Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
külmad tulemas
#1
Lugu siis selline, et on olemas mingi käivitusvedelik pigem spray, mida lased õhufiltri torru ja käivitub iga ilmaga.Küsimus nüüd selline, et üks isa sõber rääkis, et kui tegemist on mootoriga mil hõõgküünlad siis seda sprayid ei tohi kasutada, et pidavat seal midagi ära rikkuma. Kas keegi oskab kommenteerida?
Vasta
#2
Ei soovita sprayd, kolvirõngastest saab üsnaruttu lahti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Startgaas ehk põhiliselt eeter
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
eelsüüteküünaldega on see jama, et needsamused küünlad süütavad eetri, ning pauk käib vales kohas ja valel ajal.

eelsüüte küünaldega masinal saab pmst eetrit kasutada küll, lihtsalt ei tohi küünlaid lasta, vaid peab küünaldest kohe üle keerama.

Aga jah, nagu mainitud seda stardigaasi, ehk eetrit peaks kasutama ainult väga häda juhtudel.
Vasta
#5
Üldiselt ei peaks seda üldse kasutama, auto on loodud ikkagi käima minema ilma selleta....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
Ega eetergaas mootorile hästi küll mõju.Tekib joodiku sündroom,et enam ilma selleta käima ei lähe.Eriti vanematel masinatel.Eetri plahvatuslik põlemine "puhastab" kolvirõngaste pilud ja kompressioon langeb.Kui ikka häda käes,siis erandkorras võiks ju kasutada.Tuleb ainult ära oodata,kui küünlad oma töö lõpetavad(seda täielikult,mitte ainult kontroll-lambi järgi) ja siis eetrit ja starterit.
Vasta
#7
selge pilt nüüd, tänudSmile
Vasta
#8
Rolz Kirjutas:Üldiselt ei peaks seda üldse kasutama, auto on loodud ikkagi käima minema ilma selleta....

jah mina tahaks ka, et maailm oleks ideaalne, aga kõik inimesed ei saa uut mobiiltelefoni osta, fakt.

Aga teisest küljest, eelmise talve suurte külmadega andis saba ka meie raamatupidaja pool aastat vana touran (või kuidas iganes see kirjapilt oli). Niiet tundub et asi on rohkem joppamise küsimus.

Ühesõnaga igaks juhuks võiks üks eetri purk tagavaraks olla. Aga samas autos ei tohiks seda eetri pudelit hoida, jama nimelt selles, et kui tolle eetripudeli temperatuur on liiga madal, siis eeter ei aurustu ja asi ei toimi. 0 kraadi on IMHO juba liiga madal.
Vasta
#9
Käivitusgaasid on kahe otsaga asi. Ühelt poolt aitab käima küll... Kui starter on korras ja akus piisavalt võhma. Nagu mainitud, plahvatab eeter üsna kergesti, seetõttu võib varajane pauk silindris mitte kiirendada mootori pöörlemist, vaid seda hoopis takistada...

Korduvalt nähtud: jõu....jõu...jõu..(eeter jõuab kohale)...jjjjõPLAKS.....jjõPLAKS...klõklõklõk ja aku kutupiilu.

Ja eetri põlemiskiirus on mälu järgi nii 2 km/s vs diislikütuse-õhu segu ~350 m/s... Natuke äkilisevõitu löök, kolvirõngaste purunemine on täiesti võimalik.

See küünalde teema on eriti valus nendel toredatel masinatel, mille üks küünal soojendab sisseimetavat õhku (vanemad traktorid, ürgne Transit jt). Siis kippus pauk käima enne silindrit. Olen ise näinud üsna huvitava kuju võtnud MTZ-82 (D-243) sisselaskekollektorit, kus pauk on liiga vara lahti läinud. Üsna avatud olemisega oli...UZI

Meie kunagine transiit muutus küll eeterhoolikuks. Kui enne gaasitamist sai -5 ikka pika kerimisega käima meelitatud, siis peale esimese purgi manustamist ei käivitunud ka +5 enam mitte. Võis jäädagi kerima... Aga kui mootorile klõmaka andsid, siis partsatas kohe (ja jäi VÄGA koleda häälega käima, kuniks soojenes...)

Oma kogemustele tuginedes kasutaksin viimases hädas, kui kellegi elu sõltuks mootori käimasaamisest... On ka mootorisõbralikumaid vahendeid. Kasvõi mootori kordategemine.UZIUZI
Vasta
#10
Tegelikult on asi ka pihustatud eetri koguses. Eetri eesmärk on tegelikult tekitada silindris pisike plahvatus, et tunduvalt kõrgema leektäpiga diislikütus plahvataks (eetri leektäpp -45, diislikütusel 56-80 kraadi). Tegelikult aitab isegi see, kui ta kollektoris väikese sahmaka teeb ja silindrisse jõuab soe õhk. Ise olen kasutanud kuumaõhupuhurit, raskema tehnika käivitamisel ka elavat tuld UZI Need ebameeldivad mootori hääled ja lõhkised kollektorid on tegelikult tingitud eetri üledoseerimisest.

Ürgsel Transitil ja traktoritel tuleb sinna kollektorispiraali ka peenike küttetoru sisse ja silindrisse jõuab mingi soe diisliaur. See traatspiraal seal kollektori õhku küll soojendada ei jõua.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#11
AXE Deodorandiga isegi bensiinmotoga auto käima pandud kuna maakaupluses pold muud põlevat riiulilt võtta.
Vasta
#12
Mootorrattaid müüv firma kirjutab: "Mootorratta õhufiltri suudmesse võib pihustada ka karburaatori
puhastusvedelikku (eetri baasil valmistatud „käivitusabi“ aine võib oskamatul
kasutamisel mootorit kahjustada)."
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne