ei tea kas selline oigamine ja undamine kapoti alt võib ka rihmapinguti süü olla. mul kutsikal on selline häda kui gaasi vajutad siis kostab kapoti alt nagu oigaks või undaks keegi seal.tegemist siis mb 190d.tänan ette kui keegi oskab miskit tarka öelda
rihmapinguti ju ka vahetatud.igaljuhul asi nii,et kui annan gaasi ja koormus taga siis rihm ei jõua niikiiresti ringi käia kui vaja.külmamootoriga tühikäigul ei vilista ja kui gaasianda siis viiliseb.soojamootoriga asi vastupidi.midagi takkistab rihmaliikumist aga huvitav mis???eelmise rihmaga polnud mingitjama niikaua kuni ta kestis.
Vaata igaks juhuks korra üle veel, kas ikk jookseb nii nagu pildil näidatud.
Genekale annab rihma panna kahte moodi ja tulemuseks ongi vilin kohe kui pööret anda. Omal oli kunagi sama jama.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
mis mõttes seda rihma sinna genekale kahte moodi saab panna? Kuidas sul see asi seal siis oli? rihm läheb ju nagu geneka rulliku alt vasakult küljelt piltlikult..... et kuidas siis veel.....?
22-06-2006, 07:27 PM (Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2006, 07:33 PM ja muutjaks oli scrat.)
Markko Kirjutas:saab küll ise vahetada, enda autol läks ka pooleks pikkupidi oli ainult kolme soonega. Helistasin siis autoabisse seal öeldi et ei seda pole võimalik vahetada peab teenendusse minema. Siiski otsustasin ise vahetada ja koos garaazi sisse välja ajamisega võttis rihmavahetus aega 15 minutit.
Tere, endal ka MB 300 D (w124), ja rihm näib juba üsna räbal. Kui ise vahetama hakata mida silmas pidada (a la pingutamine jne.) ja mida tegelikult lahti kiskuda peab/võib, sest ruumi näib seal suht napilt olevat.
Hüva nõu eest Tänud
Jätkuks...autoosad annavad valikusse 3 rihmapikkust: 2080 mm-generaatorile, roolivõimule, 1015 mm-generaatorile ja 2145 mm genekale, roolivõimule ja kondile (konti pole seega langeb viimane vist kohe ära:tongue, ise arvan, et esimene valik oleks õige aga...milline siis ikkagi. sry vbl väga asjatundmatu küsimus aga pärast tagasi ka viima ei taha/viitsi hakata. Samuti kas vahetada kohe ka rullik ja pingutusamort (üks vahetamine).
Lahti tuleb kiskuda:Ventilaatori koda, jääb ventika peale lahtiselt siis saad lahti keerata ventilaatori poldi, nüüd tuleb koda koos ventikaga ära.
Järgmiseks lased lahti pingutusvedru ülemise otsa ja saad rihma kätte.
Kontrollida tuleks kas pingutuse rull pöörleb ilusti ilma kõrinata ja ega ei loksu rull ise ja kogu rulli krempel ploki küljes, ning seda pisikest amorti, et kas liigub tihkelt, kui tühjad kohad vahel tuleks vahetada. Kui jätta vahetamata lõhub rihm vibraga ära roolivõimendi pumba kinnitused. Nyyd uus rihm õiti peale, asjad tagasi ja tuld!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans