Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
On kellegi infot, kas G OM603 ja M104 käpad võivad samasugused olla? Küsin kuna ühtki M104 -a mõõta praegu pole ja M104 paigaldati g -le minuteada kuni 91a aga 603 -e peale 91a.
Kogu teema on selles, et kas õnnestuks 603 paigaldada 104 käppadega 88a G -le
W463 ja W212
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
M104 hakati alles 1990 tootma.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Hmm, my bad, ajasin 103 -ga segamini. Aga küsin siis uuesti, kas 603 ja 103 mootori käpad on mootori poolepealt samasugused?
W463 ja W212
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Mootori pool on sama (OM603, OM606, M103), vähemalt 124-jal.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tänud hannes_s.
Küsin siis veel, kas G klassi M103 ja mõne teise mudeli M103 käpad on erinevad?
W463 ja W212
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
G klassil erinevad käpad, tuttaval seisab samasugune üritus juba pikemat aega, aga tal on w124 pealt om603 turbo variant. Millegipärast tal üks käpp ikka ei sobinud, karteripõhi ei mahtunud ära, turbo ei mahu ära, sisselase ei sobi ja veel sada häda.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Selge, ju siis tuleb ise teha ikkagi
W463 ja W212
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(14-02-2014, 05:00 PM)erx000 Kirjutas: G klassil erinevad käpad, tuttaval seisab samasugune üritus juba pikemat aega, aga tal on w124 pealt om603 turbo variant. Millegipärast tal üks käpp ikka ei sobinud, karteripõhi ei mahtunud ära, turbo ei mahu ära, sisselase ei sobi ja veel sada häda.
Sorry ot :Kõik mahub ära ja sobib ilusti Põhjad g-l ja 124-l erinevad, seega tuleb teha käpad ise. Mootor minul klapikaane pealt ca5 cm loodist väljas. Õlivarras näitab max-i asemel min-i. Karteri põhja ja tiffri vahe 10cm ja pole veel pihta saand sellega. Käpp sobiks ka originaal aga patja tuleks siis tõsta. Turbo ja kõige muuga probleemi ei olnud 603 puhul. Küll aga 606 tahtis vasaku amordi ülemist kronsat paar cm tiivale lähemale saada. Muidu jooksis sisselase amordi pihta.
603-e puhul - too mootorit ette poole, pane el vent radika ette, trei kk ja vk kardaani vahele flants, tõsta mootori esiosa kõrgemale, tee uued mootori padja kinnitused vanade asemele ja pane originaal käpad. Plokil erinevad käpa kinnitus augud ja kk saad ka liigutada kuhu vaja, ainult poltide kruvimisega. Proovisin lisada pilte aga tahvel seda ei luba. Originaal käpad annavad muidugi +punkte üv onu juures ja korralikult tõstetud mootoripadi pole aru saada. Kui huvi siis resideerun kuusalu lähedal. Info ja katsumine tasuta, teostamise hind kokkuleppel kui konkreetne ülevaade olemas.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Nii nagu sa rääkisid, tegin enamvähem eelmise G -ga. Praegu aga mul orig G463 603 mootor koos orig G automaatkastiga ja originaalkäppadega mis ca 8 cm liiga madalad ehk 463 -l käpahoidikud madalamal kui 460 -l. Seega, vajan tegelikult käppasid mis oleks orig G463 omadest ca 8 cm kõrgemal, et mootor madalamal istuks, muidu mootori pikkuse poolepealt peaks kõik ok olema.
W463 ja W212
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(16-02-2014, 03:33 AM)karuanton Kirjutas: Nii nagu sa rääkisid, tegin enamvähem eelmise G -ga. Praegu aga mul orig G463 603 mootor koos orig G automaatkastiga ja originaalkäppadega mis ca 8 cm liiga madalad ehk 463 -l käpahoidikud madalamal kui 460 -l. Seega, vajan tegelikult käppasid mis oleks orig G463 omadest ca 8 cm kõrgemal, et mootor madalamal istuks, muidu mootori pikkuse poolepealt peaks kõik ok olema.
Karu ma sinu teemat tean. Solkisin su postitust väheke ja proovisin anda nõu enxile.
Mina oma käpad tegin nii: tegin kaks plaati, üks padja peale teine bloki külge, tungiga mootor õigesse asendisse ja suvaline karbijupp vahele. Proovimiseks pidin seda ikka paar-kolm korda lahti lõikama enne kui hea jäi. Seejärel käpp maha ja antud nurga järgi uus. See käpale toetus nurk peab küllaltki täpne olema, muidu hakkab patju lendama. Krt mina esimese hooga kohe õiget valmis ei saanud. Mis tugev, hea ja ilus vaadata ka oleks. See oleks sinu puhul vist kõige lihtsam variant.
Ps. Kas sul G luuk vedeleb ikka?
Jõudu ja jaksu ehitamisel. Hanno
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tsitaat: Ps. Kas sul G luuk vedeleb ikka?
jah, on teine jalus siin, viige minema juba
W463 ja W212
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Nii, üritan ikka orig juppidega lahendust leida aga mul nüüd juhe koos. Vaatasin 463 raami, sellel mootoripadja tald samasugune ja samas kohas kui 460 raamil, 463 mootor aga istub orig käppadega 460 raamil liiga kõrgel
Mootor mul 603.931
Käpad
A6022230204
A6032231604
463 raam, tald on nr 14
460 raam, tald on nr 29
W463 ja W212
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
17-02-2014, 02:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2014, 02:08 AM ja muutjaks oli karuanton.)
No täitsa ühesugused raamid ju
Aidake nüüd aru saada miks ühel raamil mootori kõrgus ok, teisel aga mitte???
W463 ja W212
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Aga kuidas sul istub mootor otse või nina üleval? Neil vahekastid erinevad äkki ka kk ja vahekasti kinnitustalade kõrgused on erinevad. Krt segane jutt aga ehk mõikad mida ma sogan. Pole kunagi olnud au kahte g-d korraga kõhualt võrrelda.
Ja asjal peab olema mingi lihtne nõks kui raamid sarnased, mootori padjad ka?
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Ei kasti kinnitusega pole probleemi, just mootorikäppadega, mis tõstavad mootori esiotsa liialt kõrgele.
Vaatan ise neid pilte, et äkki 463 -e raami "sillakaar" on madalam?
W463 ja W212
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
17-02-2014, 02:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2014, 02:15 PM ja muutjaks oli jaan140.)
Seda annaks ju mõõta. Sul vaid piisab selle kindlaks tegemisest. See kui palju kaar erinev on enam rolli ei mängi. Mootorit ju enivei 8 senti alla saada. Vaja vaid tuvastada fakt, et erinevad on. Saad kohe selgeks, kas orignaal käpad või samadelkin variant. Arvan, et vajaminevad detailid nagu g Mercedes-Benz, tõstuk, pikk lood ja mõõdulint lahendaks sellise küsimuse kõige kiiremini minu jaoks.
Ps. Kas see 8cm on erinevust sinu vana mootoriga? Või sarnaste mootoritega 460 ja 463 vahel?
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
(17-02-2014, 02:02 PM)jaan140 Kirjutas: Seda annaks ju mõõta. Sul vaid piisab selle kindlaks tegemisest. See kui palju kaar erinev on enam rolli ei mängi. Mootorit ju enivei 8 senti alla saada. Vaja vaid tuvastada fakt, et erinevad on. Saad kohe selgeks, kas orignaal käpad või samadelkin variant. Arvan, et vajaminevad detailid nagu g Mercedes-Benz, tõstuk, pikk lood ja mõõdulint lahendaks sellise küsimuse kõige kiiremini minu jaoks.
Ps. Kas see 8cm on erinevust sinu vana mootoriga? Või sarnaste mootoritega 460 ja 463 vahel? Erinevus on 463 mootoriga, vana mootor oli 617 ja seda ei saa üldse võrrelda.
Samadelkinit alati võimalik teha, enne aga üritan mingit "puhtamat" lahendit leida.
W463 ja W212
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(17-02-2014, 02:36 PM)karuanton Kirjutas: (17-02-2014, 02:02 PM)jaan140 Kirjutas: Seda annaks ju mõõta. Sul vaid piisab selle kindlaks tegemisest. See kui palju kaar erinev on enam rolli ei mängi. Mootorit ju enivei 8 senti alla saada. Vaja vaid tuvastada fakt, et erinevad on. Saad kohe selgeks, kas orignaal käpad või samadelkin variant. Arvan, et vajaminevad detailid nagu g Mercedes-Benz, tõstuk, pikk lood ja mõõdulint lahendaks sellise küsimuse kõige kiiremini minu jaoks.
Ps. Kas see 8cm on erinevust sinu vana mootoriga? Või sarnaste mootoritega 460 ja 463 vahel? Erinevus on 463 mootoriga, vana mootor oli 617 ja seda ei saa üldse võrrelda.
Samadelkinit alati võimalik teha, enne aga üritan mingit "puhtamat" lahendit leida. Kui keegi saaks antud mootori kõrguse originaalis ära mõõta. Nt tiiva servast klapikaaneni. Kas sealt tulebki sul 8cm? Millega võrrelda on minul jäänud arusaamatuks. Aga vist sai väheke segane mõttelend. Aga ma vähemalt proovin kaasa mõelda g remondi puhul. Tundub huvitav küss. Tahan ka teada kas raamid on erinevad. G 460 alusvanker on minu esmavalik selle telliskivi kujulise auto korral.
|