Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 probleem starteriga
#1
On kimbutanud minu autot vahelduva eduga üks probleem starteri poolel.

Nimelt, ei võta alati starterit järgi. Probleem on olnud selline, et suhteliselt raske diagnoosida. Viimati jamas näiteks augusti alguses, nüüd eile hakkas jäle kimbutama.
Nimelt, keerates võtme käivitusasendisse, ei kostu ühtegi relee klõpsu ega muud heli. Täielik vaikus. Vool on autos sees. Vahel piisab paarist korrast võtmega mängimisest, vahel tuleb päris mitu korda isegi süütelukust eemaldada. Kui starter rakendub, siis heli on täiesti tavaline ning käivitub nii nagu peab. Vahel on ka nii, et starter teeb ülilühikese tõmbe ning siis vajub tagant ära. Seepeale on vaja jälle võtmega mängida kordi. Viga kaob iseenesest mõne päeva möödudes ja siis töötab jälle kõik kulda.

Kuna starter kerib aeglaselt niiehknaa, siis plaan on ta järgmise nädala alguses maha võtta ja puhastada ning vajadusel ka kulunud tükid vahetada. Samas kahtlustan, et probleem on maetud kuskile mujale? Lugedes kõikvõimsat internetti, siis ilmselt võiks kahtluse alla seada kapoti all asuva starteri relee? Ehk on kellelgi sarnast probleemi esinenud ja oskab öelda, millele tähelepanu pöörata.

Väljavõte ühest väljamaa mersufoorumist:
Tsitaat:W211 ... Key can Turn ...
But ... No Cranking Sound When Turm To Starting Stage ...

Starter No Function ... No Sound At All ...

Was It Right ... ??


... DON'T ... ... PANIC ...


Do You Notice The METER For The Gear Display ...
Any WORDS Display ... P/R/N/D ... or ... C/W/S... !!!!!
(... Beside the Odometer (KM) Display ...)

This Was Indicates The Selector Lever Position ...
From The Eletronic Selector Module @ ESM ...

If The Display ... 'BLANK' ...
The Starter Will NEVER Activates ...
The ESM Relay NEED To Be Replaced ... POOR CONTACT @ dirty ...

If The Display ... 'SHOW' ...
The Starter Still Never Activates ...
Probably The Starter Relay Was Faulty ... POOR CONTACT @ dirty ...

This Was The SOURCE ...
Sometime The POWER @ CURRENT Can Not Flow Through ...

This Relay Are Located At The Front SAM @ Fues Box
(Engine Side ... Near The Brake Reservoir)

The Relay Are Black In Colour ...
Size About 10 mm x 20 mm (3pcs)


Relay K ... For Gear @ Chassis System
Relay L ... For Starter System
Relay O ... For Horn System


You May Try To Switch The Relay O ... Horn Relay ...
For Relay K ... or ... Relay L ...

It just happen to the Horn Circuit Sometime with No Horn Only
But
Atleast ... The Gear / Starter ... Are Still Works ...
To Make The Car Starts ... To Bring You Home ...

If You Are Not Sure With The Relay Position ...
Please Refer To The FUSE/RELAY Assignment Paper ...
(Fuse Paper List ... Provided)


Hope This Helps ... ... Cheers ...
Käigukangi asendi relee/andur oleks välistatud, sest kõik info on konsoolis alati ilusti nähtav. Stariga oleme proovinud, et mingit infot autost saada, kui need jamad esinesid. 0 viga selle kohapealt.

Relee õige kood peaks olema vist A002 542 11 19?
Vasta
#2
Väike kahtlus on tekkinud, et ka itaallase poolt autole paigaldatud aku jääb ikka selgelt lahjaks. (68ah ja 650a)
Ega ma ei lootnudki selle akuga talve üle elada ja uus aku on juba tellitud. Plaanis oli ta nagunii.
Viimasel ajal olen sõitnud rohkem lühikesi otsi ja suvel jamas ta samuti siis, kui sai sõidetud hulganisti lühikesi otsi.
Nimelt, kui võtta tagant kõikvõimalikud tarbijad käivituse hetkel (raadio, ahi), siis on alati käivitunud. Kui aga tarbijad taha jätta, on täiesti 50-50 olukord.

Eks näis. Homme saan aku kätte. Valituks osutus Exide Premium 100ah 900A. Peaks ehk jätkuma selle auto jaoks.
Vasta
#3
Kui akku vool liiga madal siis starterit järgi ei võtagi, tuled ja muud viled töötavad nagu jõulupuul se täiesti normaalne asi nii kaitseb auto oma kallist elektroonikat. Vaheta aku ära ja probleem ilmselt kaob.
Vasta
#4
Ega see aku mingi hea asi ei ole, Itaalias võibolla veel sünniks kasutada, aga siin küll ei julge nii väikse akuga sõita. Icon_razz
Homme saab aku kätte, eks siis vahetab ära ja saab näha, mis edasi saab. Starteri peaks kah maha võtma ja vaatama mis ta endast kujutab.
Vasta
#5
Arvatavasti on starter korras ja problem eelnevalt välja pakutud akus Smile Olen sellise stsenaariumi korra 210-ga üle elanud.
Anna teise auto pealt voolu ja vaata mis siis arvab käivitumisest.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#6
Ilmselt pole mõtet leiutada jah. Kui näiteks panna aku pooleks tunniks kasvõi laadima, siis käivitub koheselt. Probleem oli lühikestes otstes, nüüd olen 2-3 päeva jälle pikemalt saanud sõita ja seda probleemi ei ole. Lootsin eile uue aku kätte saada, aga kus sa sellega. Saan esmaspäeval, siis peaks selgus majja saama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 824 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,055 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 90 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 116 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 213 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 srs marekktt83 0 255 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 704 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 hen1 1 444 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 516 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne