20-03-2009, 08:26 PM
Mure siis selline:
Generaator ei laadinud minu MB 190e-l , üks juhe oli katki, sain korda nüüd laeb. Samal päeval kui laadima sain oli ilusti 14+V ükskõik kas tuledega või ilma, ühesõnaga ilusti normilt laadis. Aga mis tänahommikul avastasin, panen siis testeri peale ja 15,5V , kohati läks korra isegi 16V peale aga seal oli aint korra, nüüd siis keskmine kõigub 15,4 ja 15,7 Voldi vahel. Kui tarbijad ehk tuled põlema panna siis on ilusti 13,5V ja rohkema vahel.
Olen siis aru saanud et see 15,5 V piinab akut jne. Kui tõsine siis asi on ning läbi on siis ilmselt pinge regulaator, aga kus see asub ja kui rakse vahetada ?
Mercedes-benz 190e 1987a.
Indrek.
Generaator ei laadinud minu MB 190e-l , üks juhe oli katki, sain korda nüüd laeb. Samal päeval kui laadima sain oli ilusti 14+V ükskõik kas tuledega või ilma, ühesõnaga ilusti normilt laadis. Aga mis tänahommikul avastasin, panen siis testeri peale ja 15,5V , kohati läks korra isegi 16V peale aga seal oli aint korra, nüüd siis keskmine kõigub 15,4 ja 15,7 Voldi vahel. Kui tarbijad ehk tuled põlema panna siis on ilusti 13,5V ja rohkema vahel.
Olen siis aru saanud et see 15,5 V piinab akut jne. Kui tõsine siis asi on ning läbi on siis ilmselt pinge regulaator, aga kus see asub ja kui rakse vahetada ?
Mercedes-benz 190e 1987a.
Indrek.