11-10-2013, 01:57 PM
W124 300DT 1990 83kw
Eellugu siis selline, auto seisis mõne aasta, kuna rakendus sellele
puudus. Varasemalt esines selline sündroom, et sõidu ajal mingil hetkel
hakkas eelsüüteküünalde tuli lambist põlema. Samal ajal lakkas töötamast
ka tahhomeeter ja sellega koos puudusid ka tühikäigu pöörded.Ka ei
töötanud siis kojamees. Viga ise tuli ja ise ka lahkus ja nii korduvalt.
Elamist ei seganud aga vea likvideerimine jäi ootele.
Arvatav põhjus olisüüteluku kontaktplaat, sest kunagi oli kojamees jäänud suure lumega sellisesse asendisse, kus see ei jaksanud lund ära lükata ja ise ennast ka välja ei lülitanud. Salongis oli kerge kärsakas. Hiljuti otsustasin, et kaubik tuleb jälle rajale lasta. Sai üles ehitatud vana
originaalmootor kahasse ühe vahepeal kasutuses olnud ajutise
kohviveskiga ja vahetasin ära ka süüteluku kontaktplaadi( kus oligi üks
kontakt pehme ja plastik kergelt sulanud. Etteruttavalt võin öelda, et
uus plaat on õige. Nüüd on mul aga sellised probleemid:
1. tühikäigu pöörded puuduvad täiesti
2. tahhomeeter ei tööta
3. jahutusvedeliku temperatuuri ei näita
4. starter ei reageeri ( käivitada õnnestub ainult otse starteri pealt)
Kojamehele etteheiteid pole, uue kontaktplaadiga töötab korralikult
Siit foorumist tarkust otsides sai ka aku taga olev ülepinge relee üle
vaadatud ja jooted üle tinutatud aga tulemust ei ole.
Kuna peal on uus ja korralik aku, mis hommikuks ilma miinusklemmi maha
võtmata võib täiesti tühi olla, siis on alust arvata, et miski seade
laeb seda maha. Seda kinnitab ka aku miinusklemmi ja kere vahel
kontrolllambi põlemine. Kaitsmete ükshaaval väljavõtmine tulemuseni ei
viinud. Ja olgu veel öeldud, et autol on ka signa, mille nimi mul hetkel
ei meenu aga mis omalajal ei olnud just odav, avab ja sulgeb katuseluugi
ja aknad lisaks ustele.
Ühesõnaga olen selle asjaga ennast sõlme jooksnud . Olen siin foorumis
ka tunde veetnud, et leida mõnda analoogset teemat, kuid asjata.
Oleksintänulik, kui keegi oskaks õigele teele juhatada. Lahendus on ilmselt
lihtne, sest see elektriskeem on veel inimlikult koostatud.
Eellugu siis selline, auto seisis mõne aasta, kuna rakendus sellele
puudus. Varasemalt esines selline sündroom, et sõidu ajal mingil hetkel
hakkas eelsüüteküünalde tuli lambist põlema. Samal ajal lakkas töötamast
ka tahhomeeter ja sellega koos puudusid ka tühikäigu pöörded.Ka ei
töötanud siis kojamees. Viga ise tuli ja ise ka lahkus ja nii korduvalt.
Elamist ei seganud aga vea likvideerimine jäi ootele.
Arvatav põhjus olisüüteluku kontaktplaat, sest kunagi oli kojamees jäänud suure lumega sellisesse asendisse, kus see ei jaksanud lund ära lükata ja ise ennast ka välja ei lülitanud. Salongis oli kerge kärsakas. Hiljuti otsustasin, et kaubik tuleb jälle rajale lasta. Sai üles ehitatud vana
originaalmootor kahasse ühe vahepeal kasutuses olnud ajutise
kohviveskiga ja vahetasin ära ka süüteluku kontaktplaadi( kus oligi üks
kontakt pehme ja plastik kergelt sulanud. Etteruttavalt võin öelda, et
uus plaat on õige. Nüüd on mul aga sellised probleemid:
1. tühikäigu pöörded puuduvad täiesti
2. tahhomeeter ei tööta
3. jahutusvedeliku temperatuuri ei näita
4. starter ei reageeri ( käivitada õnnestub ainult otse starteri pealt)
Kojamehele etteheiteid pole, uue kontaktplaadiga töötab korralikult
Siit foorumist tarkust otsides sai ka aku taga olev ülepinge relee üle
vaadatud ja jooted üle tinutatud aga tulemust ei ole.
Kuna peal on uus ja korralik aku, mis hommikuks ilma miinusklemmi maha
võtmata võib täiesti tühi olla, siis on alust arvata, et miski seade
laeb seda maha. Seda kinnitab ka aku miinusklemmi ja kere vahel
kontrolllambi põlemine. Kaitsmete ükshaaval väljavõtmine tulemuseni ei
viinud. Ja olgu veel öeldud, et autol on ka signa, mille nimi mul hetkel
ei meenu aga mis omalajal ei olnud just odav, avab ja sulgeb katuseluugi
ja aknad lisaks ustele.
Ühesõnaga olen selle asjaga ennast sõlme jooksnud . Olen siin foorumis
ka tunde veetnud, et leida mõnda analoogset teemat, kuid asjata.
Oleksintänulik, kui keegi oskaks õigele teele juhatada. Lahendus on ilmselt
lihtne, sest see elektriskeem on veel inimlikult koostatud.