Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w220 S400 2001a probleem ABC -ga
#1
Õli lekib õli lisamise paagi küljes oleva mõõtmisvarda punni vahelt ja võibolla ka korgi vahelt lihtsalt pressib välja .Valan ülemise märgini jälle täis sõidan vahest 30 min aga vahest 3 päeva ja mingil hetkel pressib jälle mingi 0,5 liitrit välja ja tuleb teade armatuuri ja rool läheb raskeks ja kõik algab uuesti.Kuskilt mujalt õli ei leki.Milles võiks olla probleem ja mida teha?
Vasta
#2
lesven.ee

Siinne kasutaja Joonas töötab ka seal.
Vasta
#3
Rool läheb raskeks ja viga tuleb armatuuriDoubt
Mis viga sinna siis tuleb? Vedrustuse viga ma eeldan. Miks aga rool raskeks läheb. Roolil ja vedrustusel ju eraldi õli. Pump küll ühine aga eri sektsioonidega. Põhimõtteliselt hakkab siis üle ajama, kui pump õli vahtu peksab ja see seetõttu ka välja vahutama hakkab. Kas vale õli või vilets pump. Mis värvi sul õli on.
Õli number on (MB 345.0)

Vasta
#4
Jah viga on ABC visit workshop!Miks rool ka raskeks läheb ei tea aga kui vedrustuse paaki õli juurde valan saab rool ka kergeks.Õli on tavaline punane ATF ja kuna auto on olnud nädal aega minu oma siis seda ma ise sinna ei pannud vaid juba oli sees olen aind lisanud.
Kas on vale õli?Kas tuleb teha süsteemi pesu ja uus õli(MB345.0).Kes seda teeb ja palju see maksaks?
Vasta
#5
ATF..... Noniiiii väga väga halb lugu.
Väga vale õli. Seal on roheline õli.
See süsteem vajaks ruttu totaalset läbipesu nii hüdraulika plokkidest,magistraalidest paagist,pumbast kui ka töösilindritest. R129-le kirjuta.

Vasta
#6
Suured tänud! Üritan R129-gaühendust saada.
Vasta
#7
Soovitan ASAP ühendust võtta kuna antud viga sellel mudelil üks kallimaid lõbusid (4 amorti+kompressor ca 6000-7000eur!!!).
Vasta
#8
[quote='nostromo' pid='146717' dateline='1296768636']
Soovitan ASAP ühendust võtta kuna antud viga sellel mudelil üks kallimaid lõbusid (4 amorti+kompressor ca 6000-7000eur!!!).
Tänud! Sain ühenduse!
Vasta
#9
Nüüd siis käidud R129 juures ja asi korras.
Vasta
#10
(12-02-2011, 10:26 PM)axxo Kirjutas: Nüüd siis käidud R129 juures ja asi korras.

Tore kuulda. Pluss punkt Jürgenile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#11
Aga nii igaks juhuks võiks ju lahenduse ka siia panna.... Ehk veel mõnel sarnane probleem....
Vasta
#12
[quote='Nustu826' pid='147410' dateline='1297542050']
Aga nii igaks juhuks võiks ju lahenduse ka siia panna.... Ehk veel mõnel sarnane probleem....

Lahenduseks oli süsteemi täielik läbipesu ja õige õli sisse.
Vasta
#13
Ehk vedasThumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 135 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 521 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 391 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 354 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 414 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 349 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 311 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,594 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 500 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 765 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne