Postitused: 114
Teemad: 33
Liitus: May 2010
Maine:
0
20-03-2012, 04:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2012, 09:01 PM ja muutjaks oli Nostop.)
Mure siis selline, et w140 lähevad põlema armatuuris ABS ja ASD tuled. Tuled süttivad mõnekümne meetri pealt. Kui kohapeal rooli keerata, siis tuled ei sütti.
avastasin et vasaku esiratta juurest, ABS i anduri juurest tulev juhe on käinud vastu velge. On nii valju ära juba kulutanud, et juhe oli õrnalt näha juba.
Panin nii, et juhe ei käiks enam vastu velge ning isoleerisin hetkel ära.
See ei aidanud.
Küsimus oleks selles, et milles võiks probleem olla.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Aga kõrgus on % laisest ju - seega 225/50 on madalam kui 245/50. Üldiselt peaks testriga erinevaterastaste signaale vaatama, et aru saad kus viga sees.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 114
Teemad: 33
Liitus: May 2010
Maine:
0
Samas näiteks spidomeeter töötab.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
arvatavsti mõni andur on vigane(või ka ainult juhe), käi diagnostikast läbi, maksis vist 20 euri ja asi kohe teada.
PS. Neil juhtmed mädanevad ära, seest poolt.
Postitused: 114
Teemad: 33
Liitus: May 2010
Maine:
0
Mure ammu lahendatud.
taga olid erinevad rehvid.
isegi kõrgus ja laius olid samad aga muster oli teine. Ühel isegi vähe paksem.
igastahes peale rehvivahetust enam armatuuris tuled ei sütti ja kõik asjad toimetavad.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
11-10-2013, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2013, 07:18 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Viga peab olema hammas vöödes või ABS-i anduri kauguses vööst. Kui ABS-i andur oleks katki siis oleks veateade kohe kui auto käivitad. Aga kuna veateade tekkib liikumise pealt siis on viga signaali lugemises. Diagnostika peaks näitama ära millisel rattal lugemis viga tekkib. Pole W140 ise kokku puutunud aga kas sellel sõidukil siis ABS-i jaoks kindlalt iseseisev hammasvöö? See vöö võib olla ka rattalaagris ja veovõllil.
Tüüpiline probleem tänapäeval on selles ,et ostetakse odavaid laagreid ja need ei ole nii täpselt tehtud. Selle tagajärjel on samad sümtomid nagu sinu autol.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kas tõesti W140 ASD , mitte ADS ???
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(15-10-2013, 11:41 AM)V@hh Kirjutas: sirge kuiva asfaldi peal kergelt pidurdada, hakkab pedaal põrisema ja ABS kaootiliselt tööle.
Nüüd pole muud kui laupäeval tuleb sõber ja proovine tema S i ABS aju panna, kui see kah tulemusi ei anna on minu mõistus otsas.
Mina panustaks sellele, et mingi andur valetab aegajalt. Arvata võib, et juhtploki vahetus on aja raiskamine.
Ossiga saab ju andurite signaale mõõta, kui muud moodi diagnoositav ei ole.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
15-10-2013, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2013, 07:13 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Viga on rautselt signaali lugemises. Mul oli Hondal sama peale ABS-i anduri vahetust veast sain lahti laagri vahetusega (hammasvöölaagri sees) . Kui absi anduri ja hammasvöö vahemaa on vale ja ABS-i andur ei loe hammasvöölt korrektselt teeb ABS samasuguseid trikke. ABS kontrollib andurite tööd kuskil 20,80 ja 120km/h kui nendel kiirustel tekkib mõõte viga siis süttib ABS-i indikaator. Kui ABS-i andurid katki hakkab tuli kohe põlema. ABS töötab hetkel sellepärast pulseeriva pedaaliga kuna leiab ,et vähemalt üks ratas pöörleb teistest erinevalt. Diagnostika seadmega liikumisel vaadata live datat ja on kohe teada kus kohapealt see viga tuleb.
Odavam on käija diagnostikas kui hakata terve auto ABS-i süsteemi vahetama.