Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3.5 TD 110kw turbo probleem
#1
Nimelt turbo ei tööta korralikult. Põhjuseks on õli vaakumvoolikutes, mis pole kohe kindlasti normaalne. Kui voolikud lahti tõmmata, läbi puhuda, hakkab pill elama, muidu on täpselt nagu vabalthingav mootor. Milles viga ?
Vasta
#2
Mina arvan, et tegemist on karterituulutuse probleemiga. Aitaks see, kui paigaldada "õlipüüdur-paak" karterituulutusele vahele.

Aga sügavam probleem võib olla selles, et mootor on lihtsalt kohvi.

Lihtsalt oletan....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Vaakum pole ju karterituulutusega seotud.
Õli satub vaakumvoolikutesse kui kõrgsurvepumba suretusklapi diafragma on läbi. Imeb lihtsalt kõrgsurvepumbast suretamise korral õli süsteemi.
Endal läbi elatud asi.

Vasta
#4
Suretamise kohta ma ei tea, kuid sõidu ajal lihtsalt hüppab turbo tagant ära. Puhun vooliku tühjaks, lähen sõitma, töötab. Kiirendab ilusti nt 100ni, sõidan 1km, lasen hoo maha ja siis uuesti kiirendades turbo enam ei tööta. Räägin siis sellest voolikust, mis jookseb kollektorist kuhugi vaakumpumpa?, millel juhtmed küljes. (väike 2x2x2cm must karp)
Võib sõidu ajal ka sealt õli imeda ?
Vasta
#5
Aga kusagilt see õli ju tuleb... Selgita välja, kust ja saadki masina korda.

Kas turbo enda õhuvoolikud on ikka puhtad? Lekkiv turbo võib igasuguseid huvitavaid asju korraldada.

...kollektorist vaakumpumpa... - nüüd ajad miskit sassi. Vaakumpump ei ole plastkarp ja kollektorisse ei tohiks sel mootoril ühtegi vaakumvoolikut joosta.

Õhufilter ikka läbi käib?
Vasta
#6
Nüüd olen nii palju targemaks saanud, et vaakumvoolikud püsivad puhtana, õhk käib iga kell läbi. Kuid turbo jamab endiselt. Nimelt siis, kui auto üheks sekundiks tee ääres seisma jätta, uuesti käima ja minekut, siis turbo töötab jälle mingi aja. Ja nii võibki jääma peatusi tegema iga paari km tagant. Mis sellist pulli teha võib ?
Vasta
#7
Uuri Indreku W210 300TDteemat tal ka mingi selline pull oli. Aga siis mingi plokk või andur oli läbi.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#8
Et siis õhulugeja?
Vasta
#9
Tere mul s350td täpselt sama jama turboga ja vaakumvoolik seest puhas. Kust edasi peaks vaatama?
Vasta
#10
Mul sõbra vana 124 2,5 tegi ka nii. Lahenduseni ei jõudnudki müüs auto maha enne. Külmalt käima keerasid siis toimis ja kadus ära. Vahel möödasõite tegi siis keeras sõidupealt süüte välja korra ja toimis jälle natuke.
Naftapress.
Vasta
#11
HahahaBig Grin ma tegin proovi et ja võtsin õhulugeja pistiku tagant ära, tegelt oleks pidanud mingi suur muutus toimuma, aga ei midagi tühikäigu põõrded jäid ilusti paika, tunda oli et väheke läks minek paremaks ei tea kah vb kujutan ette Big Grin.

Sõitsin nii lahtise pistikuga 200km ja ei saand aru et isegi küttekulu tõuseks, keskmine ikka 10l/100km
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,603 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 931 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  w221 turbo toru resonaator õline Projekt1 1 1,049 12-02-2022, 01:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,417 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  S 350 TD diiselmootori tühikäigu probleem Aspelund 1 2,629 07-10-2019, 09:02 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 500 4-matic vahekasti probleem. Rein 8 6,454 04-09-2019, 12:14 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,505 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126
  w220 S320,probleem,ei lähe üle 3tuh pöörde. diskor 3 4,035 19-11-2018, 11:02 AM
Viimane postitus: kermz
  W221 S320 probleem käigukastiga pirnikas 5 6,791 25-07-2018, 10:35 PM
Viimane postitus: pirnikas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne