14-01-2013, 08:22 PM
Ennem oli roolis lõtk ja sai vahetatud roolikarp lootes, et sellega see asi paraneb aga ei. Rool on kerge ning lõtku pole kuid maanteel ujub kus kole, rooliotsad on ka vahetatud. Tegemist on 88.a w124 200D manuaal.
w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale.
|
14-01-2013, 08:22 PM
Ennem oli roolis lõtk ja sai vahetatud roolikarp lootes, et sellega see asi paraneb aga ei. Rool on kerge ning lõtku pole kuid maanteel ujub kus kole, rooliotsad on ka vahetatud. Tegemist on 88.a w124 200D manuaal.
14-01-2013, 08:45 PM
Vii spetsialisti juurde, kes esi ja tagasillas kõik üle vaatax. Ujumine võib täitsa vabalt olla ka tingitud mõnest kulunud puxist tagasillas kui ees kõik korras. Ka rehvi kuju ja laius mängib rolli, laiemad ja/või kandilisemad rehvid ujuvad rohkem kui kitsamad ja/või ümarama servaga rehvid. Kas rattalaagrid on korras ja loksuvabad? See et üxki rattalaager ei unda, ei tähenda veel, et mõnes neist loksu polex ja ta peale keeramist ei vajax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
14-01-2013, 10:14 PM
Minu massin kippus ka "ujuma" aga peale rooliamordi vahetust kadus probleem ära.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane. Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
14-01-2013, 11:56 PM
esi või tagaots ujub?
tagasillas tekitavad seda reguleerimisvardad, omast kogemusest
15-01-2013, 09:36 AM
Ujumine on see kõige väiksem asi aga see paremale poole kiskumine, see on jube, maanteel on seda väga hästi tunda, linnas nii aru ei saa. Kunagi vist sillastendi külastada vaja.
15-01-2013, 10:47 AM
Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend.
15-01-2013, 10:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2013, 10:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-01-2013, 09:36 AM)kodutu Kirjutas: ... Tea, kas maksab... Äkki saabki korda Netis arvata on ju huvitavam... Mis Sul seal paigast, selgitab lahkamine auto all. Kui rool kisub, on emb-kumb ratas paigast. Ujumist võivad põhjustada mõlemad otsad ja sellest ei pruugi sõiteski aru saada, kumb parajasti nöögib. MB kasutab sel (nagu ka teistel uuematel) mudelitel mitmikhoobvedrustust taga, mille põhihädaks on hulga pukside olemasolu. Pool milli siit, veerand teisest ja nii see loks tekib. Nelikroolimine, eriti ebakorrapärane selline, on aga saatanast. Ujus meie säästukaski, kuigi ühtegi loksuvat puksi ei olnud. Ka sillastend oli hea. Aga peale kõikide pukside (lasin vahetada hoovakomplekti) vahetust ei tundnud autot enam äragi - jooksis kindlalt... (15-01-2013, 10:47 AM)V@hh Kirjutas: Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend. Kui nii lihtsat asja tullakse foorumist küsima, siis vist ei ole seda kogemust. Töö on ju lihtne, kuid vajab täpsust ja elelentaarse geomeetria tundmist. Ning nööriloodi ja joonlauaga ikka päris aegavõttev protseduur... Koduste vahenditega ikka järeljooksu (mis samuti võib paigast olla) paika ei pane. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 473 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 312 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 661 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 493 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 568 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,944 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 556 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 907 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
W124 -> W213 (ekraan jne) | nostromo | 4 | 959 |
08-01-2022, 04:44 PM Viimane postitus: kaupo51 |
|
w124 | Robin03 | 0 | 624 |
10-11-2021, 02:02 AM Viimane postitus: Robin03 |