Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine (/showthread.php?tid=32682)



2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 02-09-2013

Tere,küsimus siis järgmine,et kas keegi on proovinud või eemladanud sellel mootoril EGR-i ? Progemise kohta saan teada õhtul kui juhtme otsa lähen aga kas on võimalik ka füüsiliselt augud kinni toppida ja asi otse sumpsi lasta ja kas asjal üldse mõtete on.Vaevlen endiselt selle surve probleemiga jahutuses http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=32116
ja õhtul klaasi taga targutades pakuti välja selline mõte,vanematel kus EGR pidavat mehaaniline olema pidi saama nii teha aga selle mootori kohta ei osanud ka iidsed targad midagi kosta !
Aitähh !


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - v6sa - 02-09-2013

Mõtet on niivõrd, et halvemaks asjad ei lähe. Heitgaasid sisselaskes ei paranda põlemist mitte üks raas.

Survet jahutuses EGR ei mõjuta.


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 02-09-2013

(02-09-2013, 04:40 PM)v6sa Kirjutas: Mõtet on niivõrd, et halvemaks asjad ei lähe. Heitgaasid sisselaskes ei paranda põlemist mitte üks raas.

Survet jahutuses EGR ei mõjuta.

Sellega olen kusris ,et ei mõjuta survet jahutuses aga kuskilt sellest kompotist sees surve tuleb,siiani selgusetu kustkohast.Survestasin sisselaske ära,kord mullitas,siis sai egr ile silikooni lisatud ja jäi järgi.Ostsin uue tihendi ja vahetasin ära ja taas surve sees.Panin uuesti silikooni kuid seekord see enam ei aidanudAngry.Seepärst uuringi variante ennem kui uuesti lammutama hakkan,et äkki oleks tark egr üldse eemaldada.Pidavat küttekulule ka negatiivset mõju avaldama Unibrow



RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - meego - 02-09-2013

(02-09-2013, 04:40 PM)v6sa Kirjutas: Survet jahutuses EGR ei mõjuta.

Mõjutab küll, kuna uutel diislitel jahutatakse heitgaase jahutusvedelikuga ja kui soojusvahetisse tekkib pragu, siis ka surve jahutus süsteemi. Kui EGR eemaldada ja välja progeda siis tekib talvel ka mootori soojenemisega probleeme! Läheb kauem soojaks.


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - v6sa - 03-09-2013

(02-09-2013, 10:30 PM)meego Kirjutas:
(02-09-2013, 04:40 PM)v6sa Kirjutas: Survet jahutuses EGR ei mõjuta.

Mõjutab küll, kuna uutel diislitel jahutatakse heitgaase jahutusvedelikuga ja kui soojusvahetisse tekkib pragu, siis ka surve jahutus süsteemi. Kui EGR eemaldada ja välja progeda siis tekib talvel ka mootori soojenemisega probleeme! Läheb kauem soojaks.

Kas konkreetsel autol on see soojusvaheti olemas? Kõnealune 2,2 vist ei ole nii uus.

Millest see surve tekib? Heitgaasitrassis on surve väiksem, kui jahutussüsteemis...

Oled kindel, et see kuni 12-15% sooja heitgaasi asendamine külma välisõhuga küttesegus on määrav talvise soojenemise aeglustumisel? Pigem on siin süüdi lekkivad termostaadid ja liiga ökonoomne põlemine.


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 03-09-2013

(03-09-2013, 08:01 AM)v6sa Kirjutas:
(02-09-2013, 10:30 PM)meego Kirjutas:
(02-09-2013, 04:40 PM)v6sa Kirjutas: Survet jahutuses EGR ei mõjuta.

Mõjutab küll, kuna uutel diislitel jahutatakse heitgaase jahutusvedelikuga ja kui soojusvahetisse tekkib pragu, siis ka surve jahutus süsteemi. Kui EGR eemaldada ja välja progeda siis tekib talvel ka mootori soojenemisega probleeme! Läheb kauem soojaks.

Kas konkreetsel autol on see soojusvaheti olemas? Kõnealune 2,2 vist ei ole nii uus.

Millest see surve tekib? Heitgaasitrassis on surve väiksem, kui jahutussüsteemis...

Oled kindel, et see kuni 12-15% sooja heitgaasi asendamine külma välisõhuga küttesegus on määrav talvise soojenemise aeglustumisel? Pigem on siin süüdi lekkivad termostaadid ja liiga ökonoomne põlemine.
On küll see soojusvaheti,see käis ka maas ja survestasin ta isegi ära.Kord mullitas kord mitte ja igaks juhuks ei hakanud uut kohe ostma.Seda arvasin isegi,et seal võib mõni mõra olla.Talvel soojenemisega probleeme ei teki kuna webasto on originaalis peal.Täna saab egr maha progetud eks siis näeb mis toimub.Kui nüüd välja progeda kas siis füüsilist sekkumist vaja pole?Pean silmas mingite aukude kinni toppimist jne ?



RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - v6sa - 03-09-2013

(03-09-2013, 08:13 AM)arcar Kirjutas: ...
survestasin ta isegi ära.Kord mullitas kord mitte ja igaks juhuks ei hakanud uut kohe ostma.
...

Viga - kui juba kord mullitab, on pragu sees ja probleem olemas. Kas soojusvaheti (SV) niiskeks ei lähe?

Seda peavad nüüd kinnitama ka spetsialistid, kuid kuuldavasti on väga kasulik EGRi klapi auk väljalaskes füüsiliselt pimedaks teha.


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 03-09-2013

(03-09-2013, 08:43 AM)v6sa Kirjutas:
(03-09-2013, 08:13 AM)arcar Kirjutas: ...
'
...

Viga - kui juba kord mullitab, on pragu sees ja probleem olemas. Kas soojusvaheti (SV) niiskeks ei lähe?

Seda peavad nüüd kinnitama ka spetsialistid, kuid kuuldavasti on väga kasulik EGRi klapi auk väljalaskes füüsiliselt pimedaks teha.
niiskust pole täheldanud ja jääme siis ootama spetsialistide kinnitust !



RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 03-09-2013

Veel üks küsimus kuid mitte MB kohta ja äkki targemad oskavad aidata,nimelt eemaldasi AUdi TT-t turbo mille käigus murdus väljalaske gaaside tempi.andur mis asub turbo küljes.Kas seda võib näiteks asendada mõne universaal anduriga mis sobis sinna auku juhtmeid kokku jootes või peab kindlasti olema originaal jupp ?


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 04-09-2013

Alloo,kas leiduks siin inimest kes eelmisest postitusest jagab midagi ?


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - v6sa - 04-09-2013

(04-09-2013, 12:45 PM)arcar Kirjutas: Alloo,kas leiduks siin inimest kes eelmisest postitusest jagab midagi ?

Audiclub ei aita?

Ma usun, et MB foorumist Audi anduri kohta uurides on abi saamise tõenäosus nullilähedane.

Kuigi vaevalt Audi seal mingit ulmetehnikat on pruukinud - leia sobivate väärtusega pulk ja kleebi õigesse kohta. Kui vaid teaks, mida sinna vaja on...

Kas see ei aita edasi?
http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtml


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 04-09-2013

(04-09-2013, 02:56 PM)v6sa Kirjutas:
(04-09-2013, 12:45 PM)arcar Kirjutas: Alloo,kas leiduks siin inimest kes eelmisest postitusest jagab midagi ?

Audiclub ei aita?

Ma usun, et MB foorumist Audi anduri kohta uurides on abi saamise tõenäosus nullilähedane.

Kuigi vaevalt Audi seal mingit ulmetehnikat on pruukinud - leia sobivate väärtusega pulk ja kleebi õigesse kohta. Kui vaid teaks, mida sinna vaja on...

Kas see ei aita edasi?
http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtml
Tnx Hr Võsa,audifoorum on haigemaid foorumeid Eestis üldse,seal räägitakse kes pikema musta juti asfaltil kiirendades jättis ja kes lahedamalt oma autot tuunis ja minul võeti õigus kirjutada foorumisse kuna ennem koma jätsin tühiku Eusa_wall see oli küll kolmas kord nagu seal ka kirjas on,et peale kolmandat kirjaviga pannakse block peal Eusa_drool küsisin ühes postituses,et ega ma juhuslikult Eesti keele foorumisse pole sattunud.Mille peale saadeti viide foorumi reeglitega.Ah see selleks ,abi pole ma sealt kordagi saanud erinevalt Mb foorumist kus tundub,et käib ikkagi koos seltskond kes on ka auto hingeeluga kursis seesmiselt mitte ainult bling bling velgede ja lampidega.
Aga teemaasseka,Mb-l ju põhimõtteliselt peaks süsteem sama olema või ei ? Ja loogiliselt võttes peaks see andur ju väljaminevate gaaside tempi.mõõtma ja sel juhul arvan,et piisab kui autodatast vaadata andmed mida see sond edastab ja äkki leiab analoogse ja kindlasti on ka võimalus aju kuidagi ära petta juhtme otsa takisti jootes Big Grin
Natuke segane jutt sai aga ehk saate aru.Ma ise vähemalt saan Big Grin
Ja selle audi lingi peale sattusin ise ka juba kuid pole nii hästi kursis elektoonika hingeeluga,et kõigest aru saada .


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - kaspar - 04-09-2013

Kas egri-i ikka saab välja progreda? Ma ei usu ,et see nüüd nii lihtne saab olema.
Tahma filtri saab küll ära petta. Kui soojusvaheti süsteemi kaudu tekib kuhugile mujale surve kus see ei peaks olema siis tõenäoliselt on seal ikkagi lekke. Ja kas poleks mitte mõtekam see leke ülesotsida ja äraparandada? Kui hakata jalgratast leiutama (EGR-i eemaldama).



ARCAR.


Kõnealusel Audil olev andur mis sa ära lõhkusid on EGT-andur. Andur mis on turbomootoritel kasutusel. Andur mõõdab väljalaske tempi. Anduri mõte o kaitsda turbot. Seda andurit saab vahelt välja progreda chip-ijate poolt. Kuid ei ole soovituslik. Ja vaevalt sa selle EGT-andurit siit foorumist leiad. Esimesed turbo bensukad tulid mersule alles lähi aastatel ja vaevalt seal sellist andurit leiab. Kasuta Ebay-d ja loe välisma foorumeid. Kasutatud andurit ei soovita osta kuna need andurid ise päris nõrgukesed ja saavad Audidel niisama otsa. Aga aitab nüüd neljarõngalisest Hitleri kättemaksust.




RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - T.P. - 04-09-2013

Kunagine kogemus - MB andur sobis edukalt Audi omale. Üks BOCH kõik. Hinnavahe oli - Audi jupp maksis 1700 EEK'i, MB oma 600 EEKI Smile Ehk varuosa koodi järgi peaks olema jupp leitav ka. Midagi ise sinna arendama ei hakkaks, kuigi kui väärtusi teaks mis see va katkine andur välja peaks andma oleks ju mõeldav. Võid ka Flamekosse kõne võtta.

T.


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - kaspar - 04-09-2013

(04-09-2013, 04:36 PM)T.P. Kirjutas: Kunagine kogemus - MB andur sobis edukalt Audi omale. Üks BOCH kõik. Hinnavahe oli - Audi jupp maksis 1700 EEK'i, MB oma 600 EEKI Smile Ehk varuosa koodi järgi peaks olema jupp leitav ka. Midagi ise sinna arendama ei hakkaks, kuigi kui väärtusi teaks mis see va katkine andur välja peaks andma oleks ju mõeldav. Võid ka Flamekosse kõne võtta.

T.

Aga seda andurit vabalthingavatel ei ole. Sellega ma olen nõus ,et Bosch ja semensi toodang kattub erinevatel sõidukitel. Aga Mersul ei ole ju turbo bensukaid (välja arvatud mõne aasta vanused). Ja vaevalt nendel uutel see sama andur küljes on. Audi 1,8T hakati tegema juba 90 alguse poole.


RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - arcar - 04-09-2013

(04-09-2013, 04:29 PM)kaspar Kirjutas: Kas egri-i ikka saab välja progreda? Ma ei usu ,et see nüüd nii lihtne saab olema.
Tahma filtri saab küll ära petta. Kui soojusvaheti süsteemi kaudu tekib kuhugile mujale surve kus see ei peaks olema siis tõenäoliselt on seal ikkagi lekke. Ja kas poleks mitte mõtekam see leke ülesotsida ja äraparandada? Kui hakata jalgratast leiutama (EGR-i eemaldama).



EGR edukalt välja progetud,nüüd on jäänud veel oodata kuni mõni targem seletaks kuidas pimedad ette panna.Pole suurem asi välismaa foorumites kolaja kuna tehniline saksa ja inglise keel põhimõtteliselt olematu tasemega.
Ahjaa ja küsisin,et kas oleks mõeldav asendada see sond näiteks mõne teisega kuigi jah teadmatta parameetreid vaevalt keegi sellele vastata oskab.Uurin ka nende progejate käest selle tempi anduri völja progemist !
Tänud kaasa mõtlemast !



RE: 2006 .a. 2.2CDI 110kw EGR-i eemaldamine - jyrisoo - 09-11-2013

(03-09-2013, 06:08 PM)arcar Kirjutas: Veel üks küsimus kuid mitte MB kohta ja äkki targemad oskavad aidata,nimelt eemaldasi AUdi TT-t turbo mille käigus murdus väljalaske gaaside tempi.andur mis asub turbo küljes.Kas seda võib näiteks asendada mõne universaal anduriga mis sobis sinna auku juhtmeid kokku jootes või peab kindlasti olema originaal jupp ?
Saan aidata lelle anduri (EGT) välja progeda kui vaja.