Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry
#41
(20-05-2013, 06:15 PM)Laur Kirjutas: Kasti õli kogus on ca 8L Mitu liitrit sa ära vahetasid?
Kast lekib kaabli pistikust üsna kindlalt, vahetasid?

No sellega on nii, et välja tuli väga vähe õli.. Kas see pistik on paremal kasti?
Hetkel pole veel hilja seda teha Smile

Aga 8L mul kindlalt sisse ei lähe, kuna see torbik, mis seal kasti otsas on, et seal on kusagil 2L peidus kindlasti. Sisse läks kusagil 4-5L. Ja VIN'i järgi vaatasime poest, et kusagil 7-8 peaks minema.
Vasta
#42
Aaaaa. Hmm... njh. See on see, kui ise asju teedBig Grin Lugesin enda meelest palju, kuid seda kohta ma ei näinud kusagil. Ehk siis see vidin:

[Pilt: Pic16.JPG]
Vasta
#43
Ja siia oligi koer maetud. Hommikul oli laik auto all ehk see connector oligi probleemiks.

[Pilt: 27458-2013-05-23_14.31.59.jpg]

Lesvenist sai kauni embleemiga uue connectori ja mõnusalt tihedalt sai ta sisse sobitatud.

[Pilt: 93954-2013-05-23_14.36.30.jpg]

Pärast enam tagasi tulles linnast, leket ei olnud Smile
Vasta
#44
(23-05-2013, 07:41 PM)Harry Kirjutas: Ja siia oligi koer maetud. Hommikul oli laik auto all ehk see connector oligi probleemiks.





Pärast enam tagasi tulles linnast, leket ei olnud Smile

Tere

Selle pistiku väsimine avaldub enne loigu tekitamist ajusse õli minemises.
Ehk tuleks kasti aju lahti võtta ja vaadata kas on vaja puhastada, kui on õline siis on probleemid lihtsad tulema. Õli kipub mööda juhtmeid ülesse ronima.
Vasta
#45
(24-05-2013, 09:27 AM)kentq Kirjutas:
(23-05-2013, 07:41 PM)Harry Kirjutas: Ja siia oligi koer maetud. Hommikul oli laik auto all ehk see connector oligi probleemiks.





Pärast enam tagasi tulles linnast, leket ei olnud Smile

Tere

Selle pistiku väsimine avaldub enne loigu tekitamist ajusse õli minemises.
Ehk tuleks kasti aju lahti võtta ja vaadata kas on vaja puhastada, kui on õline siis on probleemid lihtsad tulema. Õli kipub mööda juhtmeid ülesse ronima.

See sai järgi kontrollitud, juhtmed olid puhtad ja karpi polnud vaja lahti lammutada, oli näha praost juba, et plaat on ilus ja puhas. Läks õnneks.
Vasta
#46
Vahepeal siis nii palju, et käigukast on 100% lekkevaba, connectori vahetamine oli väga hea mõte. Õlitaseme sain Reinu ja Lesveni abiga ka normi. Peab tunnistama, et kodus ehitatud riistadega seda ikkagi teha ei suuda.. Big Grin Kastile alla käiv plastkate sai korralikult üle kastud ning tõrvatud kruvidega tagasi pandud. Kui auto all olin, siis uurisin ka, et kusagilt tuleb selline naljakas plärin või selline hääl. Selleks osutus plekitükk, mis oli vastu sumpsi. Nii üks pindakäivatest asjadest jällegi korda saadud Smile

Lootuses, et tahmamise probleemi valutult parandada.. vahetasin ka kütusefiltri ära. Tahmamise probleem läks kindlasti paremaks, kuid sinna koer maetud ei olnud. Kuid 7 EURi eest ma leian, et see oli siiski hea mõte. Auto sai jõudu juurde ning gaasi andes on mootori delay väiksem.

[Pilt: 64979-2013-06-06_18.52.38.jpg]


Taga pidurid tellitud ja järgmine päev kätte saadud, hakkasin neid reede õhtul tegema.

[Pilt: 85793-2013-06-07_19.56.42.jpg]

[Pilt: 29999-2013-06-07_19.56.49.jpg]

Lahti sain kõik ilusti, kuid kuna käsipidur oli nii kulunud, et mitte midagi alles ei olnud ja süsteemid täielikult lahti.. siis ei osanud ma seda kokkupanna. Pidi veidi uurima, kuidas asi töötab. Reede õhtu siis lõppes sellega:

[Pilt: 82339-2013-06-08_13.26.08.jpg]

Laupäeva hommikul oli mul juba asjad selged..veidi üllatunud kui loll see käsipiduri süsteem vähemalt teoorias tundus.. kuid selge. Hakkasin siis pihta. Üritasin võimalikult palju piduri keskkonda seest puhtaks teha..

Käsipiduri sain suhteliselt vaevatult sinna tagasi. Ega ta lihtne ei ole, kuid lugedes tundus märksa raskem, kui pärast välja kujunes. Ise ütlen, et vana mandi maha võtmine on raskem kui uue tagasi panemine. Kindlasti ei tasuks unustada lasta auto seest, tagaistme alt käsipidur vabaks. Mina võtsin need trossid üldse lahti, oli tunduvalt lihtsam asju ajada.

[Pilt: 86758-2013-06-08_15.23.56.jpg]

Kuna ühes videos, mis netis veidi Mercide käsipiduritest rääkis, tutvustas kahte tööriista. Üks oli MB märkidega tõmmits ning teine vedrude allasurumiseks mõeldud kruvikeeraja.. siis otsustasin ise ka mingi tugevama tõmmitsa teha. Aega ei olnud eriti ja garaaz on nii pilgeni jama täis, et midagi üles ei leinud.. siis tegin kiirelt sellise tööriista. Toimis väga hästi Smile

[Pilt: 24469-2013-06-08_15.23.51.jpg]

Vanad kettad kriitikat ei kannatanud ning lõppkokkuvõttes ma kardsin, et pidurdus-värin võib ka olla esiketaste pärast.. õnneks muidugi uued kettad taga parandasid igasuguse vibra ära Smile Ning Remsa klotsid pidid ka kaua kestma ja vaiksed olema (Y)

[Pilt: 97669-2013-06-08_13.26.20.jpg]

[Pilt: 55496-2013-06-08_18.47.46.jpg]

Teine teljepool läks juba väga kiiresti pärast.

[Pilt: 47472-2013-06-08_19.30.49.jpg]


Väike hirm muidugi seisnes ka selles, et need pingutid nägid alguses väga väga koledad välja ja ei keeranud mitte üldse.. Õnneks sain nad ilusti tööle ja üpriski kenasti jäid pärast:

[Pilt: 57996-2013-06-08_15.53.55.jpg]


Pidurid on momendil väga head. Olen rahul.. Kuid lähiajal kui igavam aeg on, siis vahetan esimesed klotsid ka ära ning arvatavasti vahetan pidurivedeliku täies mahus ära. Esiketaste vahetamine oleks overkill vb.



Esmaspäeval sai siis üv. ära tehtud. Öeldi, et pidurid on väga head, kuid seisupidurid võin juurde keerata. Samas ka õige, kuna see on vaja õrnalt ühtlaseks kulutada ning siis lõplikult pingule tõmmata. Iseasi nõmedus on istme all see pingutus süsteem, mille loogikast ma eriti aru ei saanud, kuid kuidagi sai pingule.

Ehk siis talvest saadik seisnud auto on jälle liikvel Smile
Vasta
#47
(13-06-2013, 12:21 PM)Harry Kirjutas: Lootuses, et tahmamise probleemi valutult parandada.. vahetasin ka kütusefiltri ära. Tahmamise probleem läks kindlasti paremaks, kuid sinna koer maetud ei olnud. Kuid 7 EURi eest ma leian, et see oli siiski hea mõte. Auto sai jõudu juurde ning gaasi andes on mootori delay väiksem.

Tahm=põlemata kütus=õhupuudus.

Õhupuudulikkuse suudab igaüks ma arvan ise välja mõelda, mina vahetaks esimese asjana mootori õhufiltri(mida mina vahetaks igal hooldusel/õlivahetusel). Sealt edasi läheksin mina turbo, pihustite ja mootorijuhtimise kallale.
Vasta
#48
Nii.. Eile siis kell 5 sai alustatud asjade ajamisega.. Ja täna kell 6 lõpetamist.

Peale korralike seiklusi ja edasi tagasi sõitmist. Sai kollektoril silmad kinni löödud. See pask mis sealt välja tuli, oli pehmelt öelda muljetavaldav.

Nüüd siis järmisena jäänud pihustite kontroll. Ja EGR ka ajust petta ning vaakum tagant ära. Ma ei mäleta enam tõesti, et millal ma õhufiltri ära vahetasin, aga vahetan selle ka uuesti ära.

Hetkel on liikumine palju kergem.. palju kergem.. Muidugi kui tallata, siis viskab pilve tagant välja. Aga, seal võib veel pesemisest niiskust olla või misiganes. + pihustitega pidi olema diagnostika kohaselt mingi teema. Seega asi on parem, kuid mitte veel ideaalne.

Rooliots tuli ka tänu Jaanuse kuumutamise taktikale lõpuks lahti ja rool on märksa märksa kergem. Nüüd muidugi veel stend ja rool otseks.

[Pilt: 46229-2013-07-26_22.15.39.jpg]

[Pilt: 57429-2013-07-26_22.34.45.jpg]

[Pilt: 88689-2013-07-26_22.52.47.jpg]

[Pilt: 88255-2013-07-27_05.56.00.jpg]

[Pilt: 33697-2013-07-27_06.04.06.jpg]
Vasta
#49
[Pilt: 1074216_585047994879646_1458836286_o.jpg]
Vasta
#50
EGR on läinud nüüd. Bye bye! Tossu pm. ei tulegi. Ainult 4500 rpmi peal lööb hästi hästi natukene välja korraks. Minek hea, kuid mingi **** asi undab taga. Kõik kelle ma rooli panin täna, et "näed, kas kuuled ka?" ei kuulnud midagi. Aga kohe kui üksinda sõitma läksin, siis kuulen ja vibreerib. Ma loodan südamest, et kardaani tugilaager, kuid muretsen väga, et reduktor. Rattalaagrid on kõik korras ning undamine ja värin tuleb mõlemast taga rattast võrdselt. Seda ma avastasin pagasnikus sõitesBig Grin

Jääme põnevusega ootama järgmist nädalat UZI

EDIT: Aa ja eile sai vahetatud ka õhufilter, et natukene paremini oleks pärast kollektori ja EGRi modifikatsioone tunda Smile
Vasta
#51
Nüüd siis kaks eelsüüteküünalt vahetatud ja releega tegi Rein mingeid imevigureid.

Cooleri torud ilusti ja tihedalt kinni pandud.

Kardaani tugilaager ja muff vahetatud.

Kastil panid ka õli juurde, mis on veidi nõme, sest ma arvasin et ta enam ei leki.

Sumpsist nii palju, et nüüd on veidi vabamalt hingav, katid bye bye.

Sisselaske kollektori puhul avastasin, et seal on üks leke jahutusvedeliku kohapealt. Seega kõigile, kes kunagi hakkavad kodus sisselaset hooldama vms. Siis enne Lesvenist läbi ja kõikvõimalikud tihendid kohe ära osta. See 4maticu küljest võetud isetehtud tihend on ikka väga erinev, sellest mis peaks seal olema. Ainukene jama on see, et veidi on vaja nüüd lammutada, et tihend külge saaks. Kuid õnneks mitte palju.

Aga nüüd võib pehmelt öelda, et auto minek on väga väga hea. Olen proovinud kiirendada, kuid pole veel olnud võimalust pedaali täiesti põhja lüüa, minek on nii suur, et jõuan tee otsa välja. Sellega muidugi nüüd uus jama, et pidurid on küll head, kuid jõudu on nüüd nii palju, et auto pidama saamiseks kulub rohkem aega. Peab midagi välja mõtlema, et pidureid veidi ergutada Ninja

Tossamisest nii palju, et kui täislaksuga minema sõidad, siis vb korraks viskab mingi halliga õrna suitsu välja, kuid pm diisli puhul on see ülimalt hea tulemus. Tavasõiduga ei tule sealt enam mitte midagi. Mission completed.

Ainukene asi on see, et tagant tuleb isegi peale tugilaagri vahetust mingi möla. Ma kaldun arvama, et mu kummid on valed taga. Seega, vaatan mingi päev, viskab mingid muud kummid alla, äkki kaob probleem ära. Sest sõitu alustades on rõhk 2.3 ja lõpetades on kummid tulikuumad ja 3.3. Samas pidurid peal ei ole ning kässar vastu ei käi.
Vasta
#52
Rehvid valepidi pole peal? Või on rehv koormusklassi järgi mingile pisikesele topsikule mõeldud ja "suur" ning raske W210 kurnab rehve meeletult? Sild on kindlasti otse ja paigas?
Vasta
#53
(09-08-2013, 09:08 AM)Eero_S Kirjutas: Rehvid valepidi pole peal? Või on rehv koormusklassi järgi mingile pisikesele topsikule mõeldud ja "suur" ning raske W210 kurnab rehve meeletult? Sild on kindlasti otse ja paigas?

No mõõtmete järgi peaks olema õige rehv ja rehvi pani peale ka kogemustega mees. Muidugi üksasi on, et kas seal polaarsus on, kuid tal oli selline muster juba, et polaarsus ei tohiks rolli omada.

Sillad peaksid teoorias otse olema, kuna vahepeal midagi eriti tehtud ei ole. Kuigi peab tunnistama, et avantgarde on avantgarde, seega vägagi võimalik, et on midagi lahti löönud. Aga kuna ma hetkel koju pole veel jõudnud, siis ootan selle pikema sõidu ära.. kui täpselt sama marsuudi peal tuleb heli sisse, siis proovin kummid ümber tõsta ning uuesti proovida ja siis vastav teguviis.
Vasta
#54
Seda valepidi rehvilappamist juhtub ka kogenutel. Isegi rehve ringi lapanud veljel ja siis ükshetk kogemata avastanud, et kurat, kõik said ühe külje omad või sisemine pool välja. Eusa_wall Selliseid, mida tõesti võib igatpidi peale toppida on väga vähe.

Mõõdud on ka üks asi, kiirus- ja koormusklass on vähe teised näitajad, aga kui nende järgi ka asi paigas on, eks ta siis ikka tootja praak ole.
Vasta
#55
Naljakas on see, et ees on Tyfoonid.. mingi X rehvid ja taga Michelin. Aga kuna nad olid kasutatud.. küll kontrollitud, kuid äkki nüüd siis andsid otsad ning mingi x-factor tuli sisse.

Aga mõte panna ette pehme segu ja taha kõvem oli pm. hea idee. Kahju ainult et see kõvem segu nii kehvaks osutus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,081 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 63,891 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,740 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,366 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,072 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,695 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  E220 CDI W207 Lysel 4 3,160 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 andres23 8 7,730 17-01-2019, 11:26 PM
Viimane postitus: andres23
  MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek indrek 30 28,751 09-01-2019, 11:53 AM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes Benz E320 -T V6 cdi, 2005 a. andres23 4 5,447 18-03-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne