Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
18-11-2015, 06:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2015, 06:48 PM ja muutjaks oli joupea.)
Tervist , mure järgmine..
Mingil imelikul põhjusel ei taha mootor töödata nii nagu peab , topkaga läheb käima ilusti ja laseb isegi korraks pöörded suht kõrgele aga see on ka kõik , kütust karpasse tuleb ilusti, pump lööb ka nii nagu peab.
Endal mõistus otsas, sirvisin pool päeva siin foorumit ka aga ei leidnud midagi sarnast.
Edit, mootoriks on 1.8 80kw.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Kui "topka"ga läheb siis on sul suund selge. Otsi probleemi kütuse poolt. Karburaator umbes, kütusesurve jne.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mihandnde karburaator sel peal on? Strömbergi takerduvakurguline? Õlitase normis?
Aga nagu öeldi, lihtsamad asjad muidugi kõigepealt. Kütusesurvet ikka on?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
18-11-2015, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2015, 10:21 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Võibolla off-topic ja võibolla olen midagi maha maganud, aga "E" (nagu "Einspritzung") selle auto mudelinimes tähendab ideepoolest, et karburaatori asemel peaks ta mootoril olema ikka pommiaegne sissepritse KE-Jetronic?!
Mis omakorda tähendab seda, et koduste vahenditega teda maru ilusti või üldse käima saada ei olegi mingi lihtne ülesanne.
Aga taaskord, võin väga rängalt eksida praegu ja mõistagi on nii isand joupea kui eelkirjutajad selles osas pädevamad.
Edu lahendamisel!
Tauno
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
(18-11-2015, 10:20 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,
Võibolla off-topic ja võibolla olen midagi maha maganud, aga "E" (nagu "Einspritzung") selle auto mudelinimes tähendab ideepoolest, et karburaatori asemel peaks ta mootoril olema ikka pommiaegne sissepritse KE-Jetronic?!
Mis omakorda tähendab seda, et koduste vahenditega teda maru ilusti või üldse käima saada ei olegi mingi lihtne ülesanne.
Aga taaskord, võin väga rängalt eksida praegu ja mõistagi on nii isand joupea kui eelkirjutajad selles osas pädevamad.
Edu lahendamisel!
Tauno
ajasin midagi segamini , on tõesti KE-Jetronic peal. Aga kuidas või mismõttes pole nii lihtne saada koduste vahenditega korda ? Diagnosti oleks targem viia ? Samas tahaks ikka kodustevahenditega ära proovida
JA kütust tuleb peale korralikult, sai võtta pritse pealt torud lahti ja vaadata kas tuleb, tuli korralikult.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Minu teada ei tohiks ka see karpaga olla, kuna karpaga isendid olid 66 ja 77kw (nagu ka minu kutsikas).
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-11-2015, 09:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2015, 09:34 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-11-2015, 11:15 PM)joupea Kirjutas: ajasin midagi segamini , on tõesti KE-Jetronic peal.
...
JA kütust tuleb peale korralikult, sai võtta pritse pealt torud lahti ja vaadata kas tuleb, tuli korralikult.
Kena kuulda, et ikka pritsega tegu on. Palju kütruserõhk oli? KE-Jet tahab saada kuus baari... Seda juba silmaga ei määra.
Külmkäivituspihusti töötab?
KE-Jeti peale kukub enamus remondikohti koomasse. Tallinnas on teada Hannes Speedsterist, kes neid loomi veel praavitada mõistab. Mujal keeratakse tseeooo kruvist paika , keerates sellega pritse lõplikult paigast.
Vihjeid KE-Jeti kodudiagnostikaks on küllalt. Head lugemist ja katsetamist.
Neid eeesid mudelinimetuse taga ei usalda ma juba ammu. Kui uskuda Wikipeediat , siis on 80 kW puhul mõlemad võimalikud. Tõsi, 80 kW pada pritsega saigi vaid 1,8liitrisena.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Tegu peaks olema M102.910 mootoriga, millel peal Bosch KE-Jetronic pritse.
Koduste vahenditega korda? Tegelikult inimesele, kes ei tee vahet karburaatoril ja mehaanilisel pritsel, on raske midagi mõistlikku soovitada. Ära nüüd solvu. Võsa ütles enamuse juba ära. Kohtadest veel. Viljandis Albert Särg kindlasti jagab asja ning Pärnus Aivar Tiisler. Viimane mees on tark, aga talle Mercedesed eriti ei meeldi (remondib meelsamini VAG ja BMW autosid). Küsida võid muidugi.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mina arvan, et tegu hoopis õhulekkega ehk mootor saab liiga palju õhku peale. Oma väite põhjendusex toon selle, et topkat andes pöörded tõusevad kõrgele (rohkem kütet + rohkem õhku = rohkem pöördeid). Soovitan õhu poole peal olevad detailid üle vaatama, eriti õhukulumõõtjast allapoole jääva kummidetaili. Kui mootor sealtkaudu lisaõhku saab, siis kütusesegu vale, kuna kõik õhk ei käi läbi õhukulumõõtja.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 70
Teemad: 16
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Minul oli ka probleem sama mootoriga. Oli küll õhuleke peale õhumõõtjat, aga selle likvideerimine tulemusi ei andnud.
Veaks oli lamdaandur. Andur pani vigast ja kütusesegu liiga vaene, sellepärast eetriga töötas ka paremini.
kahjuks koduste vahenditega seda kontrollida ei saa...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-12-2015, 12:23 AM)t2rn Kirjutas: Minul oli ka probleem sama mootoriga. Oli küll õhuleke peale õhumõõtjat, aga selle likvideerimine tulemusi ei andnud.
Veaks oli lamdaandur. Andur pani vigast ja kütusesegu liiga vaene, sellepärast eetriga töötas ka paremini.
kahjuks koduste vahenditega seda kontrollida ei saa...
Dafukk? Lam bdaanduri toimimist saab kenasti multimeetriga jälgida... Kahtlsualune on see muidugi alati, meeldetuletus on omal kohal.
|