Postitused: 12
	Teemad: 4
	Liitus: Feb 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		juhtus siis selline lugu et kast läks avariisse, alguses sai pistik puhastatud ja nullitud, sõitis 3h muretult ja sisi uuesti avariisse, nüüd üli vahetusel selgus et õlis metallitükid.
Kes oskab ja teab? Kes remondib soodsalt ja hästi?
Kasti võtan esmasp maha
Mis seal üldse sedasi laguneda võis et edasi sõitis?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 724
	Teemad: 60
	Liitus: Mar 2010
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Ilmar Kõuts
5651841
Märjamaa
	
	
	
Kurjajuur
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 639
	Teemad: 8
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
15
	 
	
	
		Ära kohe maha  võtma kiirusta. Mis vea kast sisse loeb? Kui palju seda metalli puru oli? Mis metalli puru oli ?( teras,vask,alumiinium )  Palju masina reaalne läbisõit võiks olla ja millal kasti õli viimati vahetati?  Mis värvi vana õli oli?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277
	Teemad: 33
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
7
	 
	
		
		
		19-06-2010, 11:47 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2010, 11:47 AM  ja muutjaks oli R129.)
	
	 
	
		Ära kasti veel maha võta - metaalipuru on tavaline kui õlivahetus pikka aega tegemata. Kas pistik oli õline (voolas välja kui eemaldasid)? Kui suured metallitükid sees olid? Ega seal tavaliselt hammakad ja vabajooksusidurid annavad otsa, kuid siis on ikka tugev hääl ka juba taga.
Trahvo sõib samuti metallipuru välja ajada, nii, et põhjus ei pruugi üldse kastis olla.
Ja loomulikult mis õli sisse panid - ka see m
jutab pikas perspektiivis (eriti sidurikettaid ja nende tükke).
	
	
	
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 12
	Teemad: 4
	Liitus: Feb 2009
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		19-06-2010, 01:25 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2010, 01:26 PM  ja muutjaks oli viinakaru.)
	
	 
	
		kast ise istub avariis, kasti pistik õrnalt õline, õli vahetasin viimati 1,5a tagasi ja ca 75.000km hort autos.
Metallitükid olid sellised 0,5mm-3mm suured ja väga palju neid ei olnud.
Muidu enne seda kast toimis laitmatult. 
Ostsin uue pistiku, uue õli (shell) ja uue filtri ära. Kas viskan uued külge lasen arvutiga ära nullida ja vaatan mis saab?
Arvuti näitas enne kastiplaadi viga, või siis pistiku, pistik sai puhtaks tehtud 3h sõitis ja siis vsjoo jälle
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 12
	Teemad: 4
	Liitus: Feb 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		vaatasin tükid üle, alumiiniumi tükid....mis teha taga?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 639
	Teemad: 8
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
15
	 
	
	
		No kasti pistiku viga ei ole olemas veakoodise mimistus. Kasti plaat ehk elektroonika  plaat  omab  kahte  kiirusandurit. Oletame et ilmselt  oli lugenud sul sisse siis mõne kiirusanduri vea, kiirusanduri ebapädeva töö pärast kasti libisemise vea või käigu mitterealse oleku vea. Kui nüüd  Kasti pistik väga  õline  ja kasti õlis palju metalli, siis oletataksegi, et see õli võib tekitada lühiseid ja anomaaljaid kasti pistikus olevate kiirusandurite  signaaliimpulside klemmidel . Ca 20% on see nii olnud, kuid 80% jääb ikka see viga elektroonika plaadil andurite sisevigadeks. Loomulikult võib olla mõni kolmas ja neljas viga ka ,(hüdraulika  plokki ebapädev töö, mõni komponent kasti jõuahelas),kuid  need  peaks väljenduma ikka enamjaolt kohe peale  vea nullimist.  Eletroonilise vea  koju lonkamise  avariiresiim on II käik. Mehaanilise vea  kojulonkamine  on III käik. Privaatsõnumites võime täpsemalt rääkida su murest.