Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
30-01-2007, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2007, 05:29 PM ja muutjaks oli Laur.)
Olen juba küllalt uurinud ja puurinud siin foorumis, ABS teemasid on küllaltki aga enda probleemile pole kuskilt veel lahendust leidnud. ad:
Autoks on 1989a 124, 250d, ABS on peal aga lihtsalt ei toimi, ei raginat ei midagi, nagu zigulliga pidurdaks, loha igal pool.. Armatuuris põleb tuli ka aga kus viga on ei tea. Endal isikliku autoga ABS´i kogemused ka puuduvad, niiet ei valda eriti teemat... Keegi oskab äkki aidata. Äkki on kuskile vaja lihtsalt mingit vedelikku valada või niisama kruttida kuskilt. Ei tea? illy:
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tahokas töötab?
Vahest hakkab jamama ülepingekaitse, siis ei toimi disladel abs ja tahokas.
Kui see korras siis mõni andur tõenäoliselt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Kõik spidokad ja tahhokad ja kõik ülejäänud kellad ja tuled töötavad normaalselt, aga ABS tuli põleb koguaeg. Kuskil ABS süsteemis on mingi kala, miuke, ei tea!
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
ABS-i andur mõne ratta juures läbi vb...seda ikka autodel juhtub
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Laadimispinge korras? Vähemalt 14 V peab olema. Kas tahho toimib?
Kas märgutulituli põleb kogu aeg või peale käivitamist kustub mingiks ajaks? Mis tingimustel tuli süttib?
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Laadimispinget pole kontrollida saanud, tahhokas töötab laitmatult ja vigadeta, ABS märgutuli põleb koguaeg, alates käivitamisest kuni teekonna lõpu ja mootori väljasuretamiseni.
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Andurid on lihtne multimeetriga üle kontrollida. Kummaski esirattas on üks ja tagasilla peaülekandes on üks. Pistikud leiduvad kapoti alt ning tagaistme padja alt. Takistus peab olema suurusjärgus 1 kOhm...
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Kus seda mõõta ja kontrollida saaks?
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hm, seda peavad teised ütlema.
Kui sõna "multimeeter" toob silme ette tuttava riistapuu, siis mõõtmine on lihtne. Samas, kui ise seda teha ei soovi/oska/saa, siis peab petsialiste otsima...
Üldiselt võiks sellega hakkama saada enamus remonditöökodasid... Kadaka Imre näiteks. Või Troost või mõni muu vähe viisakam remondikoht...
Kuna oma maisnatega toimetan ise, siis ei oskagi remontijat soovitada. Aga otsing peaks mõned kohad tooma esile küll...
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Tegelikult kui päris aus olla, siis sõna multimeeter ühtegi tuttavat riistapuud silme ette ei too. Pole sellise riistapuuga enne kokku puutunud.
Kas Imre asub seal Kadaka teel MB lammutuse ja varuosade juures.
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
31-01-2007, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2007, 10:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ei asu seal. Pigem Akadeemia otsas...
Ühes diagnostikateemas on nii Imre kui mõne teise koha numbrid:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3330
Ma nüüd eeldan, et see teema on Sulle tuttav... Vastasel juhul: otsing, kallis Watson, see on elementaarne!...:evil:
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Imre juures käidud... Probleem oli tegelikult imelihtne, rääkisin mehele oma loo ära, mispeale ta otsis kuskilt aku tagant mingi katkise kaitsme üles ja vahetas selle terve vastu välja. Nüüd on ABS nagu uus. Tänud info eest ja Imrele ka suur aitähh! :biggergrin:
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
03-04-2010, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2010, 09:07 AM ja muutjaks oli clm.)
Otsinguga leidsin teema.
Mu dislal (124, 3.0D) tahhokas lõpetas töö ja ABS tuli põleb. Muidugi pole ka abs'i, rattad blokki kohe.
Mis ülepingekaitsmest siin räägiti ? Võib selle viga olla, kus asub ?
Või sama asi ka jamada, kui madal laadimispinge ? Mõõtnud veel ei ole.
edit: Leidsin mingi kaitsmeploki aku tagant. Peal 10A kaitse, oli terve.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Selline peaks olema. Kaitse võib terve olla, kuid see jublakas on kehvalt tehtud, joodetud kohad tuleb uuesti üle joota, hakkab tööle jälle.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Sarnane riistapuu jah. Peal numbriskeem veidi teistmoodi, aga üleval on plastik kaan ja kaitse.
Aga ma ei saa kätte teda. Need külgmised metallkõrvad on mingid plastik pesas. Eks üritan veel kuidagi.
Mis seal üle jootma peab ? Kobaka sees miskit ? Või all olevad ühendusklemmid/pistik ?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Sees jah.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Huvitavaks läheb alles siis, kui kõik tööks vajalikud voolud on ABS-ile olemas. See kurinahk on ju diagnoosimatu
Selleks on MB-l eraldi diagnoosimise aju, millest tuleb välja pikk juhe valgusdioodiga . See aju tuleb masinale peale panna ja siis sõitma minna. Kui viga esineb, siis vilgutab see aju sulle vea. Eestis??? kardan ,et see on ainult SILBERIS olemas.
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
04-04-2010, 03:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2010, 04:59 PM ja muutjaks oli clm.)
Kuidas ma sellele jublakale sisse pääsen ? Otsad kinni pressitud.
Ülemise otsa peab lahti saama (see kus kaitse asub) ?
Edit:
Jubin lahti kakutud, seest kõik üle joodetud (üks klemm oli oksüdeerunud)
Kokku tagasi, kuumaliimi ka kopsikutele vahele, et ilusti peaks ja laiali ei pudeneks korpus ümbert.
Ja masin korras Tahhokas hakkas näitama ning abs tuli kustus ära.
Ma ei tea, kas sellest plokist olenes, või kõrval olevatest, mis välja kakkusin, kuid nüüd külmalt ei lonka enam. Käis nigu siidi kohe Pöördeid näitas seal 600 ringi umbes. Varem ei tahtnud üldse tühikäigul pööret kuvada.
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
124 e250d 1995.
diagnostikat kompuutriga pole võimalik teha boshi absile millegi pärast öeldi.
ei leia absi.
pidurid kontrollitud ilma absita.
abs vahest töötab(märgutuli ei põle) vahest põleb märgutuli.
kui põleb kõik rattad ühtlaselt blokkis. kui ei põle(abs peal) pidurdab vasak esi ratas 3x rohkem.
samas ilmnenud selline asi, et panen auto käima. hakkan vaikselt liikuma märgutuli hakkab põlema.
annan rohkem gaasi ja liigun kiiremini abs tuli ei sütti
ühtlasi on piduri pedaaliga nii, et ei lase pidurdada ei 40km/H ega ka 80km/h korralikult
pressib vastu. peksab pedaali (öeldi et teeb nii kuna miski annab absile signaali et ratas on blokeerunud kuid nii pole)
abs releed kontrollitud töökorras, ees andurite kontrollimine järgmisel nädalal kuid kui keegi suudaks öelda, et sellisele kirjeldusele ei vasta andurite viga siis ei peaks seda jama nägema sellega vaid vahetaks abs välja.
ehk oskab keegi vastata. tänud ette ära!
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
tundub et keegi ei vaevu vastama.
ühendasin juhtme parema ratta andurist vasemasse niiet aju saab signaali et abs korras. kuigi tegelikult pole nii.
vasak katki andur.
takistuste mõttmine oli hea idee
|