Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w210 E320cdi kast - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w210 E320cdi kast (/showthread.php?tid=18918)



w210 E320cdi kast - viinakaru - 18-06-2010

juhtus siis selline lugu et kast läks avariisse, alguses sai pistik puhastatud ja nullitud, sõitis 3h muretult ja sisi uuesti avariisse, nüüd üli vahetusel selgus et õlis metallitükid.
Kes oskab ja teab? Kes remondib soodsalt ja hästi?
Kasti võtan esmasp maha
Mis seal üldse sedasi laguneda võis et edasi sõitis?


RE: w210 E320cdi kast - Randar - 18-06-2010

Ilmar Kõuts
5651841
Märjamaa


RE: w210 E320cdi kast - wdb240 - 19-06-2010

Ära kohe maha võtma kiirusta. Mis vea kast sisse loeb? Kui palju seda metalli puru oli? Mis metalli puru oli ?( teras,vask,alumiinium ) Palju masina reaalne läbisõit võiks olla ja millal kasti õli viimati vahetati? Mis värvi vana õli oli?


RE: w210 E320cdi kast - R129 - 19-06-2010

Ära kasti veel maha võta - metaalipuru on tavaline kui õlivahetus pikka aega tegemata. Kas pistik oli õline (voolas välja kui eemaldasid)? Kui suured metallitükid sees olid? Ega seal tavaliselt hammakad ja vabajooksusidurid annavad otsa, kuid siis on ikka tugev hääl ka juba taga.
Trahvo sõib samuti metallipuru välja ajada, nii, et põhjus ei pruugi üldse kastis olla.
Ja loomulikult mis õli sisse panid - ka see m
jutab pikas perspektiivis (eriti sidurikettaid ja nende tükke).


RE: w210 E320cdi kast - viinakaru - 19-06-2010

kast ise istub avariis, kasti pistik õrnalt õline, õli vahetasin viimati 1,5a tagasi ja ca 75.000km hort autos.
Metallitükid olid sellised 0,5mm-3mm suured ja väga palju neid ei olnud.
Muidu enne seda kast toimis laitmatult.
Ostsin uue pistiku, uue õli (shell) ja uue filtri ära. Kas viskan uued külge lasen arvutiga ära nullida ja vaatan mis saab?
Arvuti näitas enne kastiplaadi viga, või siis pistiku, pistik sai puhtaks tehtud 3h sõitis ja siis vsjoo jälle


RE: w210 E320cdi kast - viinakaru - 26-06-2010

vaatasin tükid üle, alumiiniumi tükid....mis teha taga?


RE: w210 E320cdi kast - wdb240 - 27-06-2010

No kasti pistiku viga ei ole olemas veakoodise mimistus. Kasti plaat ehk elektroonika plaat omab kahte kiirusandurit. Oletame et ilmselt oli lugenud sul sisse siis mõne kiirusanduri vea, kiirusanduri ebapädeva töö pärast kasti libisemise vea või käigu mitterealse oleku vea. Kui nüüd Kasti pistik väga õline ja kasti õlis palju metalli, siis oletataksegi, et see õli võib tekitada lühiseid ja anomaaljaid kasti pistikus olevate kiirusandurite signaaliimpulside klemmidel . Ca 20% on see nii olnud, kuid 80% jääb ikka see viga elektroonika plaadil andurite sisevigadeks. Loomulikult võib olla mõni kolmas ja neljas viga ka ,(hüdraulika plokki ebapädev töö, mõni komponent kasti jõuahelas),kuid need peaks väljenduma ikka enamjaolt kohe peale vea nullimist. Eletroonilise vea koju lonkamise avariiresiim on II käik. Mehaanilise vea kojulonkamine on III käik. Privaatsõnumites võime täpsemalt rääkida su murest.