest. Minu masinatel on need teinud palju lollusi. Jäävad kuhugi kinni ja siis ka läheb avariise kohe. Peale eemaldamist pole enam jamasid olnud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2021
Maine:
0
(03-06-2021, 07:40 AM)siimruz Kirjutas: Tead kas need segusiibrid on eemaldatud sisselaskest. Minu masinatel on need teinud palju lollusi. Jäävad kuhugi kinni ja siis ka läheb avariise kohe. Peale eemaldamist pole enam jamasid olnud.
Ma ei tea jah kas on eemaldatud, kui selle kohta küsisin diagnostikult siis arvas ,et see ei tekita selliseid anomaaliaid.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
03-06-2021, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2021, 11:09 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ja mis sellised anomaaliad siis tema arvates tekitab?
Avariirežiimi läheb mootor iga hälbe peale. Ja jälita siis seda, mis talle seekord ei meeldinud...
Sisselaskerõhk püsib? Latirõhk püsib? Ei kuku kiirel gaasivajutusel?
Siibrite hoobadis ilma peeglita ei näe. Aga neid saab sisselaske alt katsuda (ettevaatust, töötanud mootor on kuum asi). Kui hoobasid ei ole, vaid on punnid/korgid, on üks mure vähem. Eeldusel, et need punnid ei leki. Mis on jälle sisselaskerõhust näha.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2021
Maine:
0
(03-06-2021, 11:08 AM)v6sa Kirjutas: Ja mis sellised anomaaliad siis tema arvates tekitab?
Avariirežiimi läheb mootor iga hälbe peale. Ja jälita siis seda, mis talle seekord ei meeldinud...
Sisselaskerõhk püsib? Latirõhk püsib? Ei kuku kiirel gaasivajutusel?
Siibrite hoobadis ilma peeglita ei näe. Aga neid saab sisselaske alt katsuda (ettevaatust, töötanud mootor on kuum asi). Kui hoobasid ei ole, vaid on punnid/korgid, on üks mure vähem. Eeldusel, et need punnid ei leki. Mis on jälle sisselaskerõhust näha.
Ju siis ei ole jah nii kursis diagnostik nende mootoritega. Pakub keti vahetust. Eks see keti vahetus ju halba ei teeks aga kas viga sellest ka korda saab on iseasi. Peab leidma tegija kes nende mootoritega tegelenud on.
Vigasid mis sellist asja tekitab on mitmeid nagu aru saan, sp ongi hea siin arutleda,et mis üldse sellist asja võib põhjustada,et ise ka targemaks saada. Kui millalgi asi lahendatud peaks saama,annan kindlasti siia teada,milles asi oli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mul on kaks ML 270 st. Ühel tegin müütri pea vahetuse kolm aastat tagasi. Söitnu oli üle 300 tuhande. Kett oli igal juhul väga okei. Teine ML on üle 400 tuhande söitnud. Söidab ja käib nagu tsaika. Aga sellel need siibrid alles veel ja no see ka ikka aegajalt on avariiz ja teeb trikke. Tahan öelda seda, et ma seda keti jura ei taha uskuda, kui su masin muidugi tesiel ringil ei ole. Eks need luksepad tahavad ikka ju tööd teha ja asju vahetada. Aga otsi viga ikka lihtsamast kohast. Seal ei ole teine kord palju vaja et ta avariise läheb. Lähene loogiliselt.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Keti venimist peaks ju nägema nuka ja vända nihkest - need pole enam soovitud asendis.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Palju kupeel vaakumiga varustust peal on? Minu 210-l hakkas lõpuks istmete õhuleke mootori tööd sarnaselt kirjeldatuga mõjutama, vahest tegi boosti vahest mitte.
|