12-04-2013, 10:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2013, 11:06 PM ja muutjaks oli marco505.)
Autoks siis 96 aasta vito 110D 2,3td 72kw,automaat
Räägin siis täpselt ära mis juhtus..
tegin 400km sõidu,võtsin enne seda 40 euri eest kütet sisse,kui tallinna tagasi jõudsin siis vaatasin et kütuse seier pole kukkunudki alla veerandi paagi(seier veerandi ja poole vahel,nii nagu algselt oli),samuti ei hakanud kütuse tuli põlema.
Ennem seda seier ja tuli näitasid alati täpselt.
Noh sai siis kütus otse keset tallinna otsa(km kokku arvutades saingi aru et kütus peakski otsas olema!),võtsin siis 4 liitrit lähimast tanklast kanistrisse ja kallasin peale,sain vähese käiamisega käima ilusti masina ja siis sõitsin tanklasse ja võtsin veel 15 euri eest kütet peale.siis ajasin oma asjad ära ja sõitsin koju(kokku 21km).
järgmisel hommikul panin auto käma ja sain sõita 200meetrit ja siis suri uuesti välja,samamoodi nagu oleks küte otsas olnud(kütuse seier sama koha peal nagu eelmine päev),
mingit loiku ka maas ei olnud et see küte kuskile ära oleks saanud kaduda.
mitu korda veel proovisin käivitada,esimesed paar käivitus korda lubas natuke ja kõik,peale seda enam ei lubanud ka.
no siis masin jäigi sinna seisma umbes 4ks tunniks.hiljem tulin tagasi ja siis kallasin uuesti 4 liitrit peale,peale seda läks suht koheselt käima.peale seda kui käima sain siis masin käis kuskil poolt tundi,uurisin sealt kõrgsurve pumba juurest et veidi immitseb kütet sealt pealmiste torude juurest,täpsemalt siis sealt vahelt kus need nn hammasvööd on,pilt ka:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/40...9ffdd0.jpg
täpselt sealt hammasvööde vahelt natuke immitseb,kui rohkem gaasi anda töötava mootoriga.kuid seda ei tule ültse palju,selle tuuritamisega koha peal,mingi poole tunni jooksl paar tilka tilkus maha(seega see 12 liitrit ei saanud kuidagi selle 21km sõidu peale maha ka kuskilt joosta.)
Lõpuks jätsin masina seisma...arvasin et sain veast jagu ja et eks selle lekkega võtab ka midagi ette siis lähiajal,kuid täna hommikul nüüd panin auto käima ja käis võibolla kuskil 1 minuti ja suri välja...ja enam ei käivitu jälle,küünalde tuli ka ei kustu ära,pole vahet kaua süüdet sees hoida.
Kuid häirib mind asja juures see et kui teist korda kallasin 4 liitrit peale siis läks masin kohe pm käima,oleks pidanud ju mingi aja ikka kütust üles tõmmama,samuti ennem seda 4 tundi seismist käivitades andsin eelsüüte küünlaid,kuid küünalde tuli ei kustunudki ültse ära(nagu nüüdki) ja ei lubanud ka siis...kui aga 4 tunni pärast kütust peale valasin siis süüdet pannes kustus kenasti küünalde tuli ära nagu alati ja käivitus ka kohe.
Nüüd kallasin jälle 4 liitrit kütet peale,kuid enam ei käivitu ültse...proovisin ka natuke stardi-abiga,kuid sellega ka ei taha käivituda,korraks lubab ainult,ei julge seda eriti lasta ka sinna.
Samuti jääbki nüüd see küünalde tuli põlema ega ei kustu ära ja see kütse taseme seier ka paneb segast arvatavasti...kas need saavad kuidagi seotud olla,või näiteks see seotud olla et kui kütust peale ei tule siis ei kustu ka küünalde tuli ära?see mul esimene jama diisliga ja pole eriti nendega kokku ka puutunud,seega igasugune info abiks...
bensukatega mässand küll ja ise remonti teinud..seega kohe ei tahaks joosta kuskile karla autosse suurt remonti teostama,kui teaks ennem mis asjal viga võib olla.
Masinal loomulikul varem ei olnud mingeid külma ega sooja mootoriga käivitamise probleeme,alati läks poolest pöördest.
Uurisin ka foorumist siin,et tundub viga olevat immos...et eelsüüte küünalde tuli on ka immo tuli,vanematel vitodel...
nüüd oleks tore teda kuidas see jma algas siis või mis teha saaks et see mmo maha saada vms...
Räägin siis täpselt ära mis juhtus..
tegin 400km sõidu,võtsin enne seda 40 euri eest kütet sisse,kui tallinna tagasi jõudsin siis vaatasin et kütuse seier pole kukkunudki alla veerandi paagi(seier veerandi ja poole vahel,nii nagu algselt oli),samuti ei hakanud kütuse tuli põlema.
Ennem seda seier ja tuli näitasid alati täpselt.
Noh sai siis kütus otse keset tallinna otsa(km kokku arvutades saingi aru et kütus peakski otsas olema!),võtsin siis 4 liitrit lähimast tanklast kanistrisse ja kallasin peale,sain vähese käiamisega käima ilusti masina ja siis sõitsin tanklasse ja võtsin veel 15 euri eest kütet peale.siis ajasin oma asjad ära ja sõitsin koju(kokku 21km).
järgmisel hommikul panin auto käma ja sain sõita 200meetrit ja siis suri uuesti välja,samamoodi nagu oleks küte otsas olnud(kütuse seier sama koha peal nagu eelmine päev),
mingit loiku ka maas ei olnud et see küte kuskile ära oleks saanud kaduda.
mitu korda veel proovisin käivitada,esimesed paar käivitus korda lubas natuke ja kõik,peale seda enam ei lubanud ka.
no siis masin jäigi sinna seisma umbes 4ks tunniks.hiljem tulin tagasi ja siis kallasin uuesti 4 liitrit peale,peale seda läks suht koheselt käima.peale seda kui käima sain siis masin käis kuskil poolt tundi,uurisin sealt kõrgsurve pumba juurest et veidi immitseb kütet sealt pealmiste torude juurest,täpsemalt siis sealt vahelt kus need nn hammasvööd on,pilt ka:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/40...9ffdd0.jpg
täpselt sealt hammasvööde vahelt natuke immitseb,kui rohkem gaasi anda töötava mootoriga.kuid seda ei tule ültse palju,selle tuuritamisega koha peal,mingi poole tunni jooksl paar tilka tilkus maha(seega see 12 liitrit ei saanud kuidagi selle 21km sõidu peale maha ka kuskilt joosta.)
Lõpuks jätsin masina seisma...arvasin et sain veast jagu ja et eks selle lekkega võtab ka midagi ette siis lähiajal,kuid täna hommikul nüüd panin auto käima ja käis võibolla kuskil 1 minuti ja suri välja...ja enam ei käivitu jälle,küünalde tuli ka ei kustu ära,pole vahet kaua süüdet sees hoida.
Kuid häirib mind asja juures see et kui teist korda kallasin 4 liitrit peale siis läks masin kohe pm käima,oleks pidanud ju mingi aja ikka kütust üles tõmmama,samuti ennem seda 4 tundi seismist käivitades andsin eelsüüte küünlaid,kuid küünalde tuli ei kustunudki ültse ära(nagu nüüdki) ja ei lubanud ka siis...kui aga 4 tunni pärast kütust peale valasin siis süüdet pannes kustus kenasti küünalde tuli ära nagu alati ja käivitus ka kohe.
Nüüd kallasin jälle 4 liitrit kütet peale,kuid enam ei käivitu ültse...proovisin ka natuke stardi-abiga,kuid sellega ka ei taha käivituda,korraks lubab ainult,ei julge seda eriti lasta ka sinna.
Samuti jääbki nüüd see küünalde tuli põlema ega ei kustu ära ja see kütse taseme seier ka paneb segast arvatavasti...kas need saavad kuidagi seotud olla,või näiteks see seotud olla et kui kütust peale ei tule siis ei kustu ka küünalde tuli ära?see mul esimene jama diisliga ja pole eriti nendega kokku ka puutunud,seega igasugune info abiks...
bensukatega mässand küll ja ise remonti teinud..seega kohe ei tahaks joosta kuskile karla autosse suurt remonti teostama,kui teaks ennem mis asjal viga võib olla.
Masinal loomulikul varem ei olnud mingeid külma ega sooja mootoriga käivitamise probleeme,alati läks poolest pöördest.
Uurisin ka foorumist siin,et tundub viga olevat immos...et eelsüüte küünalde tuli on ka immo tuli,vanematel vitodel...
nüüd oleks tore teda kuidas see jma algas siis või mis teha saaks et see mmo maha saada vms...