Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-10-2013, 01:09 PM)KuldarA Kirjutas: ...
Need Swirl klapid on siis eemaldatavad nagu BMW-l ja Audil, mitte nagu Volvol, et mootor ilma nendeta ei tööta.
...
Eemaldatavad on need ikka. Lihtsalt mida uuem mootor, seda valusamalt maksab eemaldus kätte (tagasisideahelate petmise vajadus, väändekõvera moondumine).
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
(29-10-2013, 01:16 PM)v6sa Kirjutas: (29-10-2013, 01:09 PM)KuldarA Kirjutas: ...
Need Swirl klapid on siis eemaldatavad nagu BMW-l ja Audil, mitte nagu Volvol, et mootor ilma nendeta ei tööta.
...
Eemaldatavad on need ikka. Lihtsalt mida uuem mootor, seda valusamalt maksab eemaldus kätte (tagasisideahelate petmise vajadus, väändekõvera moondumine).
Arusaadav. Kas muidu need on eraldi vahetatavad või peab koos sisselaske kolletega vahetama nagu Audil? Mis on selle maksumus?
Lisaks tekkis küsimus, et kuidas ülejäänud veermik vastu peab? Paar puksi aastas või midagi katastroofilist?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
MB mootorid on kõik (kui ma nüüd ei eksi mingite väikeste erandite juures) ketiga.
Ei ole seal veermikus midagi kriminaalset ja tänaseks piisavalt vana auto, et ka nn toimivaid B kat. osasid leida.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kettide või pingutitega ka probleeme esineb?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Korrektse hooldusvälba korral mitte
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Jah, see keregarantii pikkus on muljetavaldav, samas kas ka reaalselt annab midagi. Üks klubiline käis garantiikorras seal keretöd tegemas ja vahetati vist W211 tagumine uks ära, samas tagumist koobast garantiikorras ei tehtud.
Ise pidi tasuma hajutamise eest, kuna muidu jääks värvierinevus. Koos tagumise tiivaga pidi juurde maksma 600 EUR.
Selle eest juba mõistlik koht värvib pool autot ära.
Eks see otsustamise küsimus ole, mõned tööd Silberis kallimad ei tulegi, kui näiteks Lesvenis.
(29-10-2013, 12:26 PM)Rolz Kirjutas: MB keregarantii/Mobilo - 30 aastat - kehtib hooldusest hoolduseni. Ehk regulaarsed ASSYST'i ettenähtud hooldused tuleks teha hoolduses.
Minul on väga head kogemused sellega, kahel korral on (pea 5 aasta vanused autod olnud mõlemal juhul) Silberauto Mobile läbi keregarantii töid teostanud.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Mis põhjusel tagumist tiiba siis ei tehtud garantiikorras?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(29-10-2013, 03:37 PM)KuldarA Kirjutas: Mis põhjusel tagumist tiiba siis ei tehtud garantiikorras?
Noh nemad lugesid välja, et kivitäketest tekkinud rooste, mitte ehituspraak.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui uks läks vahetusse, siis uus uks läks ju nn üleni värvimisse, mis hajutusest seal jutt on?
Minul on välja vahetud W463 (G-klassi) tagumine uks (üleserva oksüdeerumine) ja nüüd läks W221 keregarantii alla ja just (ka ainukene teraskonstruktsioon kerel) tehakse tagumisi koopakaare servi. Tingimusteks olid jooksev hoolduraamat/Mobile tehasegarantii ja orig. värvikiht defektses kohas. Otsuse langetas tehas.
Olen väga positiivselt meelestatud isiklikult Mobilo suhtes.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Mis see mobile tehasegarantii on ja kas see on kõigil peal?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(29-10-2013, 04:27 PM)Rolz Kirjutas: Kui uks läks vahetusse, siis uus uks läks ju nn üleni värvimisse, mis hajutusest seal jutt on?
Minul on välja vahetud W463 (G-klassi) tagumine uks (üleserva oksüdeerumine) ja nüüd läks W221 keregarantii alla ja just (ka ainukene teraskonstruktsioon kerel) tehakse tagumisi koopakaare servi. Tingimusteks olid jooksev hoolduraamat/Mobile tehasegarantii ja orig. värvikiht defektses kohas. Otsuse langetas tehas.
Olen väga positiivselt meelestatud isiklikult Mobilo suhtes.
Uks vahetati jah ja värviti, aga hajutati vist esiuksele ja tagatiivale või mujale ka vms.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(28-10-2013, 10:23 PM)umbellatus Kirjutas: kui palju peab airmatic kestma?
kas 300 tuhat on piisav? 150 tuh pealt kompressori vahetus, 320 tuh pealt üks amort andis saba.
Mida kauem seda parem. 300k km on väga hea tulemus. Sõbral õige läbisõiduga 175k kellal ja vahetanud 2 amorti ja korra kompressorit. Tavavedrustusega oleks kulu olnud ca 10x väiksem.
EGR/DPF jamasid saab OLULISELT vähendada õige 2T õliga.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Seda 2T teemat olen lugenud ja Audi foorumis tõmmati ka teema üles, mõtlesin järgmise paagiga enda auto peal ka ära proovida.
Huvitab ikka, et mis see Mobile garantii on ja kas see on kõigil?
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(30-10-2013, 10:12 AM)KuldarA Kirjutas: Huvitab ikka, et mis see Mobile garantii on ja kas see on kõigil?
Esinduse kodulehel selle kohta info olemas.
http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?...fb62059565
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Selge. Ühesõnaga tuleb 2008 või uuem masin võtta
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
30-10-2013, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2013, 07:19 PM ja muutjaks oli kaspar.)
soovitaks osta tänane 30.10.13 Autoleht. Seal väike jutt kasutatud CLS-ist.
http://www.autoleht.ee/uudised?id=8919
(29-10-2013, 04:27 PM)Rolz Kirjutas: Kui uks läks vahetusse, siis uus uks läks ju nn üleni värvimisse, mis hajutusest seal jutt on?
Minul on välja vahetud W463 (G-klassi) tagumine uks (üleserva oksüdeerumine) ja nüüd läks W221 keregarantii alla ja just (ka ainukene teraskonstruktsioon kerel) tehakse tagumisi koopakaare servi. Tingimusteks olid jooksev hoolduraamat/Mobile tehasegarantii ja orig. värvikiht defektses kohas. Otsuse langetas tehas.
Olen väga positiivselt meelestatud isiklikult Mobilo suhtes.
Anna teada kuidas Tänassilmas sinu auto keretööde kvaliteet jäi. Mina käisin enda autoga kolm korda siis suudeti soovitud tulemus saavutada (pikemalt oma auto teemas).
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Minul tehti siis (W221) keregarantii korras tagatiibade koopaservad, koobaste servad kaeti ka mingi spetsiaalse läbipaistva "kummiainega", mis pidi olema uus MB oma tehnoloogia, mis ei lase kivitäkkeid enam värvkihti (Ei ole siuke struktuurne löga värvi all, nagu tavaline kivikaitse, vaid värvi peal on läbikaitsev, minu silmale akrüüli meenutav kaitsekiht). Hajutused tehti ilusti tagakoobaste ülaosani, minu silm ei täheldanud küll vähimaidki defekte (744 bright Silber). Väga ilus ja korrektne töö. Ja isegi auto oli väga korralikult ära pestud, isegi seest üle tõmmatud minu suureks üllatuseks. Igati rahul ja tundsin, et see teenus oli täiesti margivääriline
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 54
Teemad: 17
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
|