Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Võid ju kompressiooni üle mõõta, siis on aru saada kuis klapid elavad. Aga ma arvan, et mootori pead nii või naa lahti võtma - siis on kõige paremini näha.
Uued saad ilmselt MB varuosadest või kusagilt mujalt autoosadega tegelevatest poodidest. Keti vahetus sõltub ketist endast ja mis seisus ta on. Ma ise kipun arvama, et kett on korras.
Kui enamus tööd ise teha, siis ei lähegi väga kalliks. Oleneb osade hinnast aga kusagil 10k peaks hakkama saama, juhul kui klapid vaja vahetada, kaanetööd teha jne.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
odavam on teine mootor peale aretada, need 230 ned on sigaodavad
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kett oli orignaalina uskumatult normaalse hinnaga - miskit natuke üle 1000 kr kui õieti mäletan...
Ketitallad ehk juhttallad ka ainult orignaalis ja maksid mitte-midagi..(kui ei eksi siis alla 100 kr/tk)... Keti hüdropinguti on mootori küljes ja käib väljastpoolt kahe poldiga maha...
Uus oli vist 2000 kr ringid aga see ei väsi üldiselt ära, võid otsida ka kasutatud peast...
Tavaliselt saavad ketitallad otsa (kuumaga - plastik jnejne) ja siis jääb kett lõdvaks ja nii probleemid tekivad....
Nagunii pead kõik otsast lõpuni kokku panema - aja asju ringi ja võta kaaned maha, saad aimu, kas on klapid peas kinni või ei..
Kui klapid OK on, siis pääsed suht lihtsalt...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Helistasin Imre töökotta ja rääkisin Imrega. Korralik kett pidi maksma ainult 500.- ja see pinguti tald on veel kordades odavam.
Pingutajat veel maha pole saanud. Ainult ülevalt poolt aga altpoolt on veel kinni. Ei leia millegi pärast seda kinnitust üles. Eks ma proovin mingeid jooniseid uurida ja selgusele jõuda. Või äkki keegi oskab hoobilt öelda?
Probleemi tekkest on mul uus versioon. Kuna pinguti töötab hüdrotõukuriga ja mul oli õli survega suuri probleeme, siis ehk see andiski põntsu ära. Kuna surve jäi mootoris kole väikseks, siis ei saanud mootor ketti ka korralikult pingutada?! Ketiraginat oli muidugi enne ka juba mootoris kuulda. Oma rumalus, et kohe ära ei parandanud. Oma vigadest aga õpitakse.
Eks kui ma saan selle pinguti lahti ja ära vahetada talla ja keti, siis vaataks muid vigu edasi. Kohe tekiks ju küsimus, et mis on õlisurve probleem. Kui väga kalliks see minema ei hakka (juppide hind), siis võib õhtuti asjakallal nokitseda küll.