Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Lugu selline--unustasin õlikorgi peale tagasi keerata ja välja tuli ikka korralikult,auto töötas kuni järgmisel hommikul enam ei käivitunud.Sai kõik juhtmed ja muudki ära puhastatud EI käivitu,kojamees on lolliks läinud,signa ja kesklukk paneb näkku jne...alustasin uuesti jutmetega--lõpuks sain käima aga nüüd mure,armatuur on nagu juudi jõulupuu,kõik tuled põlevad.Hetkel mõistus otsas.Oskab keegi öelda mida veel võiks teha või kuhu vaadata?
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
jah ,nii oligi genekas pani näkku....võtsin maha seest õline,arvata-võib et asja ei saa.Üks küsimus oleks veel-nimelt mitu amprit kenekas on 2,3 bensukal,100kw?peal midagi kirjas pole
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Mis autoga täpselt tegu on, sõltub ka varustusest. 55-90A peaks sõidud ära sõitma nii ehk naa ent võid ka uurida kasvõi Silberist.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Mul oli 70A (1989 230CE 97kw), ja kui ei eksi, siis mingi 70-90A oli parima varustusega kupeel (1992 230CE 97kw).
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Võtsin siis kuulda soovitust ja helistasin Silberisse ja mis ma kuulen,et 89aasta väljalaske autole ei anna arvuti mingit vastet milline genekas olema peab.Küsin siis arvamust müügimehelt,vastus---EI oska öelda.TORE.Küsin siis mis maksab 70A boch-i genekas.VAIKUS--äkki tuleb hästi vaikselt torust 641 euri---NO ANNA KANNATUST ,kus on hind alles.Ja et asi aus oleks ,ütlen et siin teiselpool lahte on poehind UUEL 116 euri.Tore et eestlane oskab "äri" teha.Aga sain oma info kätte ja teema võib lukku panna.Tänud neile kes viitsisid vastata.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
10-03-2013, 08:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2013, 08:20 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Pigem motonet, ma arvan(ehk vahetusjup). G'le sai starter sealt võetud, hind jäi ka sinna 130e kanti.
E: ise vana tagasi ei viinud, kui oleks siis oleks paarkümppi veel alla saand.
Turbo