Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(13-09-2013, 12:54 PM)v6sa Kirjutas: (13-09-2013, 12:52 PM)secman Kirjutas: Nii, Lesvenis kütusesurve mõõdetud ja see OK, nii et pumbad-filtri võib vist rahule jätta.
...
Kas põhjagaasiga kiirendades maanteel ka püsis kenasti 5,7? Ei hakanud langema?
Silikoonjuhtmeid põhjatakse, kuid mina ei oska nende üle kurta - nii mosse kui ford ei andnud põhjust süüte üle kurtmiseks...
Kuna Sa ei tea vastusurve tehaseväärtust (pakun pusalt 0,2 bar), siis on mõõtmisest vaid veidi abi. Kas katti vahelt välja võtta ei anna, et kogu väljalasketorustik välistada?
Sõitma ei pääsenud, Joonase sõnul andsid kohapeal mehiselt pööret.
Vastsurve ei või olla üle 0,3, info pärit Martenilt.
Põhimõtteliselt saaks teha ühe tiiru ümber küla ka ilma sumpsita, pulli saaks :-)
Aga enne otsin manomeetri võimalust.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-09-2013, 01:02 PM)secman Kirjutas: Sõitma ei pääsenud, Joonase sõnul andsid kohapeal mehiselt pööret.
Vastsurve ei või olla üle 0,3, info pärit Martenilt.
Põhimõtteliselt saaks teha ühe tiiru ümber küla ka ilma sumpsita, pulli saaks :-)
Aga enne otsin manomeetri võimalust.
Peaasi, et ka kahtlusalune katt vahelt ära oleks. Summuti võib alla jääda, lihtsalt ühendatud ei tohi olla
Kohal on Sul piisavalt mõõdetud... Ning tõsist probleemi ei ole - kiirendus on ju ikkagi <9 sekundi.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(13-09-2013, 01:08 PM)v6sa Kirjutas: (13-09-2013, 01:02 PM)secman Kirjutas: Sõitma ei pääsenud, Joonase sõnul andsid kohapeal mehiselt pööret.
Vastsurve ei või olla üle 0,3, info pärit Martenilt.
Põhimõtteliselt saaks teha ühe tiiru ümber küla ka ilma sumpsita, pulli saaks :-)
Aga enne otsin manomeetri võimalust.
Peaasi, et ka kahtlusalune katt vahelt ära oleks. Summuti võib alla jääda, lihtsalt ühendatud ei tohi olla
Kohal on Sul piisavalt mõõdetud... Ning tõsist probleemi ei ole - kiirendus on ju ikkagi <9 sekundi. Mercefreaken andmetel sel autol kiirendus ilma katita 6,8s ja katiga 7,2. Kuna kiirendused antakse minu teada täislastis autoga, on Secmani mure nagu arusaadav hoolimata sellest, et tegemist pole uue autoga.
Kui katita katsetada, tuleks kat asendada tühja kati või toruga, ega pooliku sumpsiga mootor õigesti ei käi. Aga mis seisus kogu üljäänud sumpsimajandus on, kas seda viga ei või olla, et muud lülid (peale kati) aja jooksul ämblikke täis?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-09-2013, 03:39 PM)Priit Kirjutas: ...
et muud lülid (peale kati) aja jooksul ämblikke täis?
Secmanil? Nalja teed.
Ma siiski arvan, et kõnealune pada on tehtud veel enne optimeerimisajastust ja summuti lisati juba töötavat mootorit kultuuristama Kuigi, mine tea
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kle, loll küsimus aga mis reduktor Su autol tagasillas on?
Mis on pöörded 100km/h sõites?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(13-09-2013, 03:47 PM)v6sa Kirjutas: (13-09-2013, 03:39 PM)Priit Kirjutas: ...
et muud lülid (peale kati) aja jooksul ämblikke täis?
Secmanil? Nalja teed.
Ma siiski arvan, et kõnealune pada on tehtud veel enne optimeerimisajastust ja summuti lisati juba töötavat mootorit kultuuristama Kuigi, mine tea Ei tee, mõtlen roostet ja isolatsioonimaterjale, mis omalt kohalt liikunud. Secmani jalanumbris ei kahtle
Ja Rolzi küsimus difri ülekande osas võib olla ka asjakohane.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
13-09-2013, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2013, 09:43 PM ja muutjaks oli secman.)
(13-09-2013, 03:48 PM)Rolz Kirjutas: Kle, loll küsimus aga mis reduktor Su autol tagasillas on?
Mis on pöörded 100km/h sõites?
100-ga sõites 1900rpm panen puusalt, täna just vaatasin 120-ga oli mingi 2100-2200, spido ja gps näitavad kusjuures täpselt sama kiirust
(13-09-2013, 03:39 PM)Priit Kirjutas: (13-09-2013, 01:08 PM)v6sa Kirjutas: (13-09-2013, 01:02 PM)secman Kirjutas: Sõitma ei pääsenud, Joonase sõnul andsid kohapeal mehiselt pööret.
Vastsurve ei või olla üle 0,3, info pärit Martenilt.
Põhimõtteliselt saaks teha ühe tiiru ümber küla ka ilma sumpsita, pulli saaks :-)
Aga enne otsin manomeetri võimalust.
Peaasi, et ka kahtlusalune katt vahelt ära oleks. Summuti võib alla jääda, lihtsalt ühendatud ei tohi olla
Kohal on Sul piisavalt mõõdetud... Ning tõsist probleemi ei ole - kiirendus on ju ikkagi <9 sekundi. Mercefreaken andmetel sel autol kiirendus ilma katita 6,8s ja katiga 7,2. Kuna kiirendused antakse minu teada täislastis autoga, on Secmani mure nagu arusaadav hoolimata sellest, et tegemist pole uue autoga.
Kui katita katsetada, tuleks kat asendada tühja kati või toruga, ega pooliku sumpsiga mootor õigesti ei käi. Aga mis seisus kogu üljäänud sumpsimajandus on, kas seda viga ei või olla, et muud lülid (peale kati) aja jooksul ämblikke täis?
Sumpsi seis on selline: kat uus, universaal, keskosa uus, originaal, tagaosa seisukorra kohta muud andmed peale selle et väljast on igati korralik, puuduvad
Tahaks igatahes hirmsasti selle vastusurve ära mõõta et KATi ja tagaosa välistada
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
(13-09-2013, 12:52 PM)secman Kirjutas: Lesvenis sain Joonaselt kõvasti pähe paigaldatud silikoonist küünlajuhtmete eest, et võimalik, et nende pärast auto edasi ei käigi.
Kas on veel mõni doktor, kes seda diagnoosi kinnitada võib ?
Minu teada ei kasutanud Audi, BMW ja Mercedes sel ajal silikoonjuhtmeid, vaid vasksoonega juhtmeid, mis olid oluliselt kallimad. Põhjuseks see, et juhtmed oleks kõik sõltumata pikkusest ühesuguse takistusega. Ühe diagnostiku sõnul oli see oluline pikkade R6 mootorite puhul. Neid juhtmeid tootsid Beru ja Bosch. Kuna Bosch süütejuhtmete komplekt sellele autole maksab ca 170-180 €, siis võis kunagi kellelgi tekkida kiusatus paigaldada sinna silikoonjuhtmed, mis ei ole korrektne lahendus. Kas just selle pärast mootor töötab kehvemini, mine võta kinni, aga saksa insenerid millegipärast silikoonjuhtmeid sellele autole ette ei näinud.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
01-10-2013, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 02:00 PM ja muutjaks oli secman.)
Nädalavahetusel sai Tartus käidud, kus tegin tiiru Romani 560SEL-iga ( mis on ikka mõnusalt "tihe" ) ja tema tiiru minu 560SEC-iga. Peab tunnistama, et minu mootori minekul polegi viga midagi, pigem on probleem rooli ja pedaali vahelise isiku ja starditehnikaga.
Romani sõnul oli mingi imelik hetkeline tühi koht paigalt startides ja käigud ei vahetanud päris nii kui peab, vaid löögiga.
Selle löögi reguleerisin eile õhtul vaakumregulaatorit kruttides enam-vähem välja ja selle tulemusel muutus ka tühja koha iseloom leebemaks. Igatahes käib auto nüüd tunduvalt rahuldustpakkuvamalt edasi. Võib ehk öelda, et nii kui mulle sobib.
Kogu selle asja plusspoolele võib kanda saadud info üle kontrollitud süsteemide korrasolekust ja lisateadmised oma auto ehituse kohta.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hea, et viga leitud.
Mis nüüd edasi?
Väike vile? Või kohe suurem?
Keemiline võiks vast esialgu ootele jääda...
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(01-10-2013, 02:27 PM)v6sa Kirjutas: Hea, et viga leitud.
Mis nüüd edasi?
Väike vile? Või kohe suurem?
Keemiline võiks vast esialgu ootele jääda...
Hea jah, saab rahulikumalt magada
Viled jäävad ära, hoian autot enam-vähem originaalina, isegi õhupumba, mida mõned ka "pimesooleks" nimetavad, monteerisin tagasi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
|