01-05-2019, 02:55 AM
Tere!
Kõigepealt tahaks täpsustada, et mu katuse hüdraulikasüsteem töötab nagu peab. Olen ka lugenud tophydraulicsi juhendid läbi aga sellele murele seal vastust pole.
Polt, mille külge hüdrosilinder kinnitub, loksub oma pesas. Ilmselt teiselt poolt mutter hoiab seda veel. Küll aga on MB selle mutri kerepaneelide vahele peitnud, mis omakorda on punktkeevitatud kokku nii, et ligipääs puudub täielikult.
Mis te pakute, kuidas saaks selle mutri kinni keerata? Praegu tundub, et kõige mõistlikum oleks suur auk puurida enamvähem sinna ja siis saab ta kuidagi kinni keeratud. Või siis keevitaks selle poldi kere külge aga eelistaks mitte.
Tegin ka video: https://youtu.be/FieYJ8FLdsQ
Ja pilte:
Eest poolt näeb vaade välja selline:
Nii peaks asi välja nägema:
Selline on vaade pagasniku poolt vaadates:
Nagu paistab, siis pagasniku poolt on ligipääs halvem, kui eestpoolt.
Plaan oleks kas punasesse ringi auk puurida või siis keevitada punktid peale.
Mida Te arvate? Tänud kes kaasa viitsib mõelda!
Kõigepealt tahaks täpsustada, et mu katuse hüdraulikasüsteem töötab nagu peab. Olen ka lugenud tophydraulicsi juhendid läbi aga sellele murele seal vastust pole.
Polt, mille külge hüdrosilinder kinnitub, loksub oma pesas. Ilmselt teiselt poolt mutter hoiab seda veel. Küll aga on MB selle mutri kerepaneelide vahele peitnud, mis omakorda on punktkeevitatud kokku nii, et ligipääs puudub täielikult.
Mis te pakute, kuidas saaks selle mutri kinni keerata? Praegu tundub, et kõige mõistlikum oleks suur auk puurida enamvähem sinna ja siis saab ta kuidagi kinni keeratud. Või siis keevitaks selle poldi kere külge aga eelistaks mitte.
Tegin ka video: https://youtu.be/FieYJ8FLdsQ
Ja pilte:
Eest poolt näeb vaade välja selline:
Nii peaks asi välja nägema:
Selline on vaade pagasniku poolt vaadates:
Nagu paistab, siis pagasniku poolt on ligipääs halvem, kui eestpoolt.
Plaan oleks kas punasesse ringi auk puurida või siis keevitada punktid peale.
Mida Te arvate? Tänud kes kaasa viitsib mõelda!