Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Mure siis järgmine, sai lastud vahetada pihustiotsad, nüüd jama, et puterdab hommikuti veel hullemini kui vanade otstega, vanade otstega lonkas hommikuti ainult üks silinder nüüd kaks või isegi rohkem. Laup hommikul sai ette võetud pikem sõit ja küttekulu tuli müstiline- 180km peale ca 20l? miskit on vist ikka totaalselt mäda... kus võiks lasta tartus asja üle vaadata ?
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Ilmselt on kõrgsurvepump siis hõre. Vanade pihustite madala surve jõudis üles lüüa aga õigele töösurvele reguleeritud pihustitele tühikäigul matsu ei jätku...
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
njaa... seega kõrgsurvepumba remont? või veel mingid lahendused?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Lase pumba nurka varasemaks seada, ehk aitab.Minul aitas, enam ei lonka.
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
kus tartus seda kõige targem teha oleks lasta? netist leidsin ainult karla auto
ja kattel diisel? foorumitest infi lisaks otsides kirutakse mõlemat ülbe suhtumise ja kalliduse pärast..? :argue:
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
W123 oli vaja kõigest 13 ja 17 mm võtit selleks.
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
kutsikal läheb vaja 14mm kütusetoru eemaldamiseks ja 27mm võtit pihusti enda jaoks
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Wiha Kirjutas:kutsikal läheb vaja 14mm kütusetoru eemaldamiseks ja 27mm võtit pihusti enda jaoks
Nurga muutmiseks ei ole vaja pihusteid ja torusid kruttida, 17mm. ja 8mm.
Pumba remondi kohta kunagi küsisin, ~1000,- EEKu 1 plunsripaar + tööraha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
No nii sain siis täna hommikul oma kutsika karla autost kätte. Ja nii oligi- pihustite surved paigast ära, üks eelsüüteküünal oli olnud kuidagi poolenisti väljas?... mootori surved ok, pump ok, nii et ainult sõida nüüd.... :hump: anti ka veel muidugi lisa raha eest mingi kütuse lisand kaasa, eks näis kuidas see veel mõjub.
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kus see soss-sepp neid otsi siis enne vahetas, et surved paigast ära olid???
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lihtsalt huvi pärast küsin: kui suured surved olid?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vat see 23 tekitab küsimusi... Tõukur kinni ja klapp põlenud? Kolvirõngad ei tohiks ühel silindril nii drastiliselt kuluda...
Kui suur on õlikulu? Kas pritsehetk on paigas? Kas külmalt käivitades lonkab mootor ühest silindrist või ebaühtlaselt kõigist?
Meie varuosadeks ostetud auto mootor ei tööta 2. ja 4. silindrist esimesed kaks-kolm minutit kuigi hästi. Seda on kollektori soojenemise järgi ilusti tunda: kui käik stabiliseerub, hakkavad ja 2. ja 4. silindri torud soojenema....
Praegune OM602 kulutab märgivahe (~1 l) poolsünti 6000 km-ga. Surved suhteliselt ühtlaselt 22. Kipub ka lonkama ja suitsema külmalt, kuigi käivitub hästi. Tõenäoline põhjus on hiline pritse+kulunud mootor.
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
õlikulu selline, et pooleaastase välba jooksul kordagi lisada pole vaja, tase drastiliselt ei lange (õli ei kuluta siis minu hinnangul), pritsehetke ei tea öelda. Korra võtsime ka klapikambrikaane maha ja kobisime tõukurid läbi, ühed vajusid läbi, need said ka vahetatud (ilmselt oleks pidanud kohe kõik vahetama). Tundub, et lonkab ühest silindrist aga see torude soojenemise mõte hea, peab kontrollima. Just see teine silinder (tema surve) ongi küsimus. Eks peab veel kuhugi viima, teiseks arvamuseks.