Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w210 e290td süütelukk - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w210 e290td süütelukk (/showthread.php?tid=32409)



w210 e290td süütelukk - etikas - 01-08-2013

Asi selles et võti läks pooleks ja nüüd ei saa kuidagi keerata ,süüteluku sisemus ka juba suht läbi
et tahaks ära vahetada,kuid kas pean ostma 2.9td mootori pealt süüteluku või see ei loe?
ning kas praegu saab kuidagi teist moodi ta käima?juhtmetest nt?


RE: w210 e290td süütelukk - etikas - 01-08-2013

mul täitsa tavaline võti http://images03.olx.co.za/ui/13/73/70/1349010441_442677370_1-Mercedes-W124-W202-W203-Key-case-Durban-North.jpg


RE: w210 e290td süütelukk - v6sa - 02-08-2013

(01-08-2013, 08:33 PM)etikas Kirjutas: Asi selles et võti läks pooleks ja nüüd ei saa kuidagi keerata ,süüteluku sisemus ka juba suht läbi
et tahaks ära vahetada,kuid kas pean ostma 2.9td mootori pealt süüteluku või see ei loe?
ning kas praegu saab kuidagi teist moodi ta käima?juhtmetest nt?

Mis kasu on töötavast mootorist, kui roolilukk on peal? Selle keerab maha võti...

Minu teada on kõigil punnidel immokiip võtmes - seega peab asendusvõtme kasutamisel tolle kiibi kuhugi rooliluku lähedusse kleepima.


RE: w210 e290td süütelukk - etikas - 02-08-2013

mul see roolilukk juba maha võetud eelmise omaniku poolt ,süütelukk ripub juhtmepuntra otsas ja mingi tross oli vist veel seal
immokiip jep võtme otsas ,praegu sain ta käima nii et ,panin originaalvõtme sinna kiibi juurde ning suvalise võtmega keerasin ta käima

aga kuidas siis tegema peaks ,mis ma seal vahetan ära siis ?
süüteluku põhja ainult?


RE: w210 e290td süütelukk - v6sa - 02-08-2013

(02-08-2013, 10:03 AM)etikas Kirjutas: ...
aga kuidas siis tegema peaks ,mis ma seal vahetan ära siis ?
süüteluku põhja ainult?

Mida sa teha tahad? Sõita saab ju nii ka.

Võtmega keeramiseks peab vahetama lukusüdamiku. Ma ei ole punnil lammutanud, kuid sama ajastu neljal on see pelk metalltükk ilma mõistuseta. Uue südamikuga tuleb kaasa ka võti (või võtmed?)

Kui tahad algupärast taastada, siis pead rohkem nuputama.

Süüteluku kontaktplaat (ehk süüteluku põhi) ei ole võtmega seotud - pelk mitmeasendiline lüliti vaid. Immokiipi peaks lugema rõngasantenn lukusüdamiku ümber.


RE: w210 e290td süütelukk - etikas - 02-08-2013

selge,saan selle süütelukuga hakkama
kuid uus probleem,et auto enam ei käivitu ,alguses lubab korra ja siis enam ei käivitu ,täpselt nagu immo ei luba
kuidas selle immo saaks üldse maha võtta?


RE: w210 e290td süütelukk - v6sa - 03-08-2013

(02-08-2013, 10:24 PM)etikas Kirjutas: selge,saan selle süütelukuga hakkama
kuid uus probleem,et auto enam ei käivitu ,alguses lubab korra ja siis enam ei käivitu ,täpselt nagu immo ei luba
kuidas selle immo saaks üldse maha võtta?

Teoorias jah, praktikas pead leidma juhendi selle tegemiseks.


RE: w210 e290td süütelukk - etikas - 03-08-2013

no aitäh abi eest siis
sain ta lõpuks korda

immo sain nii maha et 2 korda panin keskluku peale ja maha

süütelukk ka nüüd enam vähem


RE: w210 e290td süütelukk - etikas - 03-08-2013

no jälle sama jama Angry

ei aita see uste lukustamine ka


RE: w210 e290td süütelukk - itbilen - 03-08-2013

Kuna varasematest postitustest v6ib lugeda et see 210 tavalise syytelukuga siis kas mootor ikka VP v6i siis ridapumbaga?