Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190e 2.3 probleem käivitamisel. KORRAS
#1
Tere. Mul on selline probleem, et auto hakkas mõnda aega tagasi tahtma pikemat käivitust ja pumbaga mängimist, et ilusti käima läheks ja see läks aina suuremaks. Mootor on 2.3 ja 97kw. Algul arvasin, et pump, aga ei, pump lööb u 5bar, autotata järgi peaks lööma 5.3-5,5bar. See vahe juu ni väike. Nüüd ei käi ültse enam. Pika pika jeblamise peale läheb käima, aga nii kui rohkem gaasi annad siis hakkab puterdama ja ei lähe pöördesse. Filter on uus, sammuti puhastasin ära ka selle pisikese filtri mis on pealevoolu toru otsas. Pritsepea küljes on mingi must plastik kobakas(Boch). Ehk on asi selles? Minu mõistus hakkab juba vaikselt otsa saame, et ehk on kedagi vaevanud sama probleem või oskab nõu anda.
Vasta
#2
ehk on viga mõnes vaakumi või muus taolises voolikus/torus, isegi esmapilgul mõttetud torud on tegelikult tähtsad (nagu ma ise olen oma kutika puhul avastanud).Smile
Vasta
#3
Voolikud on nagu kõik terved, neid sai kohe algul vaadata!
Vasta
#4
(25-06-2010, 06:56 PM)eigi Kirjutas: Voolikud on nagu kõik terved, neid sai kohe algul vaadata!
Kui käivitamine jukerdab ainult külmast peast siis tasuks ka vaadata külmkäivitusmootorit.Plastik jubin pritsungipea küljes on õhukulumõõtja see mõjutab tühikäiku ja töö ajal mootori pöördeid,käivitamisega ei tohiks mingit seost olla.

Vasta
#5
Homme proovin külmkäivitus pihusti ära vahetada, ehk muutub midagi.
Vasta
#6
Oled sa kindel, et sa süsteemi survet ehk pumba survet mõõtsid? Äkki mõõtsid pritsepea küljest alumise kambri rõhku?
Minul on ülemise kambri ehk süsteemi surve 5,48 bari ja alumise seadistasin 0,4 bari madalamale ehk siis 5,08 bari peale. Kui nüüd sul tõesti bensiinipump ei jõua lüüa enam 5,5 bari vaid 5 ja alumise kambri rõhk on häälestatud ülemise järgi (ehk peaks olema 0.4-0.45 madalam), siis sinu ülemise ja alumise kambri rõhud ühtlustuvad ja see tähendab, et pihustitesse kütet ei jõuagi peale. Ära palun huupi ise diferentsiaalrõhuregulaatorit (seda musta kobakat) näppima hakka, kui ei tea, mida teed !!!
Vasta
#7
Viga leitud ja auto töötab ilusti, homme üv ja siis jälle sõidusEusa_dance
Viga oli pritsungipeas!

Tänud kõigile kes olid abiks!
Vasta
#8
Mis häda oli siis?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 53 Eile, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,792 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 539 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,483 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  W204 C180 CGI käivitamisel tossab marmorpr 8 1,610 22-08-2022, 11:08 PM
Viimane postitus: marmorpr
  w204 c350cdi 170kw probleem. --Arx-- 6 2,176 24-05-2022, 10:36 AM
Viimane postitus: tomm75
  w204 c350cdi 170kw 4matic probleem --Arx-- 8 1,056 30-04-2022, 08:07 AM
Viimane postitus: --Arx--
  MERCEDES-BENZ w204, keskluku puldi probleem. erkitiik 3 1,152 03-09-2021, 09:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,259 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne