Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250D 86 a 66kw automaatkasti rike?
#1
asi on siis selline, et neljas käik ei taha miski pärast sisse minna, milles võib probleem olla?ise mõtleisn, et vb peax proovima kasti filter ära vahetada ja uus õli panna.
Vasta
#2
Mis ajast filter ja õli vahetamata on?
Kas õlil on kõrbelõhn juures?

Vahetusvälba rusikareegliks võib pidada 50 000 km.

Millistel pööretel kast eelmised käigud vahetab? KD võib peal olla või tross kinni, siis vahetab alle väga kõrgetel pööretel käigu ära.
Vasta
#3
v6sa Kirjutas:Mis ajast filter ja õli vahetamata on?
Kas õlil on kõrbelõhn juures?

Vahetusvälba rusikareegliks võib pidada 50 000 km.

Millistel pööretel kast eelmised käigud vahetab? KD võib peal olla või tross kinni, siis vahetab alle väga kõrgetel pööretel käigu ära.


Kui ma omanikult auto ostsin, siis kysisin et kunas õli kastis vahetasid ta ytles et ei ole vahetanud ja ise on mingi aasta aega sõitnud ja ei tea kas yldse see yle eelmine omanik vahetas Smile
õli lõhna ma kyll ei tea kas kõrbe või mitte hm...aga ex ma vaatan yle .
kui ma omanikult auto ostsin siis ta ytles et vaixelt hakkas see neljas käik jamama ja et sõitis sellega migni 2 kuud ja nyyd nagu ei tööta yldse.aga muidu yldiselt sooja mootoriga teised käigud vahetab ilusti.
pöördeid ei tea aga umbes 2500 pööret...hm ei tea mis see kd on?
Vasta
#4
nu kas keegi aitab?
Vasta
#5
Vastame siis...

Õli tase peab olema MAX-märgil. Õli ei tohi olla s¤tane, pruun, kõrbelõhnaga. Kontrollimiseks tuleb töötava mootoriga käia kõik käigud korraks kangiga läbi ja siis jätta P peale. Seisva mootoriga on näit oluliselt kõrgem!!!

Kui pole teada, millal eelmine kord õli vahetatud, siis võiks selle kulutuse teha. Kindlasti vahetada nii õli kui filter!

Kas 4. käigu külitumine ei toimu mingitel kindlatel tingimustel? Või juhtub seda juhuslikult?

Kas kast vahetab konkreetselt või libistab mõned sekundid käigu vahetusel?

Otsing annab mitmeid vihjeid, neid ümber kirjutama ei hakka. Näiteks on Kalev teinud juhised kasti reguleerimiseks, samuti on sellest juttu olnud teistes teemades. Sealt selgub ka, mis loom on KD ehk KickDown - sunnitud käiguvahetus alla.
Vasta
#6
v6sa Kirjutas:Vastame siis...

Õli tase peab olema MAX-märgil. Õli ei tohi olla s¤tane, pruun, kõrbelõhnaga. Kontrollimiseks tuleb töötava mootoriga käia kõik käigud korraks kangiga läbi ja siis jätta P peale. Seisva mootoriga on näit oluliselt kõrgem!!!

Kui pole teada, millal eelmine kord õli vahetatud, siis võiks selle kulutuse teha. Kindlasti vahetada nii õli kui filter!

Kas 4. käigu külitumine ei toimu mingitel kindlatel tingimustel? Või juhtub seda juhuslikult?

Kas kast vahetab konkreetselt või libistab mõned sekundid käigu vahetusel?

Otsing annab mitmeid vihjeid, neid ümber kirjutama ei hakka. Näiteks on Kalev teinud juhised kasti reguleerimiseks, samuti on sellest juttu olnud teistes teemades. Sealt selgub ka, mis loom on KD ehk KickDown - sunnitud käiguvahetus alla.

hm, 4 käik ei taha nyyd yldse millegipärast sisse minna, sõidan ainult 3 käiguga ja kytte kulu ka nyyd suurem.
ja teised käigud käivad ka imelikult, jh just selline tunne nagu libiseb.
aga vaatab ma vahetan lähiajal filtri ja õlid ära, siis vaatab kas on midagi on muutunud.
Vasta
#7
Vaata kas sul on ka veakoode sisse salvestanud? Ütle enda kerenumber!

Edit: ei vaadanud auto aastaarvu, sul pole vist ikka ju ajuga kast.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
R129 Kirjutas:Vaata kas sul on ka veakoode sisse salvestanud? Ütle enda kerenumber!

Edit: ei vaadanud auto aastaarvu, sul pole vist ikka ju ajuga kast.


ok. vin code : WDB1241251A277687
Vasta
#9
asi on nii et vahetasin õlid ja filtrid ära ja mitte midagi Sad kas keegi oskab öelda mis kastid alla lähevad 250D-le ?
Vasta
#10
Sul peaks all olema siis 722.414 kast. Mul endal on sama viga, et kui näiteks kiirendad siis ei taha 4. käiku sisse panna (kuskil 200 on piirajas ja hakkab paukuma). Siis lasen gaasi maha ja vahetab ära aga kiirendada täis gaasiga ei saa sest siis lööb ikka 3 sisse.
Pole veel probleemi süüvinud sest autoga muudki tegemist. Eks seal rõhkude viga ole - 3 rõhku on kastis. Ja neid saab isegi mõõta (juhtmed kasti külge jne).
MB üks lahendusi on näiteks hüdroaju plaadile mingi 0,9 mm avade puurimine (rõhu tõstmine) jne. Ühesõnaga suht raske teema.
Teine asi võib olla lihtsalt mingi klapi või vedru kinni jäämises, siis on ka sama probleem. Peab WISist jooniseid vaatama ning kindlaks tegema milline kolb liigutab 4 käigu sisse. Siis saaks hakata viga taga ajama.

Edit: nii ei saa öelda millel kindlalt sama kast all on. Aga ega nendel kastidel suurt vahet pole mingi kõrv on näiteks teine või trossi kinnitus ja kohe on teine tootekood.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#11
Heh, VIN-dekoodri järgi on tegemist lausa rahvusvahelise taksogaWink

Originaalina on jah tehasest alla keeratud 722.414.

Kastid on vahetatavad, samas peaks neid 722.414 kaste ikka liikuma.

Kui Tallinna meihi, siis võiks helistada A-Osa OÜ Heigole 5133049 ja oma muret kurta. Tema neid kaste arstib, oskab ka umbkaudset hinda pakkuda.

Arusaamatuks jäi, kas teised käigud lülituvad ilusti ja ainult 4. on puudu?
Kas KD funktsioon toimib?
Vaakumvoolik kasti küljest lahti pole? Tross on ikka mõlemast ostast kinni ja pingul?
Vasta
#12
Niipalju kui mina tean (võibolla eksin) oskab Heigo väga hästi sidureid vahetada. Väga kahtlane kas ta hüdroaju lahti kisub ja sealt vea üles leiab (kui muidugi on selle viga), muidugi mine tea. Aga ega ma ise ka spetsialist pole. Proovida ju võid. Kuid igaks juhuks pane ka uue kasti raha kõrvale.

Enamus kaste on ikka tavaliselt niimoodi katki, et toimub mingi läbilibisemine vms - siis on lihtne - sidurid uued ja asi korras.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#13
v6sa Kirjutas:Heh, VIN-dekoodri järgi on tegemist lausa rahvusvahelise taksogaWink

Originaalina on jah tehasest alla keeratud 722.414.

Kastid on vahetatavad, samas peaks neid 722.414 kaste ikka liikuma.

Kui Tallinna meihi, siis võiks helistada A-Osa OÜ Heigole 5133049 ja oma muret kurta. Tema neid kaste arstib, oskab ka umbkaudset hinda pakkuda.

Arusaamatuks jäi, kas teised käigud lülituvad ilusti ja ainult 4. on puudu?
Kas KD funktsioon toimib?
Vaakumvoolik kasti küljest lahti pole? Tross on ikka mõlemast ostast kinni ja pingul?



kle imelik minu arust algul isegi vist ei olnud 1 käiku, aga nyyd kui õli ära vahetasin hakkas see tööle, kuid ka mitte kõige paremini.yldse väga kahtlaselt vahetab neid käike ja igakord erivevalt kõik oleneb kuidas vajutan.vahest on pöörded hästi kõrged 1 käiguga ja siis vahetab korraga nagu 2,3 ära.
muidu kui lahti võeti kast siis oli väga pruuni värvi ja õlil oli jube kõrbe lõhn ja see filter oli ka seal seest nagu pulber, väiksed filtri tykid olid ka õli vanni põhjas.sai neid klappe ka liigutatud lahti võetud ja puhastatud.neid vaakumvoolikuitest ma ei tea aga kysin mis seal tehti... aga neid trosse ja värke sai kyll seal näpitud.
Vasta
#14
R129 Kirjutas:Sul peaks all olema siis 722.414 kast. Mul endal on sama viga, et kui näiteks kiirendad siis ei taha 4. käiku sisse panna (kuskil 200 on piirajas ja hakkab paukuma). Siis lasen gaasi maha ja vahetab ära aga kiirendada täis gaasiga ei saa sest siis lööb ikka 3 sisse.
Pole veel probleemi süüvinud sest autoga muudki tegemist. Eks seal rõhkude viga ole - 3 rõhku on kastis. Ja neid saab isegi mõõta (juhtmed kasti külge jne).
MB üks lahendusi on näiteks hüdroaju plaadile mingi 0,9 mm avade puurimine (rõhu tõstmine) jne. Ühesõnaga suht raske teema.
Teine asi võib olla lihtsalt mingi klapi või vedru kinni jäämises, siis on ka sama probleem. Peab WISist jooniseid vaatama ning kindlaks tegema milline kolb liigutab 4 käigu sisse. Siis saaks hakata viga taga ajama.

Edit: nii ei saa öelda millel kindlalt sama kast all on. Aga ega nendel kastidel suurt vahet pole mingi kõrv on näiteks teine või trossi kinnitus ja kohe on teine tootekood.


ex vaatab mida teha annab veel..Wink aga muidu uurin juba teist kasti, aga ei tea kuda odavam tulex?see korda tegemine vist läheb kallimax ..parem ma usun teine kast otsida või ma ei tea Smile
Vasta
#15
R129 Kirjutas:Niipalju kui mina tean (võibolla eksin) oskab Heigo väga hästi sidureid vahetada. Väga kahtlane kas ta hüdroaju lahti kisub ja sealt vea üles leiab (kui muidugi on selle viga), muidugi mine tea. Aga ega ma ise ka spetsialist pole. Proovida ju võid. Kuid igaks juhuks pane ka uue kasti raha kõrvale.

Enamus kaste on ikka tavaliselt niimoodi katki, et toimub mingi läbilibisemine vms - siis on lihtne - sidurid uued ja asi korras.


vaatab jh mis saab..Wink
Vasta
#16
Ai-ai. Purunenud fiter ise oli juba paha uudis. Kõbenud õli viitab küpsenud hõõrdkatetele... Kui filter oli purunenud ja kastipõhi pudi täis, siis on seda pudi tõenäoliselt ka hüdrosüsteemi kanalites. Palju õnne!

Kas metallipuru ka oli?

Üldiselt, mida kiiremini remonti saab, seda suurema tõenäosusega seal kastis midagi remontida on...
Vasta
#17
Kui juba filter puru siis peab kõik läbi pesema (kogu hürdoaju lahti võtta). Kõrbelõhn - midagi on kõrbenud - ja kõrbeda saab seal ainult sidurikettad või lintpidurid. Uued on suurusjärgus 6kilo suur lintpidur + 1,5 kilo vke lintpidus + paar sotti ketas (neid ikka on seal omajagu, aga ilmselt ei ole kõik läbi kõrbenud)
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#18
Minu mb 300d 91 on samasugune häda. pärast kolmandat lähevad pöörded üles. kui lasen pöörded alla siis vahest paneb neljandaa tavaliselt mitte. neljanda saab ka siis kui sõidan nr 3ega kuni kiiruseni 90 ja siis lasen pöörded maha ja vaikselt D peale. kui õli ja filtri vahetasin siis probleem lahenes umbes kuuks ajaks. nyyd jälle jamab. uus punane õli oli juba 1000km järel tumedaks ja vana välimusega läinud. kuidas käib kastipesu?
JiMMYWasHere
Vasta
#19
(23-06-2012, 11:19 PM)consentrino Kirjutas: ...
uus punane õli oli juba 1000km järel tumedaks ja vana välimusega läinud. kuidas käib kastipesu?

Kui kannatust jätkub, siis saab järjepidevalt kogu õli vahetades kah puhta(ma)ks. Vast kümnes kord jääb puhtaks...

Päris heaks saab lahti võttes.
Vasta
#20
(24-06-2012, 08:10 PM)v6sa Kirjutas: Kui kannatust jätkub, siis saab järjepidevalt kogu õli vahetades kah puhta(ma)ks. Vast kümnes kord jääb puhtaks...

Päris heaks saab lahti võttes.

Ühesõnaga kast alt maha ikka vaja võtta-- deem ma ikka lootsin sellest pääseda.
tüütu sõita manuaalse automaadiga Smile
JiMMYWasHere
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 473 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 718 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne