08-02-2009, 04:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2009, 04:07 PM ja muutjaks oli laisad.)
Sai soetatud väiksem liiklusvahend linna sõiduks.
Mark: Mercedes-Benz C200 Kompressor
Väljalaskeaasta: 2002
Läbisõit: 110 000 km
Mootor: 2.0L Kompressor 120kW
Muud tehn. andmed: automaat käigukast/ Tiptronic
Värvus: Hõbedane
Lisavarustus:
Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid, stereo (CD, originaal), CD Box, kompuuter, autotelefon, käed vabad süsteem.
Muud:
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, signalisatsioon (kaldeanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel, nahkpolster, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis, jalamatid (tekstiilist), Xenon (lähituled, kaugtuled), esimesed tulede pesurid, udutuled (esimesed), tulede korrektor.suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (16) 2 paari.
Veel:
Kohe peale ostu läks antud isend hooldusesse,kus vahetati ära tagumised amordid,,süüteküünlad,mootoriõli ning igasugused võimalikud filtrid.
Lisaks peale hooldust tuli välja tõsiasi,et veljepoldid on vufflid,mis vajaksid väljavahetamist,kuna need on pehmest metallist ning keere kulub kiiresti.
Tulevikus:
Oleks vaja väljavahetada ka esiamordid,mis hetkel töökorras kuid antud eesti teed on sellised nagu need on..muidu auto hetkel igati ilma vigadeta.
Kõige rohkem meeldib auto juures Kompressor, mis madala pööretel "uriseb" rahustavalt või kui pedaali rohkem alla suruda,muidugi tänu sellele rüüpab ka kütust (linnas: 13-14L/100km,peaks ju normaalne olema?). Rekordiks olen saanud auto soojendamisel 45L/100km kohta,sai proovitud mis tulemuseks saab kui kõik soojustused sisselülitada.
Mõni vanem pilt ka lisaks,kui ilmad muutuvad vähegi ilusamaks siis lisamaterjali on juurde tulemas,liikur hetkel liiga must,et pildistada:
Mark: Mercedes-Benz C200 Kompressor
Väljalaskeaasta: 2002
Läbisõit: 110 000 km
Mootor: 2.0L Kompressor 120kW
Muud tehn. andmed: automaat käigukast/ Tiptronic
Värvus: Hõbedane
Lisavarustus:
Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid, stereo (CD, originaal), CD Box, kompuuter, autotelefon, käed vabad süsteem.
Muud:
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, signalisatsioon (kaldeanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel, nahkpolster, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis, jalamatid (tekstiilist), Xenon (lähituled, kaugtuled), esimesed tulede pesurid, udutuled (esimesed), tulede korrektor.suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (16) 2 paari.
Veel:
Kohe peale ostu läks antud isend hooldusesse,kus vahetati ära tagumised amordid,,süüteküünlad,mootoriõli ning igasugused võimalikud filtrid.
Lisaks peale hooldust tuli välja tõsiasi,et veljepoldid on vufflid,mis vajaksid väljavahetamist,kuna need on pehmest metallist ning keere kulub kiiresti.
Tulevikus:
Oleks vaja väljavahetada ka esiamordid,mis hetkel töökorras kuid antud eesti teed on sellised nagu need on..muidu auto hetkel igati ilma vigadeta.
Kõige rohkem meeldib auto juures Kompressor, mis madala pööretel "uriseb" rahustavalt või kui pedaali rohkem alla suruda,muidugi tänu sellele rüüpab ka kütust (linnas: 13-14L/100km,peaks ju normaalne olema?). Rekordiks olen saanud auto soojendamisel 45L/100km kohta,sai proovitud mis tulemuseks saab kui kõik soojustused sisselülitada.
Mõni vanem pilt ka lisaks,kui ilmad muutuvad vähegi ilusamaks siis lisamaterjali on juurde tulemas,liikur hetkel liiga must,et pildistada: