Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant (/showthread.php?tid=54646)



2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - indrek555 - 20-11-2024

Tervist
sai soetatud siis 2011 aasta e250 150 kw  ja probleem on järgmine ,et  annab  kirja ette top up coolant.
Sai siis vaadatud kapoti alla ja jahutusvedeliku tase oli tõesti langenud sai kork maha keeratud oleks nagu surve välja löönud ja tase tõusis uuesti ülesse.
Sama asi siis kordub järgmine päev jne . Tundub ,et see probleem tekkib peale seda kui soojendus on löödud maxxi peale  aga samas võib ka lihtsalt kokkusattumus olla.
Kellegil ehk kogemusi sellise asjaga ,et milleks valmistuda tuleks?


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - v6sa - 20-11-2024

Kontrolli/lase kontrollida heitgaase jahutusvedelikus:


Leket ei ole kusagil?


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - indrek555 - 20-11-2024

(Eile, 05:47 PM)v6sa Kirjutas: Kontrolli/lase kontrollida heitgaase jahutusvedelikus:


Leket ei ole kusagil?
 Leket ei tundu olema,et korki maha võttes lööb taseme tagasi normaalseks. Saab järgmine nädal töökotta viia.


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - siimruz - 20-11-2024

Siis on surve sees. Näiteks kaanes sisemine pragu. Läbikäidud tee!


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - indrek555 - 20-11-2024

(Eile, 06:57 PM)siimruz Kirjutas: Siis on surve sees. Näiteks kaanes sisemine pragu. Läbikäidud tee!

Kui kulukaks asi läks? Või mis mind üldjuhul ees ootab kui surve sees?


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - siimruz - 20-11-2024

Testi korralikult mudigi ikka enne ära. Aga ma olen enamgi kindle et see nii on!! Mina söitsin selle praoga peaaegu aasta. Ja siis ühel päeval oli purskaev. Muidu oli samuti. Mul tegi ka seda, et kulma mootoriga lükkas kerge öhumulli sisse ja siis ei lasknud soojendusradikasse vedelikku. Alles siis kui suur ring avanes läks salong soojaks. Aga sümptomid vöivad igal masinal erinevad ka olla.
       Lahendus oli uus plokikaan. Sest mul vöis sinna prakku kruvika pannaSmile See pragu oli klapipesade vahel. Mina vahetasin kaane ära uue vastu. Võid ka panna romula oma, aga ea see löbu löpp tulemusena odavam ei tule.
      Rahaline väärtus oli nelja kohaline. ( Tutt uus kaan oli 1500.-) Ja see sõltub palju ka sellest kui palju lisandub kaasnevaid töid kui pea maas on. Mina lasin iga sugu muud vidinad ka mis vahetamist vajasid ära vahetada. Aga masin söitis kui uus peale seda.


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - indrek555 - 21-11-2024


(Eile, 07:04 PM)indrek555 Kirjutas:
(Eile, 06:57 PM)siimruz Kirjutas: Siis on surve sees. Näiteks kaanes sisemine pragu. Läbikäidud tee!

Kui kulukaks asi läks? Või mis mind üldjuhul ees ootab kui surve sees?

Väike video ka. Teisipäev saab lasta üle kontrollida. Ega jah kui pragu sees ja  tahab vahetust saada laseks ka pigem uue panna kui kasutatud ,et mingi aja pärast uuesti sama jama kordama hakata pole mõtet.


RE: 2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant - siimruz - 21-11-2024

Ja tegelikult peaksid nägema ka selle järgi, et lödvikud läehvad kivikövaks. Ja see nii olema ei pea. Mulle väideti algul, et see on ok et peabki olema röhk sees. Peale kaane vahetust olid lödvikud ikka sellised pehme poolsed mitte kivikövad. Mina tegin endale selle pikalt söitmisega veel teise karu teene! Hiljem hakkas mul lekkima salongi radiaator ja süüdlane oli ikka see surve sees sõitmine. Nii et sain selle ka kunagi hiljem veel vahetatud!