06-06-2007, 08:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2007, 09:41 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Ilmselt puutub nii mõnigi 210 kerega E-klassi omanik kokku probleemiga, kus tagaaknad lakkavad töötamast tänu tõstuki rikkele.
Soovitan lugeda selle remontimise kohta selliselt lingilt:
http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...+regulator
NB!!! Ärge hakake esimese asjana uut tõstukit ostma!
Esinduses maksab see üle 1700 kr ja lammutustes enamasti ei ole üldse.
Vana tõstuki trossi ots võib vabalt lihtsalt plastikratta küljest lahti tulnud olla. Sel juhul piisab trossi õigeid rattasooni kasutades (ei tohi jääda risti või kuidagi üle plastrattas olevate soonte servade) uuesti tõstukile pingutamisest (vajalik üsna suur jõud!) ja kindluse mõttes trossi korduva lahtipääsemise vältimiseks näiteks jootekolvi abil ratta sees oleva trossiotsa pesa plastiga täis sulatamisest ning süsteem töötab kui uus.
Teine nõrk koht on mööda plekksiini üles-alla jooksev trossi külge kinnitatud plastikjulla, mille kida, mis teda siini küljes hoidma peaksid (peab olema siini küljes kinni mõlemalt poolt!) ära murduvad. Seegi viga ei ole selliste killast, et kohe uut detaili soetada. Lihtne on jootekolvi abil ukse põhjast leitud plastikutükk tagasi oma kohale keevitada. Lisaks peaks seda detaili täiendava plastikuga kolvi abil tugevdama, et ta enam katki ei murduks. Plastikutüübiks on POM, seega ka uue plastikutükk, mille sinna sulatate peaks sama tüüpi olema (sellest materjalist on enamus libisevaid detaile ja tüübleid).
Kindlasti ei ole kohustuslik tõstukit uuesti ukse külge neetida. Vedruseibi või isekontreeruva mutriga varustatud poltidest piisab täiesti ja kui klaas on üleval, on ka ligipääs täiesti mõistlikul tasemel. Ilmselt on tõstukimehanism algselt neetidega kinnitatud vaid koosteaja minimeerimiseks auto tootmisel.
Head tõstukiõnne!
Parimate soovidega,
Tauno
Ilmselt puutub nii mõnigi 210 kerega E-klassi omanik kokku probleemiga, kus tagaaknad lakkavad töötamast tänu tõstuki rikkele.
Soovitan lugeda selle remontimise kohta selliselt lingilt:
http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...+regulator
NB!!! Ärge hakake esimese asjana uut tõstukit ostma!
Esinduses maksab see üle 1700 kr ja lammutustes enamasti ei ole üldse.
Vana tõstuki trossi ots võib vabalt lihtsalt plastikratta küljest lahti tulnud olla. Sel juhul piisab trossi õigeid rattasooni kasutades (ei tohi jääda risti või kuidagi üle plastrattas olevate soonte servade) uuesti tõstukile pingutamisest (vajalik üsna suur jõud!) ja kindluse mõttes trossi korduva lahtipääsemise vältimiseks näiteks jootekolvi abil ratta sees oleva trossiotsa pesa plastiga täis sulatamisest ning süsteem töötab kui uus.
Teine nõrk koht on mööda plekksiini üles-alla jooksev trossi külge kinnitatud plastikjulla, mille kida, mis teda siini küljes hoidma peaksid (peab olema siini küljes kinni mõlemalt poolt!) ära murduvad. Seegi viga ei ole selliste killast, et kohe uut detaili soetada. Lihtne on jootekolvi abil ukse põhjast leitud plastikutükk tagasi oma kohale keevitada. Lisaks peaks seda detaili täiendava plastikuga kolvi abil tugevdama, et ta enam katki ei murduks. Plastikutüübiks on POM, seega ka uue plastikutükk, mille sinna sulatate peaks sama tüüpi olema (sellest materjalist on enamus libisevaid detaile ja tüübleid).
Kindlasti ei ole kohustuslik tõstukit uuesti ukse külge neetida. Vedruseibi või isekontreeruva mutriga varustatud poltidest piisab täiesti ja kui klaas on üleval, on ka ligipääs täiesti mõistlikul tasemel. Ilmselt on tõstukimehanism algselt neetidega kinnitatud vaid koosteaja minimeerimiseks auto tootmisel.
Head tõstukiõnne!
Parimate soovidega,
Tauno