Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
mul on siis vito cdi mootoriga ja algul ta hakkas jugetalt tahmama ja ei läinud edasi . lõpuks läks ainult eetriga käima . nüüd läheb eetriga käima ja kaasi lahti lasd sureb välja ja armatuuris põleb tuli et küttel nagu oleks õhk sees. aga mitte kusagilt nagu õhku ei võtta ja kõik oleks nagu normaalne . millest see võis tulla et ta ainult eetriga käima läks nii sooja kui ka külma mootoriga . äkki oskate aidata
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
millal sai filtrid vahetatud!!
pihustid kontrollitud??
pump kontrollitud??
eeter ei ole kohe kindlasti asi millega autot elustada, tagajärjed võivad kurvad olla!!
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
See on postitus nr 32986234 rubriigist auto on katki tehke neti teel korda. See ei ole kahjuks võimalik. Palun säästa enda närve ja mine diagnostikasse. Kuna Sul ei ole kirja pandud kus Sa asud ei oska ka lähimat head kohta soovitada, aga Rakveres on küll võimalus väga korralikuks vigade otsimiseks.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
kütte filtri vahetasin just ära aga mis moodi ma neid pihusteid kontrollin
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Pihusteid saab kontrollida AINULT MB testriga. Ja mees kes kontrollib peab PÄDEV olema. Kahjuks pole seda isegi kõik Silberi töötajad mitte. Sõltuvalt mootorist on see pihusti elu ikka väga keeruline koos multi-varuosakoodidega. Kus auto asub?
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
pea aegu raplas. tallinast kusgil 30 km
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
kas ta sittast küttest ei võinud ta perse minna v
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Sellisele küsimusele saab vastata ikindlasti JAH - vilets küte VÕIB auto tõesti ära rikkuda.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
aga mis ta perse keerata võis
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Krt seda teab mis tal jamab. Tavaliselt on nii, et käivitamisel (suht aeglane pöörlemine) ei suuda pihustid enam piisavalt toota (lasead läbi tagasivoolu). Kui juba käib siis suudavad piisavalt pihustada, kuid näiteks auto ei liigu hästi. Eetriga läkski ta sellepärast käima, et kütet ei jõudnud ilmselt piisaval hulgal silindrisse.
Samas võibolla pump ei suru pihustitesse piisavalt. Äkki hoopis pumbani ei jõua piisavalt.
Vaja asjale süsteemselt läheneda, pole mõtet siin foorumis asja edasi lahata. Nagu esimeses postituses ütlesin - kõigepealt diagnostikkasse, see ütleb milles viga ja siis saab teada põhjustada mis vea esile kutsus. Praegu üritad viimast kohe leida. Ei käi need asjad niiviisi.