18-07-2016, 07:12 AM
lugu selline ,et 99a vito ei lähe üle 3000-de pöörde,tundub tiba jõuetu ja viskab musta kahh, andke nõu ,kust viga otsida? mootoriks 2,2 75kw diisel
vito 110 cdi 75kw ei lähe pöördesse
|
18-07-2016, 07:12 AM
lugu selline ,et 99a vito ei lähe üle 3000-de pöörde,tundub tiba jõuetu ja viskab musta kahh, andke nõu ,kust viga otsida? mootoriks 2,2 75kw diisel
18-07-2016, 08:04 AM
18-07-2016, 02:16 PM
19-07-2016, 07:20 PM
Vakuum voolikud ja klapid ülevaadata ja kontrollida, interkuleri torud ja radikas ülevaadata eitohi olla mõrasi ega auku, konn piduri pedali taga kontrollida, j.n.e.
Kui ei viitsi kõik kohad kammida ja kontrollida, siis tunduvalt lihtsam diagnostikale minna..
20-07-2016, 07:05 AM
(19-07-2016, 07:20 PM)Serzz Kirjutas: Vakuum voolikud ja klapid ülevaadata ja kontrollida, interkuleri torud ja radikas ülevaadata eitohi olla mõrasi ega auku, konn piduri pedali taga kontrollida, j.n.e.selgus et ei saagi diagnosti teha,sai proovitud 3 erinevat arvutit ,aga ei lasegi ajju sisse
20-07-2016, 09:25 AM
(20-07-2016, 07:05 AM)salumees Kirjutas:(19-07-2016, 07:20 PM)Serzz Kirjutas: Vakuum voolikud ja klapid ülevaadata ja kontrollida, interkuleri torud ja radikas ülevaadata eitohi olla mõrasi ega auku, konn piduri pedali taga kontrollida, j.n.e.selgus et ei saagi diagnosti teha,sai proovitud 3 erinevat arvutit ,aga ei lasegi ajju sisse Hiinakaga ei saa jah. MB edukaks lugemiseks peab olema STAR. Või pädev Diagnostik, ikes ei pea esimese asjana "aju resettima".
20-07-2016, 10:43 AM
(20-07-2016, 09:25 AM)v6sa Kirjutas:käisin ametlikus remonditöökojas,aga täpselt muidugi ei tea mida seal vaadati-tehti jne,vastus oli et ei saa, ja kui kysisin et"mis nüüd saab edasi" ? ,kehitati õlgu(20-07-2016, 07:05 AM)salumees Kirjutas:(19-07-2016, 07:20 PM)Serzz Kirjutas: Vakuum voolikud ja klapid ülevaadata ja kontrollida, interkuleri torud ja radikas ülevaadata eitohi olla mõrasi ega auku, konn piduri pedali taga kontrollida, j.n.e.selgus et ei saagi diagnosti teha,sai proovitud 3 erinevat arvutit ,aga ei lasegi ajju sisse
20-07-2016, 11:01 AM
Kontrolli kaitsmeid. Tõenäoliselt on sul kusagilt juhtmed mädad ja lähevad lühisesse.
Selle tagajärjel põleb läbi kaitse millelt saavad voolu mootori tööks vajalikud täiturid ja ka mingi osa mootori juhtplokist. Kas mõni töökoda võttis vaevaks ecu toiteid mõõta?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
20-07-2016, 12:41 PM
21-07-2016, 07:41 AM
(20-07-2016, 12:41 PM)v6sa Kirjutas:ei olnud see silber, lihtsalt suurem autohooldustöökoda(20-07-2016, 10:43 AM)salumees Kirjutas: käisin ametlikus remonditöökojas
21-07-2016, 10:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2016, 10:35 AM ja muutjaks oli salumees.)
26-07-2016, 11:34 AM
Oled vea üles leidnud?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
04-08-2016, 08:21 PM
21-12-2016, 01:30 PM
Et kui koik voolikud lõdvikud,radikad korras siis hakka pihta õhulugejast.....Mul oli aastaid tagasi sama mudel sama sümptomiga-õhulugeja oli peetis ja kui nii siis ära seda kõige odavamat osta.....
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas. Müüa Star C3 , Star C4 Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
21-12-2016, 02:47 PM
(04-08-2016, 08:21 PM)salumees Kirjutas:(26-07-2016, 11:34 AM)Laur Kirjutas: Oled vea üles leidnud?ei ole,aga avariireziim ei saa vist olla,sest 3-da ja 4-da käiguga olen ta suutnud ikka pöördesse saada Kindel, et ei saa avariis olla? Mille alusel seda väidad? Ma võin demoda S210, mis sooja ilmaga maanteel sõites kenasti avariisse läheb, aga lõpuks pöörded ikkagi üles suudab ajada. Kui piisavalt pikalt kräunutada. Asja mõte on selles, et kas hakkad ehku peale vahetama ÕKM-pihustid-aju-pump või teed mõne sõidu arvuti ja seda pruukida mõistva inimesega. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|