Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo (/showthread.php?tid=51918) Lehed:
1
2
|
Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - nostromo - 08-01-2021 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 / 368kW / 500hj / 700Nm 09/2007 (2008 MODEL YEAR) 160 400 km 0-100km/h: 5.5s Uuena Jaapanisse müüdud. Jaapani oksjonil: Grade 4 / Interior C VIN: WDB4632701X170826 Model G 55 AMG 4X4 2850 Engine 113993 60 056320 Transmission 722645 06 935972 Order Number 6 7 839 60262 Order Location JAPAN Paint 1 DESIGNO-PLATINUM BLACK PAINTWORK (0046) Release Date 2007-06-04 Delivery Date 2007-06-21 0046 Designo Platinum Black Metallic 046U G Manufaktur Platinum Black Metallic BB3 Electronic Stability Program ESP D27 Sliding Sunroof DN1 Cargo Net EP5 CD Changer ET5 COMAND Control And Display System, Exp. Countries F01 Cab Parts Special To Country F463 Model Series 463 - Off-Road Vehicle FV Station Wagon, Long FZ8 Anti-Theft Protection Package GA Automatic Transmission GE9 Automatic Transmission With Touchshift, 5-Speed H10 Seat Heaters For Driver And Front Passenger H11 Heated Seats I87 REIFEN N65-V77/45, 285/55 R18 IL2 Export Code J44 Ultrasonic Reversing Aid K01 Tank/Exhaust Special To Country L LINKS-LENKUNG L01 Lights Special To Country L30 Stone Guard For Headlights M001 UNG* MOTOREN MIT MECHANISCHEM LADER M113 UNG* V8-OTTOMOTOR M113 M55 HUBRAUM 5,5 LITER P48 Mud Flaps, Rear RB9 Stainless Steel Spare Wheel Cover RL7 AMG 18" Sports Wheels SD0 ISOFIX Child-Seat Mountings T84 Side Running Boards U46 Leather Interior V18 Interior In Black VL2 Velour Floor Mats VL3 Exclusive Package VS3 Leather Interior Appointments, Black X04 General Model Designation Plate X42 Plates / Booklets English XM8 STEUERCODE MY2008 XY7 Model Year 2008 Y75 Special Paintwork Y78 Clearcoat With Greater Scratch Resistance ZA1 FOLIENVERPACKUNG ZH1 Upholstery Designo Leather Uni-Colour Anthracite ZM7 Designio Anthracite Poplar Wood Trim Elements ZM8 Steering Wheel And Selector Lever In Leather/Designo Anthracite Poplar Wood ZP9 Designo Extra ZR2 AMG For Europe / Japan ZR3 AMG - Compressor ZX1 DESIGNO SAMMELCODE FUER HOLZAUSFUEHRUNG ZX2 DESIGNO SAMMELCODE FUER LEDER , EINFARBIG ZX4 DESIGNO LENKRAD U. WAEHLHEBEL OHNE ZIERTEILE ZY0 Designo - Vehicle ZY1 DESIGNO LACKE INNERHALB DER MUSTERKARTE ZZ1 Designo Paint Alates 3.1.2021 omanik. Siinkohal suured tänud Ardo Reedlale / ARD Import OÜ kes ta Jaapanist juba suvel oli tellinud: https://www.facebook.com/ardimport RR läks koheselt müüki ja väga toreda ostja kätte. Pole ka ime-tegemist oli aasta jooksul ainukese Supercharged isendiga millel teadupärast töökindel vöimas Jaguari mootor. G-l ilus DESIGNO-PLATINUM BLACK PAINTWORK (0046) kuid miskipärast kaetud aastaid tagasi mattmusta kilega. Müüja eemaldas katuselt kile ja vähemalt sealne värvkate väga korralik. Hetkel ei teagi kas eemaldada ka ülejäänud, esialgu las olla kiletatud-matt ka omamoodi äge. Külgedel miskipärast 2x2 AMG otsa asemel 1 tagaratta poole suunatud summuti ots ja teine hoopis ära löigatud? ning toru maapoole suunatud. Hents teadis väita et selline ongi miskipärast "Japan spec"? Otsikud tahaks küll originaaliks taastada. Saatsin ka Läti G varuosadele meilipäringu millele pole veel vastust saanud. Ebay täis mingeid Hiina koopiaid. Originaale hetkel nagu ei leidnudki. Eks vaatab rahulikult. Ostja oli masinat hooldanud seega hetkel nagu ei vajagi midagi tegemist. Ehk ainult piduriketastel randid-peab mingi aeg maha lihvima v vahetama. Plaanis Vehost hooldusraamat osta edaspidiseks kuna Jaapanist neid teadupärast kahjuks kaasa ei tule. Olen selline vanakooliinimene-meeldib kui paberil kirjas hooldused. Puitdetailid olid värvitud musta körgläikega-kuna kvaliteetne töö siis täitsa stiilne. Lagi originaalis hall-Jaapanis paigaldatud must lagi kuid see veidi halvas korras-kohati lahti ja paar tükikest väljas. Samas kuna must nagu koobas siis väga ei häiri. Uus lagi pidi ca 1000€ maksma. Audio oli aftermarket makk, nüüd eemaldatav Pioneer-tahvel mis tundus üsna moodne. Esimest korda mu autol ka eraldi paigaldatud 2 väikest woofrit + tweeterid A-piilarites Audiofookuses: https://www.facebook.com/Audiofookus/ Autol all uued 19" Continental naastud G63 orig. 19" velgedega. Müüja oli esmajärjekorras önneks Aqua Citys kallima korrosioonitörje teinud 620€ (pidi parem kui Krown olema): https://www.facebook.com/AquaCity.ee RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - Mike22 - 08-01-2021 Äge badass G! RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - secman - 08-01-2021 (08-01-2021, 12:16 PM)Mike22 Kirjutas: Äge badass G! Just, pilti vaadates ootad kohe, et mingid araablased või kaukaaslased hüppavad kuulipildujaid täristades ustest välja Nagu neid tuhendetes instas ja facebookis ringlevates videotes näha on Ise tiriks kohe kõik kiled maha, läikiv must on ikka hoopis teine teema. Aga see on muidugi ainult minu arvamus. G55 on äge masin igatahes RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - Rolz - 08-01-2021 Edu! Mina võtaks ka kile maha, see matt noorte ja vihatse teema. Minu jaoks on kõige riivamam see must velg, nagu must auk Universumis. PS Ma oleks lasknud põhja kusagil kohe üle lödistada, oled ta ideaalsest kliimast saanud ja on, mia kaitsa. W463 põhajalune/raam ei ole just kõige paremini kaitstud ja see, mis koguses meil see pask maas on, eriti Tallinnas, on lihtsalt kohutav! RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - väikemees - 08-01-2021 Velgedele parandus ei pea tähendama täielikku värvimist, seda nii kriimude puhul kui servade parandamise puhul. RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - Lahekas - 08-01-2021 Krt see on küll nagu mingi Yakuza auto hetkel. Tõstan ka käe ja hääletan kile eemaldamise poolt. Samuti veljed hõbedaseks. Hetkel jätab ühtse musta tünni mulje. Läikiv must, AMG, V8 ja kompressori kirjadega - ehk välimuselt originaalne - on G-le just see õige olemus. RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - v6sa - 08-01-2021 Elu edeneb - kümme aastat tagasi poleks küll julgenud arvata, et poole aasta jooksul kolm G-d klubisse tekib. Rääkimata muudest wihastest pillidest. Kui tahad tulla loaga mürama, siis 40 km Tallinnast lõunasse leiame nii heinamaad, metsa kui muda. No järgmine nädal muda ilmselt ei ole, kui KK ette ei tee. RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - nostromo - 08-01-2021 Jep endalegi meeldiks orig. läikivmust + orig. kroomitud G55 kirjad + höbedased or. värvkattega veljed. Eks tasapisi tegeleb. Önneks suveveljed orig. höbedased. Veidi jama see et kile on tal vist pea uuena peale pandud mistöttu eemaldamine pidi üsna raske olema. Ise pole jöudnud proovida aga müüja arvates peaks kuskil värvitöökojas nii 40C juures veidi soojendama et paremini eemalduks. Eks küsin kuskilt proffide arvamust. V6sa-kuidas sa siis ei tea et G55 linnast väljas ei söideta RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - supercharger230 - 08-01-2021 Mina hääletan sellepoolt, et kile jääb. Ongi vähe teistsugusem masin ka ringi liikumas ja tunneb kohe ära ka, kelle masinaga tegu (: Liikluses lastakse ka suurema tõenäosusega vahele, kui selline vihane masin tuleb Sellesmõttes, et kui ära tüütab, saab maha alati võtta ju.. RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - nostromo - 08-01-2021 Jep kile on aega iga kell maha vötta. Roltz-hea tähelepanek. Önneks müüja tegigi esmajärjekorras Aqua Citys korrosioonitörje ca 500-600€. Pidi olema parem/kestvam kui Krown. RE: 2007 W463 G55 AMG Kompressor 5.4 V8 368kW - nostromo - v6sa - 08-01-2021 (08-01-2021, 02:19 PM)nostromo Kirjutas: ... Autodele meeldib sõita. Ma siis Sinu oma kõige sügavamasse sohu ei juhata, kui tuled autot tuulutama. https://youtu.be/7edRdb7TEpk?t=56 RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - väikemees - 08-01-2021 Kile eemaldamine käib nii, võtad kuumaõhufööni kätte ja vaikselt hakkad eemaldama. Mitme tunni töö. Liiga kuumaks lased, läheb sikutamisel kile lõhki, liiga palju jahtub, ei tule maha jälle. RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - nostromo - 08-01-2021 Tänud info eest. RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - Rolz - 08-01-2021 Mitme tunni ja mitme miljoni närviraku... See on julm töö, eriti autolt, mis on soojas kliimas olnud. Säästa ennast, läehdal olevaid esemeid ja inimesi ja vii professionaalide kätte! RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - väikemees - 09-01-2021 Just, ise teha seda on ikka paras jama. Hiljem vaja veel pesu ja kaitsevaha ei teeks ka paha. Lisaks kui on odavam kile, siis see mitte ei veni vaid hakkab rebenema. RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - marek - 09-01-2021 Mis sellel mattmustal viga on? Nt. Russia vms nr alused või kleepekad sobiks ka hästi. RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - mbw204 - 10-01-2021 Mina hääletan jällegi kile hoidmise poolt, et autot sihtotstarbeliselt kasutada saaks. Hiljuti jäi selline video silma: https://www.youtube.com/watch?v=tREMcoe3c9Q, kus ei soovitud ühte katset G-ga üldse proovidagi sest kardeti seda ülikallist autot rikkuda. Pigem naudi autot ise, mitte ära proovi teiste meele järgi olla ja kui tekib soov auto ära müüa, on kile all peale mudarallisid (ja mida muud iganes soovid) ilus värvikiht alles ning saad kirikuõpetaja autot müüa. Hmm.. endale hakkas see punane G muidugi väga sümpatiseerima, mis carwow ajakirjanikul kasutada oli. Võibolla kiletaks ise seda värvi kui kunagi sellise valiku ette peaks sattuma Ja siis ma meeldiks Võsale ka RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - herki - 10-01-2021 Kui vana kile maha võtmine tülikas, siis on variant ka läikiva kilega üle kiletada Topelt ei kärise. Kuna su auto enamus ajast seisab, siis tegelt pole vahet mis värvkate tal seal parklas seijas on Herki RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - secman - 22-04-2021 On miskeid arenguid ka toimunud ? RE: Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo - BlueStang - 23-04-2021 No kui Ristol endal arenguid pole, siis saladuskatte all võin tunnistada, et vahepeal oli mul ka põhjust Ristolt "poja" soetada... |