Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Hiinakaid olen kasutanud ja müünud. Neid on kah erineva kvaliteediga, aga läbi Saksamaa tulev 180€ hiinamaa tükk täidab küll oma eesmärki 101%. Isegi MAF-andurid töötavad probleemivabalt.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Mõõtsin ära, 63 mm turbo otsa ja 25 mm kõrvalharu.
Postitused: 52
Teemad: 21
Liitus: Jul 2016
Maine:
0
13-12-2020, 11:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2020, 11:56 AM ja muutjaks oli byh.)
Nonii kirjutan järjeks siia samma arutamist selle y toru teemal. Sai endale soetatud ka 642 w211. Esimene hooldus tehtud kõikide filtritega, sai ka y toru selleks maha võetud. Toru ise korras, tagasi läks siiski vanade punaste tihenditega ja tundub et peab kuigi soovitavad iga kord kui maha käib need tihendid vahetada.
Netist leiab palju teemasid, kus kartuses nimelt karterituulutuse üle mis jookseb sinna sisse, saetakse torul jupp maha, pannakse muhviga turbole külge ja lisatakse eraldi õlipüüdur karterituulutuse torule mis edasi õhufiltri kopsikukülge.
Kuidas siin kogemusi on, tasub selline süsteem teha?
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
Karterituulutusel on nn. seen mida soovitatakse vahetada iga 3a. või 60000 km järel ja kui see on korras pole vaja mingeid õlipüüdureid vahele, maksab see meil u.20 eurikut kood nt. Vaico v30-2620. Selle punase tihendi probleemi lahendab õli ja kuumakindel hermeetik, mis pannakse y toru ja tihendi vahele, leke on reeglina tihendi punnide ja toru aukude juurest. Mul jeebil igatahes toimib selline lahendus ideaalselt.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 52
Teemad: 21
Liitus: Jul 2016
Maine:
0
Ühendused on ikka lekkevabad kuid põhjus miks seda õlipüüdurit soovitatakse on pigem et vältida karterigaaside sh õli ja niiskus sattumine otse turbosse jne. See jama kipub ju ladestuma sisselasetesse ja egri. Saaks veidi puhtama hingamise tekitada?
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
20-12-2020, 03:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2020, 03:38 PM ja muutjaks oli vreps.)
Kui see karteriõhutuse klapp on korras ei satu mingit õli turbosse. Mootori puhtama hingamise saab roheliste teema likvideerimise teel st. EGR-i eemaldamisega. Seda saab ka tarkvaraliselt teha.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Seda lahendust saab teha senikaua, kuni filtrikorpuste poolsed otsad on terved.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Kui need oranžid tihendid on uued, ei ole vaja hermeetikuga möllata, need tihendid maksavad ju mingi 10-15€ kokku. Kui Y toru turbopoolne ots on katki, siis saab panna sinna universaalse lõdviku ~20€. Nagu seal eelneval pildil sinine. Õlipüüduriga pole mõtet küll möllata, selleks on ~30€ maksev karterituulutuse klapp.
Postitused: 10
Teemad: 7
Liitus: Jun 2020
Maine:
0
Oskab keegi soovitada kohta kust neid Y-toru tihendeid osta saaks?