11-03-2009, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2009, 09:33 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Minu auto on Mercedes Benz 420 SEL
Autol on 150 kw ja V8
Auto on pikendatud kerega
Ma ostsin selle auto 2007 aasta kevadel ühest autoaiast. Stoori oli selline, et sõitsin mööda tänavat ja märkasin seda autot seal seismas. Kuigi auto seisis valel pool aeda(väljas pool) läksin kohe asja uurima. Kuna mul endal oli juba pikemat aega w126 diisel olnud siis tahtsin midagi vingemat selle kõrvale. Teada sain seda, et keegi oli selle masina autoaiast liisinud 2006 suvel peale saksast toomist, kuid ei olnud suutnud liisingut maksta ja auto oli talt käest võetud. Ma ütlesin, et ostan kohe ära kuid vastus oli, et oota kaks nädalat, siis võibolla on auto müüa(kui omanik ei maksa võlga ära). Kahe nädala pärast helistasin ja käisin peale ja lõpuks oldi nõus müüma. Arvestades auto ideaalset seisukorda siis sain ta enda arust väga odavalt. Hind oli odav, sest autol oli üks "suur" viga müüja arust, nimelt auto salongi puhur ei töötanud. Alguses kahtlustasin halvimat kuid nädal hiljem kui olin valmis auto armatuuri välja kakkuma avastasin kogematta et viga oli süüteluku klemmplaadis. Peale auto käivitamist tuli võtit millimeeter tagasi pöörata ja voilaa, puhur töötas
Auto on väliselt ideaalses korras ja leidurid ei ole jõudnud midagi veel teha(klaase toonida või uste sisse kõlareid paigaldada). Ainuke asi on see et koopa äärtele jõuti autoaias panna kroom liistud sest üks äär oli kergelt roostes. Kõige hämmastavam oli pagasniku seisukord mille peale jäi isegi palju näinud Mercedes-Benz meestel karp lahti.
Peale pendelhoova puksi ja pikilõtku sarniiri vahetamist esisillas sõitis auto kaa päris normaalselt kuigi ma kahtlustan, et taga sillas on miskit vasima hakanud.
Pilte ei oska siia lisada nii et kaks umbmäärast pilti leiate sellelt lingilt
http://album.ee/album/479821/50161047
Autol on 150 kw ja V8
Auto on pikendatud kerega
Ma ostsin selle auto 2007 aasta kevadel ühest autoaiast. Stoori oli selline, et sõitsin mööda tänavat ja märkasin seda autot seal seismas. Kuigi auto seisis valel pool aeda(väljas pool) läksin kohe asja uurima. Kuna mul endal oli juba pikemat aega w126 diisel olnud siis tahtsin midagi vingemat selle kõrvale. Teada sain seda, et keegi oli selle masina autoaiast liisinud 2006 suvel peale saksast toomist, kuid ei olnud suutnud liisingut maksta ja auto oli talt käest võetud. Ma ütlesin, et ostan kohe ära kuid vastus oli, et oota kaks nädalat, siis võibolla on auto müüa(kui omanik ei maksa võlga ära). Kahe nädala pärast helistasin ja käisin peale ja lõpuks oldi nõus müüma. Arvestades auto ideaalset seisukorda siis sain ta enda arust väga odavalt. Hind oli odav, sest autol oli üks "suur" viga müüja arust, nimelt auto salongi puhur ei töötanud. Alguses kahtlustasin halvimat kuid nädal hiljem kui olin valmis auto armatuuri välja kakkuma avastasin kogematta et viga oli süüteluku klemmplaadis. Peale auto käivitamist tuli võtit millimeeter tagasi pöörata ja voilaa, puhur töötas
Auto on väliselt ideaalses korras ja leidurid ei ole jõudnud midagi veel teha(klaase toonida või uste sisse kõlareid paigaldada). Ainuke asi on see et koopa äärtele jõuti autoaias panna kroom liistud sest üks äär oli kergelt roostes. Kõige hämmastavam oli pagasniku seisukord mille peale jäi isegi palju näinud Mercedes-Benz meestel karp lahti.
Peale pendelhoova puksi ja pikilõtku sarniiri vahetamist esisillas sõitis auto kaa päris normaalselt kuigi ma kahtlustan, et taga sillas on miskit vasima hakanud.
Pilte ei oska siia lisada nii et kaks umbmäärast pilti leiate sellelt lingilt
http://album.ee/album/479821/50161047
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.