Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1993 W140 CL500 5.0 tühikäigu mure
#1
Hei,

Eelmisel aastal sai toodud endale CL500 Carlsson Rootsist, tühikäigul on mootor teinud koguaeg kerget (väga kerget) pöörete kõikumist. Paar nädalat tagasi lõi akutule põlema, tehti mõõtmine ja öeldi generaator vajab vahetust. Nüüd sai uus genekas peale, aku ei põle, aga käivitades hakkab kohe puterdama ja ei suuda tühikäigul pöördeid hoida ning sureb välja. Pöördeid on vaja üleval hoida ning isegi siis ei tööta kõik silindrid. Kas halbade asjade kokkulangevus või loogiline seletus geneka vahetusega? Mida vaadata - juhtmestik / küünlad / õhukululugeja?

Tänud kõigile, kes kaasa mõtlevadSmile
Vasta
#2
Tere,

Vaevalt, et keegi õunte pealt suudab ära öelda, mis tal vaesekesel täpselt viga on.
Eks sa pead ikka mõne pädevama mehe juurde minema, kes omab juhtmejuppi, mis MB kõnetada suudab.
Lambist asju ehkupeale vahetama hakata läheb tõenäoliselt palju kallimaks, kui maksta diagnostika eest ja vahetada see, mis vahetamist vajab.

Herki


(06-07-2020, 04:43 PM)tanelro Kirjutas: Hei,

Eelmisel aastal sai toodud endale CL500 Carlsson Rootsist, tühikäigul on mootor teinud koguaeg kerget (väga kerget) pöörete kõikumist. Paar nädalat tagasi lõi akutule põlema, tehti mõõtmine ja öeldi generaator vajab vahetust. Nüüd sai uus genekas peale, aku ei põle, aga käivitades hakkab kohe puterdama ja ei suuda tühikäigul pöördeid hoida ning sureb välja. Pöördeid on vaja üleval hoida ning isegi siis ei tööta kõik silindrid. Kas halbade asjade kokkulangevus või loogiline seletus geneka vahetusega? Mida vaadata - juhtmestik / küünlad / õhukululugeja?

Tänud kõigile, kes kaasa mõtlevadSmile

Vasta
#3
Kas aku on piisavalt täis peale geneka vahetust? Kehva akuga pöörded ei püsigi paigas peale käivitamist. Kas vahetati terve genekas või ainult Boschi ca 80€ pingeregulaator mingi hiina 6€ regulaatori vastu? Minu kogemus CL600'ga viitab pinge kõikumisele. Mäletan et 600'l tuli geneka vahetuseks nii palju asju küljest kiskuda, et ma isegi ei hakanud mõtlema mingi soodama lahenduse peale, kui et ainult originaal.
Kui mootor töötab siis pane salongituled põlema ja vaata kas valgus varieerub. Siis lisa ka õhutuled. Kui hakkab ohutuledega ühes taktis pöördeid jõnkustama, on kindlasti aku või pingeregulaatori viga. Võiks mootori massijuhet kah kontrollida.
Õige oleks, kui lased Truumul või MBAbil juhtme külge panna ja saad kohe vea teada. Vanal autol ei pruugi üks asi alati järgmist probleemi tingida. Otsisin kunagi ka probleemi pööretele ja truumus avastati, et üks küünlajuhe vahel jupsib.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#4
Soovitaks ka Truumut. C124 V8 puhul oli ainuke kes auto elule aitas ja avastas et genekas on läbi.

Minu CL600 oli üks kahest öhukulumöötjast läbi mis pöhjustas pöörete köikumisi aga eks seal vöib muid asju ka olla.
Vasta
#5
Alustaks äkki lihtsamatest protseduuridest. Keera süüde sisse ja oota mõned minutid. Siis käivita.
Vasta
#6
Aga kas juhtmestik on siis korras või ei?
Vasta
#7
Juhtmestik - Vaakumvoolikud - Jagajakaaned - Õhukululugejad - Drosselklapid - Väntvõlliandurid - Õhufiltrid. Selline tegutsemine oli mul
C140 6.0l. Juhtmestik oli kõdunenud, vaakum lekkis, üks jagajakaan vahetusse, drosselid olid ok, aga nende juhtmed olid pistiku sees kõdud, üks vändaandur rikkis (uus Truumus), õhufiltrid vast nii ei mõjuta, aga vanad olid mustad.Õhukululugejad puhastasin spets aerosooliga olid ok. Lisaks vahetasin uue kütusefiltri ja kütusesurveklapi? vist nii teda kutsuti. Ei kõiguta, vahel on pöörded nagu väga madalad. Muidu ok.


Edu
Vasta
#8
Tänud kõigile info eest!
Kuna non-official MB töökodades oli vähemalt 1 kuune järjekord siis pidin oma vanakese viima SilberisseBig Grin Järjekord 2 päeva ja kiire diagnostika tulemusena läks vahetusse v ja p jagajakaas, juhtmestik ja 2 rootorit. Mootor töötab hästi ja vanake on tagasi liiklusesSmile
Vasta
#9
"v ja p jagajakaas, juhtmestik ja 2 rootorit"
Tohib küsida mis vahemikku arve jäi?
Vasta
#10
Igivana mure nendel mootoritel see. Omal ajal sai kasutatud mingit aerosooli see võttis korraks ka selle probleemi maha, kuid varsti oli tagasi. Siis oli selge et juhtmed küünlad ja kaaned vajasid vahetust!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#11
(11-07-2020, 03:32 PM)nostromo Kirjutas: "v ja p jagajakaas, juhtmestik ja 2 rootorit"
Tohib küsida mis vahemikku arve jäi?

Kõik kokku koos vahetusega ca.500€
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 878 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 579 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 715 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 651 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,186 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mure MB CLS500 2005a 5.0 225kw õhkpatjadega AloDi 2 846 31-12-2021, 05:49 PM
Viimane postitus: AloDi
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,619 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,231 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W220 s430 2001 mure ghettoerx 5 1,410 01-05-2021, 03:34 PM
Viimane postitus: ghettoerx
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,300 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne