![]() |
MB C200 Kompressor W203 2002a - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB C200 Kompressor W203 2002a (/showthread.php?tid=11494) |
MB C200 Kompressor W203 2002a - laisad - 08-02-2009 Sai soetatud väiksem liiklusvahend linna sõiduks. Mark: Mercedes-Benz C200 Kompressor Väljalaskeaasta: 2002 Läbisõit: 110 000 km Mootor: 2.0L Kompressor 120kW Muud tehn. andmed: automaat käigukast/ Tiptronic Värvus: Hõbedane Lisavarustus: Mugavusvarustus: kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid, stereo (CD, originaal), CD Box, kompuuter, autotelefon, käed vabad süsteem. Muud: välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, signalisatsioon (kaldeanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel, nahkpolster, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis, jalamatid (tekstiilist), Xenon (lähituled, kaugtuled), esimesed tulede pesurid, udutuled (esimesed), tulede korrektor.suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (16) 2 paari. Veel: Kohe peale ostu läks antud isend hooldusesse,kus vahetati ära tagumised amordid,,süüteküünlad,mootoriõli ning igasugused võimalikud filtrid. Lisaks peale hooldust tuli välja tõsiasi,et veljepoldid on vufflid,mis vajaksid väljavahetamist,kuna need on pehmest metallist ning keere kulub kiiresti. Tulevikus: Oleks vaja väljavahetada ka esiamordid,mis hetkel töökorras kuid antud eesti teed on sellised nagu need on..muidu auto hetkel igati ilma vigadeta. Kõige rohkem meeldib auto juures Kompressor, mis madala pööretel "uriseb" rahustavalt või kui pedaali rohkem alla suruda,muidugi tänu sellele rüüpab ka kütust (linnas: 13-14L/100km,peaks ju normaalne olema?). Rekordiks olen saanud auto soojendamisel 45L/100km kohta ![]() Mõni vanem pilt ka lisaks,kui ilmad muutuvad vähegi ilusamaks siis lisamaterjali on juurde tulemas,liikur hetkel liiga must,et pildistada ![]() ![]() ![]() ![]() RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - marek - 08-02-2009 mootor on tegelikult 1,8K ja linnas 13-14 on küll palju. 3,2 võtab linnas nii palju. edit: kui sul on kuni suvi 2002 mudel, siis on normaalne. RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - laisad - 08-02-2009 marek Kirjutas:mootor on tegelikult 1,8K ja linnas 13-14 on küll palju. 3,2 võtab linnas nii palju. Näitaja ise näitab 12-13 vahel kuid kogemused näitavad, et võib kuni 1L juurde arvestada. Kuigi tehaseandmed näitavad linna keskmiseks kuluks 13,9L..Isend on ise 2002 kevade mudel.Antud aastaarvul on mingi lapsehaigus seoses kütusekuluga? RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - marek - 08-02-2009 no kui sul on 2000-2002 siis vist oli 2,0 mootor, 2002 keskelt edasi 1,8 mis on võimsam, ökom ja ka kiirem. sellest ka küttekulu vahe. miks sa arvad, et +1L? kas panid paagi kõrini, sõitsid tühjaks ja panid uuesti kõrini? tavaliselt need kompuutrid eksivad väga minimaalselt. RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - laisad - 08-02-2009 marek Kirjutas:no kui sul on 2000-2002 siis vist oli 2,0 mootor, 2002 keskelt edasi 1,8 mis on võimsam, ökom ja ka kiirem. sellest ka küttekulu vahe. Olen testinud jah, et paak täis-tühi-täis-tühi,kuid väiksem eksimus tuleb just linnasõidus, maanteel on väga täpne.Eks see stop&go ka mõjutab. RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - R129 - 08-02-2009 Minu C200 võtab ka ca 10 % rohkem kui kompuuter näitab. Aga ökod pole need mootorid tõesti, minu vabalthingav tarvitab sutsu vähem kui 13-14 linnas. Aga imelik on see, et praegu pikalt Saksas olles ja siinsetel kiirteedel mitte just kõige aeglasemalt sõites eeldaks suuremat küttekulu kuid paistab, et sellises olukorras on mootor täitsa omal kohal. RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - marek - 08-02-2009 saksas ei müüda vene pentsu vist ka... ![]() RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - R129 - 08-02-2009 OT vist jah selles asi - tippkiirus tõusis ka 207 km/h asemel 218 km/h. Muidugi ilm oli ka tiba külmem (nii 10-15 kraadi suhtelist) Aga autoomanikule - uuri kas mootori juhtmestikule õlipüüdur on ka pandud. Peaks levind probleem sellistel aastakäikudel olema. Vist oli mõngi õli andur mis va ollust välja ajas (juhtme ja rüü vahelt siis). RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - laisad - 15-02-2009 R129 Kirjutas:OT vist jah selles asi - tippkiirus tõusis ka 207 km/h asemel 218 km/h. Muidugi ilm oli ka tiba külmem (nii 10-15 kraadi suhtelist) Õlipüüdur on olemas ning igaltpoolt vaadatuna on ka kuiv.Maanteel sai proovitud ca 80km lõiku,keskmiseks kuluks oli 9,5L/100km,mis tundub igati ok. Lisaks tundub ,et esisillas,vasakul pool on miski väsinud,kui sõita üle "lainetavast" teekattest,mis asetseb meie ristmiku teedel siis mingi kolks käib läbi,muidu midagi ei kolise,ei saagi aru kas mõni puks on läbi või amortisaator? RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - R129 - 15-02-2009 Esisild on jah paras murelaps sellel autol. Aga ülemised amordipadjad või üle vaadata - kas pragusid pole. Siis muidugi õõtsad (puksid+žarniirid) ja katsu ka roolilati sisemist puksi. Mul on see vist läbi - uus latt on mitukümmend tuhat, aga keegi pidi ka uusi pukse treima. Amert võib ka muidugi läbi olla - endal vahetasin mõlemad eest ära. Ja viimasena vaata ka vedrusid - need kipuvad ka ära murtuma. Ühesõnaga kõik võib läbi olla ![]() RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - voodoo - 17-02-2009 Hmm, mul on 2000 lõpp - 2.0L mootor ja võtab kütust ikka vähem... maanteel sain mingi peale 100km 7,3, linnas kui sõidan "normaalselt".. ehk siis ei veni liialt, samas 50ni kiirendan suhteliselt äkiliselt, siis näitab 11,3 tavaliselt, natuke rohkem saan kulgeda langeb 10 peale. (OT aga ma enda imestuseks avastasin, et mul on nö facelifti veljed ja bumperid, midagi see venelane sogas kah, et limited edition... vin koodi järgi nagu asi klapib, seal on luup-bi-xenonid välja toodud... veel - kui ma ei eksi, siis kui ma omale autot vaatasin, käis see sinu oma kaa mõttest läbi, kui see nyyd 3-4 kuud tagasi ka auto24's üleval oli) RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - laisad - 18-02-2009 Antud auto oli mingi peaaegu kuu aega üleval auto24's kuid vb on tingitud ka sellest suurem kütusekulu et ma teen suht lühikesi otsi,päevas mingi 5-6 otsa 4-5km pikkused nö. pidev käivitamine ei tee ka head.. RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - voodoo - 18-02-2009 Jah ilmselt sellepärast ta nii ongi, lühikeste otste jooksul ei jõua mootor piisavalt soojakski minna, et startidest ettelöönud 25l/100km langema korralikult hakkaks. Ma sõidan iga päev Koselt (pirita-kose) Jürisse tööle, lõpuks näitab mingi 10,5 või vahel alla 10.. oleneb kui suur miinus väljas on. RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - laisad - 19-03-2009 Mõni talvise ajast pilt ka: ![]() ![]() ![]() Sai üks pikem teekond sõidetud kus kütusekuluks oli 6.9km/100L ![]() Oskab keegi öelda mis koguses kütusega hakkab kütuse märgutuli põlema? 5L või 10L? RE: MB C200 Kompressor W203 2002a - soul - 19-03-2009 laisad Kirjutas:Sai üks pikem teekond sõidetud kus kütusekuluks oli 6.9km/100L 8l pealt hakkab põlema. |