Postitused: 24
Teemad: 10
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
tervitus,
selline probleem siis et salongis puhub armatuuri keskmisest avadest külma ja äärtest(akende poole) sooja. seda rulliku igas asendis st et siis sooja/külma reguleemise nupp ei toimi. kuidas lahendada viga ?kas lihtsalt uus nuppude rullikute plokk ?või saab parandada seda ise ?
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(28-09-2014, 08:31 PM)energyfm Kirjutas: tervitus,
selline probleem siis et salongis puhub armatuuri keskmisest avadest külma ja äärtest(akende poole) sooja. seda rulliku igas asendis st et siis sooja/külma reguleemise nupp ei toimi. kuidas lahendada viga ?kas lihtsalt uus nuppude rullikute plokk ?või saab parandada seda ise ? https://www.youtube.com/watch?v=8jhPEfLI45s
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
W124-ja puhul näitex ongi keskmised avad vaid välisõhu tarvis ja sealt ei peagi kunagi sooja õhku tulema (välja arvatud suvel muidugi ). Ma pole 100% kindel, kuid arvan, et W210 puhul on sama. Äkki mõni W210 omanik kinnitab seda või lükkab ümber?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
29-09-2014, 10:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2014, 09:53 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Faceliftil tuleb sooja ka, enne facelifti mudeli kohta ei oska öelda.
Postitused: 24
Teemad: 10
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
(29-09-2014, 10:03 PM)Werewolf Kirjutas: W124-ja puhul näitex ongi keskmised avad vaid välisõhu tarvis ja sealt ei peagi kunagi sooja õhku tulema (välja arvatud suvel muidugi ). Ma pole 100% kindel, kuid arvan, et W210 puhul on sama. Äkki mõni W210 omanik kinnitab seda või lükkab ümber?
kusjuures selline mõte käis endalgi korra peast läbi ,et äkki sealt peabki külma aint tulema..
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
30-09-2014, 10:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2014, 10:38 PM ja muutjaks oli Stev.)
(30-09-2014, 08:16 PM)energyfm Kirjutas: (29-09-2014, 10:03 PM)Werewolf Kirjutas: W124-ja puhul näitex ongi keskmised avad vaid välisõhu tarvis ja sealt ei peagi kunagi sooja õhku tulema (välja arvatud suvel muidugi ). Ma pole 100% kindel, kuid arvan, et W210 puhul on sama. Äkki mõni W210 omanik kinnitab seda või lükkab ümber?
kusjuures selline mõte käis endalgi korra peast läbi ,et äkki sealt peabki külma aint tulema..
W210 -nel on mootor salongis ja ei puhuta külma õhku õuest nagu w201 el ja w124 jal.
Vaata,kas üldse pump ajab jahutusvedelikku ringi ja klapp mis kontrollib kuumavee liikumist töötab.
Postitused: 24
Teemad: 10
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
W210 -nel on mootor salongis ja ei puhuta külma õhku õuest nagu w201 el ja w124 jal.
Vaata,kas üldse pump ajab jahutusvedelikku ringi ja klapp mis kontrollib kuumavee liikumist töötab.
[/quote]
Kas sa mõtled veepumpa? ja kas klapi all mõtled termostaati?
ei ole endal selle W210 D220-ga kogemusi ..
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(01-10-2014, 06:32 PM)energyfm Kirjutas: W210 -nel on mootor salongis ja ei puhuta külma õhku õuest nagu w201 el ja w124 jal.
Vaata,kas üldse pump ajab jahutusvedelikku ringi ja klapp mis kontrollib kuumavee liikumist töötab.
Kas sa mõtled veepumpa? ja kas klapi all mõtled termostaati?
ei ole endal selle W210 D220-ga kogemusi ..
[/quote]
68-klapp,sama asi mis videos
83-tsirkulatsioonipump
Arvuti taha ühendamine ka halba ei tee.
Postitused: 24
Teemad: 10
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
(01-10-2014, 07:25 PM)Stev Kirjutas: (01-10-2014, 06:32 PM)energyfm Kirjutas: W210 -nel on mootor salongis ja ei puhuta külma õhku õuest nagu w201 el ja w124 jal.
Vaata,kas üldse pump ajab jahutusvedelikku ringi ja klapp mis kontrollib kuumavee liikumist töötab.
Kas sa mõtled veepumpa? ja kas klapi all mõtled termostaati?
ei ole endal selle W210 D220-ga kogemusi ..
68-klapp,sama asi mis videos
83-tsirkulatsioonipump
Arvuti taha ühendamine ka halba ei tee.
[/quote]
ok . üritan nv asja üle vaadata.annan teada kas sain midagi. tänud
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
minu w210-nel tuli ka keskelt jahedat ainult, talvel oli natuke soojem aga mitte võrdne sellega mis külgedelt. Võimalik, et peab nii olema või siis oli ka midagi korrast ära.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
02-10-2014, 10:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2014, 10:23 PM ja muutjaks oli Stev.)
(02-10-2014, 09:51 PM)hellrix Kirjutas: Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Sa austatud spetsialist,oled üldse kursis w210 ehitusega?Või mis su arust tempi regulleerib.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
(02-10-2014, 09:51 PM)hellrix Kirjutas: Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Ei ole küll väga süvenenud,aga mäletan, et kui on sees kliimaautomaatiku nupp tuleb keskelt ainult külma,kliima väljas tuleb ka sooja.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
03-10-2014, 09:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2014, 09:16 PM ja muutjaks oli hellrix.)
(02-10-2014, 10:19 PM)Stev Kirjutas: (02-10-2014, 09:51 PM)hellrix Kirjutas: Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Sa austatud spetsialist,oled üldse kursis w210 ehitusega?Või mis su arust tempi regulleerib. Loe palun esimene postitus korralikult läbi. Jutt pole mitte tempi regullist vaid sellest, et äärtest tuleb sooja aga keskelt külma. See tsirkulatsiooni pump on selleks, et mootori tühikäigul oleks parem ringlus või töötaks REST funktsioon. Ilma saab ka väga hästi hakkama. Paljudel see pump nagunii ei tööta.
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(03-10-2014, 09:07 PM)hellrix Kirjutas: (02-10-2014, 10:19 PM)Stev Kirjutas: (02-10-2014, 09:51 PM)hellrix Kirjutas: Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Sa austatud spetsialist,oled üldse kursis w210 ehitusega?Või mis su arust tempi regulleerib. Loe palun esimene postitus korralikult läbi. Jutt pole mitte tempi regullist vaid sellest, et äärtest tuleb sooja aga keskelt külma. See tsirkulatsiooni pump on selleks, et mootori tühikäigul oleks parem ringlus või töötaks REST funktsioon. Ilma saab ka väga hästi hakkama. Paljudel see pump nagunii ei tööta.
Minu mõte on selles alongi soojendusradikas on jagatud kaheks osaks,millest vedeliku läbivoolu kontrollitakse dual valve-ga.Üks klapp kontrollib paremat ja teine vasakut poolt,kuna w210 nel on mõlema poole temp regullitav.Seega mida rohkem kuuma vett radikas liigub,seda soojem õhk ka seal on.Kui üks klapp on pooleldi kinni,piirab ta vedeliku liikumist ühes radikapooles.Igate pidi mõjutavad need 2 asja temperaturi kõikides avades.Ja kindlasti on neid kergem kontrollida,kui vaakumeid.
Ja mis on kellegi jaoks "KÜLM" kas tegu on välisõhuga,lihtsalt jahedama tempiga ,kui küljed,või hoopid kliima/kondi radikast tulenev jahedus.
Postitused: 24
Teemad: 10
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
06-10-2014, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2014, 09:57 PM ja muutjaks oli energyfm.)
(04-10-2014, 09:52 AM)Stev Kirjutas: (03-10-2014, 09:07 PM)hellrix Kirjutas: (02-10-2014, 10:19 PM)Stev Kirjutas: (02-10-2014, 09:51 PM)hellrix Kirjutas: Halloo w210 omanikud! Võtke siis sõna kas enne facelift-i mudelitel tuleb keskelt sooja või mitte? Aga seda klappide ja tsirkulatsiooni pumba juttu ei tasu tõsiselt võtta.Need küll keskavade tempi ei mõjuta.
Sa austatud spetsialist,oled üldse kursis w210 ehitusega?Või mis su arust tempi regulleerib. Loe palun esimene postitus korralikult läbi. Jutt pole mitte tempi regullist vaid sellest, et äärtest tuleb sooja aga keskelt külma. See tsirkulatsiooni pump on selleks, et mootori tühikäigul oleks parem ringlus või töötaks REST funktsioon. Ilma saab ka väga hästi hakkama. Paljudel see pump nagunii ei tööta.
Minu mõte on selles alongi soojendusradikas on jagatud kaheks osaks,millest vedeliku läbivoolu kontrollitakse dual valve-ga.Üks klapp kontrollib paremat ja teine vasakut poolt,kuna w210 nel on mõlema poole temp regullitav.Seega mida rohkem kuuma vett radikas liigub,seda soojem õhk ka seal on.Kui üks klapp on pooleldi kinni,piirab ta vedeliku liikumist ühes radikapooles.Igate pidi mõjutavad need 2 asja temperaturi kõikides avades.Ja kindlasti on neid kergem kontrollida,kui vaakumeid.
Ja mis on kellegi jaoks "KÜLM" kas tegu on välisõhuga,lihtsalt jahedama tempiga ,kui küljed,või hoopid kliima/kondi radikast tulenev jahedus.
+++
nii vaatasin veic enda 210el seda RESTi - nüüd jahedamate ilmadega on aru saada ,et keskelt puhub jahedat ( kuigi mitte päris õuekülma ) ja ainult äärtest tuleb sooja nagu peab pm seis siis sama nagu koguaeg-nagu oleks keskelt soojasiiber kinni.
lisaks veel seda et sellel autol puudub nii kont kui kliima .
kas keskmine ava on otse ühendatud kuidagi selle klapivärgiga? ja äärmised teistkaudu?
homme uurin klappi uuesti (seda mis videos oli) vb jäi midagi silma vahele
|