Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Tere.
Mure siis selline, et eile kui autoga tõstuki peal käisin ja mootor käis siis oli kuulda mootoris sellist imelikku ulgumist. Kõige valjemini oli kuulda seda põhja alt, ja tuleb õlivannist seest. kas hakkab õlipump ära väsima või milles asi? seda häält on kuulda ka siis kui auto maas on aga siis vaiksemalt.
Õlirõhk kella järgi tühikäigul kuskil 1,2.
Õlitase normis ja vahetuseni veel ligi 5000km aega.
Karterituulutus toimib.
Autoks siis S124 300TD turbo, 92a
Postitused: 45
Teemad: 11
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
sumps ei ole katki kuskilt äkki, turbopillid teevad siis vilet
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
summuti on terve. Tühikäigul ei tohiks turbo ju üldse häält teha.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
niipalju kui mina turbost tean siis peax ka tühikäigul mingilmääral töötama ju??
turbo saab energiat heitkaasidest, mis hakkab turbiini ringi ajama, seega peax ta ju ka tühikäigul töötama.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
tühikäigul juhitakse ju heitgaasid turbo labadest mööda ja turbo ei tööta. hääl ise aha ei tule turbo juurest vaid ikkagi seestpoolt õlivanni.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Vat seda ei oska öelda kas hääl tuleb nüid keti poolt või natuke kaugemalt. Ah jaa, siuke küsimus ka veel et kas see on normaalne, et kui ntx tahad pöördeid kohapeal pedaaliga natuke kõrgemal hoida(1000+), siis peale 5 - 8 sekundit läheb mootor miskipärast pöördesse, ilma et oleks pedaali asendit muutnud. Ntx 1500st saab 4500 ja ülespoole? Või ongi see turbomootori eripära.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jah, see on turbomootori eripära, et ühtlast tuuri on raske hoida laadimise ajal. Segusiibrit ju diislil pole.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
124 diisel kerib ilma turbota, ilma koormusetta samamoodi pöörded ülesse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans